Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det er jo bare å skylle ned med litt juice, smaker ikke en dritt

8294319[/snapback]

Du får jo den kjente "tran-gulpen" en gang ila dagen uansett da.. Men for meg går det greit, jeg syns tran er digg jeg.

 

(for å bevise det for en kompis drakk jeg et helt glass tran en gang, det var ikke like digg, for å si det sånn)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selolje-gulpen er ikke så fæl som tran-gulpen, selv om jeg ikke synes tran er så ille heller.

Edit: Selolje er vel enda litt lettere å ta opp i kroppen også, om jeg ikke tar feil, med tanke på hvor fettsyrene er bundet glyserid-molekylet. Mener å ha lest noe slik.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Jo, jo men begynner å lure hvorfor ingen tar tran med sitronsmak isteden, det smaker jo faktisk godt!

8295867[/snapback]

 

Pft. Tran med sitronsmak er for pyser. Dessuten unngår man ikke ettersmaken.

8296348[/snapback]

Kanskje jeg er imun mot ettersmaken da, for jeg får ingen ettersmak :hmm:

Lenke til kommentar
Begynt å få hodepine når jeg pusher meg i treningen, og forsåvidt etter jeg begynte og knaske ginkgo-planteekstrakter. Kjente det etter skoletesten der jeg tok kroppshevninger. Noen tips?

8296978[/snapback]

Kjenn etter om det begynner bak i nakken. Mulig du er litt stiv, jeg slet med det en periode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Begynt å få hodepine når jeg pusher meg i treningen, og forsåvidt etter jeg begynte og knaske ginkgo-planteekstrakter. Kjente det etter skoletesten der jeg tok kroppshevninger. Noen tips?

8296978[/snapback]

Kjenn etter om det begynner bak i nakken. Mulig du er litt stiv, jeg slet med det en periode.

8297000[/snapback]

 

Jeg sliter litt med det nå. Hjelper at naprapaten min knekker det opp da.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt hvorfor ikke folk greier å ta tran, pga. smaken. For meg ubegripelig. Jeg synes, i motsetning til wh1te, at Udo's Choice er det beste flytende omega tilskuddet når man regner smak. Nøttesmaken er god, og man går egentlig ikke lei den. Jeg har ikke smakt TN sin, men jeg innbilte meg den var god helt til wh1te slaktet den.

Lenke til kommentar
Samt at jeg skal på MR med kneet mitt, legen påstår at jeg har revet av et eller annet i det.

8295621[/snapback]

Å, hva er galt? Kan ikke huske at du har sagt noe om kneet ditt før.

Skadet det i militæret?

8297975[/snapback]

Trodde det bare var en strekk, men går faen ikke vekk så mistenker at noe er halvt avrevet. Merker det når jeg strekker foten ut, og når jeg går i trapper. Å har vondt når jeg kjører mark og knebøy.

 

Det skjedde en uke før jeg dimmet. Satt og leste på rommet vårt da to av de jeg bodde med kom inn og herjet. Hadde begge bena plantet på stolen overfor meg, før jeg visste noe falt han ene over knærne mine. Begge knærne ble knekt bakover. Klarte ikke gå på 2 dager. Etter det har jeg hatt smerter som gradvis har gått bort, nå er det dessverre ikke blitt bedre på en stund. Å skal være helt sikker på at det ikke er noe jævelskap så jeg ikke forverrer noe med trening.

 

edit:

Men nå er det påskeferie. Tid for bygdefest og generell faenskap. Ses over helga gutter og jenter!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Begynt å få hodepine når jeg pusher meg i treningen, og forsåvidt etter jeg begynte og knaske ginkgo-planteekstrakter. Kjente det etter skoletesten der jeg tok kroppshevninger. Noen tips?

8296978[/snapback]

Isbilen ga et godt råd her. Høres ut som du rett og slett er overanstrengt. Da skal det ikke mye til for å provosere frem hodepine. Men det trenger ikke være spenninshodepine heller; Kan også bare være høynet belastning under trening.

Lenke til kommentar
Trodde det bare var en strekk, men går faen ikke vekk så mistenker at noe er halvt avrevet. Merker det når jeg strekker foten ut, og når jeg går i trapper. Å har vondt når jeg kjører mark og knebøy.

 

Det skjedde en uke før jeg dimmet. Satt og leste på rommet vårt da to av de jeg bodde med kom inn og herjet. Hadde begge bena plantet på stolen overfor meg, før jeg visste noe falt han ene over knærne mine. Begge knærne ble knekt bakover. Klarte ikke gå på 2 dager. Etter det har jeg hatt smerter som gradvis har gått bort, nå er det dessverre ikke blitt bedre på en stund. Å skal være helt sikker på at det ikke er noe jævelskap så jeg ikke forverrer noe med trening.

 

edit:

Men nå er det påskeferie. Tid for bygdefest og generell faenskap. Ses over helga gutter og jenter!

8298606[/snapback]

Det hørtes ikke bra ut. Kan jo hende du har fått en delvis avrivning ja, sitter smerten foran, bak eller på innsiden av kneet?

 

Ja du får feste fra deg nå, for når du startet treningen for fult igjen er det ikke rom for fyll og fanteri!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...