darkness| Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Lol, kun to ribbeinsbrudd altså? Stemmer i angående å prøve på. Jeg har et belte nå som jeg ikke trives helt med. Det er for stivt, og kommer trolig aldri til å bli mykere. Det er et med lever. Veldig fornøyd spenneløsningen forsåvidt. Har du knee sleevesene til SBD også? Vurderer å skaffe meg. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Lol, kun to ribbeinsbrudd altså? Stemmer i angående å prøve på. Jeg har et belte nå som jeg ikke trives helt med. Det er for stivt, og kommer trolig aldri til å bli mykere. Det er et med lever. Veldig fornøyd spenneløsningen forsåvidt. Har du knee sleevesene til SBD også? Vurderer å skaffe meg. Ja, SBD knevarmerne gir en helt ny dimensjon av knebøys - de koster litt men er verdt hver krone. De holder også passformen lenge. Har brukt det samme paret 4 x pr uke i snart et år, og de er fremdeles like gode. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 SBD knevarmerne gir en helt ny dimensjon av knebøys Det støtter jeg Men det som slo meg med belte var at hvis jeg trengte det, så var ikke kjerne musklene sterke nok etter det opplevde jeg at ofte at mage og rygg var mest sliten. Tok det gradvis og rolig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Er en grunn til at man kaller det SBD-maks. Gir jo fort 4-5 kg ekstra i bøy ettersom det nesten er som å løfte med lette surringer. Selv syns jeg det var for mye pes å ta de av og på, så byttet de ut med Rehband 7 mm. Langt mer komfy, så får jeg heller tåle at jeg løfter et par kg mindre. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Har spurt om det før, men glemte å lagre siden. Fruen ønsker seg mikrovekter til jul, hvor får man tak i det til en overkommelig pris? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 https://www.sportsmaster.no/frie-vekter/vektskiver/c-33/p-361/8-mikrovekter-5kg Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Da ble jeg medlem av 200kg's klubben i mark! For de som vil se: https://www.instagram.com/p/Bq8Mv22Bc-9/ 180 høy og vekta har endelig passert 80kg Har kjørt Hønas sitt Dual Wield, anbefales 8 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Da ble jeg medlem av 200kg's klubben i mark! For de som vil se: https://www.instagram.com/p/Bq8Mv22Bc-9/ 180 høy og vekta har endelig passert 80kg Har kjørt Hønas sitt Dual Wield, anbefales Gratulerer! Milepæl det 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Da ble jeg medlem av 200kg's klubben i mark! For de som vil se: https://www.instagram.com/p/Bq8Mv22Bc-9/ 180 høy og vekta har endelig passert 80kg Har kjørt Hønas sitt Dual Wield, anbefales Meget bra - gratulerer så mye Et imponerende godt gjennomført teknisk løft. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Nærmer meg kanskje 200 i mark eg også, om det er det alle vil oppnå 185 her.Skulle hatt video, men bilde får holde for denne gang. 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Nærmer meg kanskje 200 i mark eg også, om det er det alle vil oppnå 185 her. Skulle hatt video, men bilde får holde for denne gang. da04a8fdced8990262af9e05b4b1e910.png Råe saker det der og 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Råe saker det der og Takk Greit fornøyd å klare meg uten stropper. Såklart mixed grip hjelper jo voldsomt da. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Gratulerer så mye (Y) Selv har jeg 175, dessverre ikke dokumentert, men 170 har jeg bilde av. https://www.instagram.com/p/BcznQQDnlA7/ Men nå veier jeg under 70kg 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Finfine løft på dere! Herlig å se at dere ikke har adoptert tankegangen om at en milliard kcal må til for å løfte tungt. Det ligger åpenbart en del planlegging og gjennomføringsevne bak, å bryte 150kg, og ikke minst 200kg er ei grense. Kudos herfra til månen! 4 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Flere som bestilte pulver hos myrevolution på black Friday som har tilgode å få det tilsendt enda? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Flere som bestilte pulver hos myrevolution på black Friday som har tilgode å få det tilsendt enda? Neinei. Har det gått mer enn to virkedager etter bestilling uten at varer er sendt er det nok skjedd en feil. Ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Fikk en koselig lapp i dag.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Fikk en koselig lapp i dag.. Hva var i pakken? hvis du vil dele Litt sånn småslapp siste uka, men la uansett på 120 i benken og feila. måtte rope på hjelp fra kona :xmas: 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 En drøss med klær, pwo og en spray eg tenkte eg skulle prøve. Navnet inneholdt IGF-1. Googlet etter eg fikk lappen og ser at det stoffet er visst no bueno... 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Antidoping Norge var visst innom treningsenteret jeg trener på. En ville ikke bli testet og derfor utestengt. Bruker å trene til fast tid, så det er noen bros jeg ser veldig ofte som kan potensielt være urene. Blir interessant å se om en av de mangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå