SKAÐI Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Du burde legge inn, bading i vann. Evig med situps, pushups og planketrening. Og gåing med tung sekk i terreng. Gjerne en uten magestropp og slike bekvemmeligheter. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Mange takk for svar, og gode tips. Skal helt klart gå mange lange jævlige turer i variert terreng, med inngåtte marsjstøvler og variert med vekt i ryggsekken. Var mer ute etter tips til hvordan jeg burde legge opp løpe-øktene for bedring av kondis. Er vel sikkert ikke mer hokus pokus, enn løpeturer og intervaller til tider. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Du er nok inne på det selv da ja. Hva med å legge inn litt to økter med 4x4 og ett langdrag per uke, der du tar en lang joggetur? Skulle holde det ville jeg tro, pluss ekstra trening som styrke og turer med ryggsekk, så har du nok å drive av med i 8 måneder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Var på en brief om videre tjeneste i Forsvaret, der blant annet en fra FSK snakket om muligheter i FSK og spesialjegeropptaket. Selv om han fra FSK snakket om spessjegeropptaket, så gjelder nok mange av de samme tingene fallskjermjegeropptaket. Han snakket mye om at motivasjon var utrolig viktig, men også det å bygge både mental og fysisk robusthet. Men det var visst mange som fokuserte for mye på det å bli god til å gå med sekk, at de røyk på de fysiske testene. Så du bør vite at du er godt innenfor kravene som settes, slik at du gjør det bra på testene. Endret 23. oktober 2018 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Fornuftige svar, tusen takk Skal holde dere oppdatert underveis, og fortelle hvordan det går både før og etter opptak. @Eselfjes Kunne ikke vært mer enig ang det med motivasjon. Er det som avgjør hvor langt man kommer på disse opptakene, ikke om man løfter 140 i benken. Skal gjøre alt i min makt for en plass i troppen, uaktuelt å gi seg uansett hvor jævli man har det. Endret 23. oktober 2018 av Heinseberg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vet dere om no bra pwo uten kreatin eller amfetamin? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 foretrekker The Curse, men ser den har kreatin. Hvorfor skal du ikke ha kreatin? 2 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vet dere om no bra pwo uten kreatin eller amfetamin? Hvorfor uten amfetamin? Eneste poenget med preworkout er jo å vinne amfetaminlotteriet. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vet dere om no bra pwo uten kreatin eller amfetamin? Kokain 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vil ikke bli skalla, man blir det av kreatin Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vil ikke bli skalla, man blir det av kreatin Det er en sannhet med modifikasjoner, det er ikke nok grunnlag til å hevde dette enda - og det veit du veldig godt Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Det er ikke engang en sannhet med modifikasjoner - det har ikke blitt demonstrert. Endret 25. oktober 2018 av Dukien 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Er noe med at det øker et hormon som kan føre til at man blir skalla, så kreatin gjør deg flintskalla gjennom en proxy Det er en sannhet med modifikasjoner, det er ikke nok grunnlag til å hevde dette enda - og det veit du veldig godt Du sier sannhet med modifikasjoner.. Sålenge det er noe sannhet i det er det ikke verdt risikoen Så leng er det er tvil om man blir skalla, er det ikke en risiko jeg vil ta Dht tror jeg det er Endret 26. oktober 2018 av Countryman Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Du sier sannhet med modifikasjoner.. Sålenge det er noe sannhet i det er det ikke verdt risikoenEr det mye hårtap i familien? Det er generisk betinget om du mister hår eller ikke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Du sier sannhet med modifikasjoner.. Sålenge det er noe sannhet i det er det ikke verdt risikoen Du veit at "sannhet med modifikasjoner" ikke faktisk betyr en viss "sannhet" - ikke sant? Det betyr i grunn at det bare tull. Men jeg skulle kanskje heller sagt det på en måte som du forstår det bedre på, som - "pliiz azz, det er bare bullern azz" 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Over til noe annet. Noen ifra Drammen her? Flytter inn til Drammen i desember, og lurer på hvilket treningsstudio som er verdt å prøve? Tenker da på et studio for styrketrening Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Eller lite Kalium? Eller "potassium" som det heter på engelsk. Gode kilder dette er f.eks bananer, hvite bønner, spinat, avocado etc 2 bananer og en avokado om dagen ser ut til å ha funka. Placebo eller ei Takk for tipset Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Over til noe annet. Noen ifra Drammen her? Flytter inn til Drammen i desember, og lurer på hvilket treningsstudio som er verdt å prøve? Tenker da på et studio for styrketrening http://www.crossfitdrammen.no/ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Kalium er ingen placebo, det funker Ang. trengingssenter i Drammen, så er jeg litt "ferdig" med CrossFit for en stund, men takker ellers for tipset Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Noen som har oppskrifter på gode kaloririke hjemmelaga shaker, som ikke trenger bær? Så fort jeg dropper bærene klarer jeg aldri å lage noe som ikke smaker dritt.. Må ikke vært med prot-pulver heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå