Zeph Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Av alle kjelder til informasjon veit eg ikkje om eg ville brukt Cornelis, men det er kanskje betre enn det var sist eg såg noko til han i avisene? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Det er noe galt med halsen til den mannen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Ikke noe å tenke på, om 30-50 år så er alt kjøtt syntetisk likevel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Persa i markløft i helga. 183 uten stropper. Tidligere klarte eg 175 men da med stropper, hadde ikke sjangs til det samme uten. Nå fikk eg 183 uten stropper... egentlig greit fornøyd med den altså! 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Persa i markløft i helga. 183 uten stropper. Tidligere klarte eg 175 men da med stropper, hadde ikke sjangs til det samme uten. Nå fikk eg 183 uten stropper... egentlig greit fornøyd med den altså! Nice! Grattis med PR. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Nice! Grattis med PR. Takk Few and far between, haha. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Persa i markløft i helga. 183 uten stropper. Tidligere klarte eg 175 men da med stropper, hadde ikke sjangs til det samme uten. Nå fikk eg 183 uten stropper... egentlig greit fornøyd med den altså!Markløft er den kuleste øvelsen. Gratulerer med PR! Hvordan trener du? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Grattis!! Persa jeg også. Ikke mye, men jeg løfter nå min egen vekt i benkpress! 85kg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Markløft er den kuleste øvelsen. Gratulerer med PR! Hvordan trener du? Takk Er egentlig nybegynner om eg skal være voldsomt ærlig, typ trent skikkelig i rundt 2år. Har holdt på med Stronglifts 5x5 en stund nå. Grattis!! Persa jeg også. Ikke mye, men jeg løfter nå min egen vekt i benkpress! 85kg Takk Benkpress er min desidert svakeste øvelse så eg skal ikke si noenting på den vekten der altså Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) @Countryman https://www.nrk.no/troms/gledelig-nyhet-til-deg-som-elsker-kaffe-1.14248812 – Vår konklusjon er at selv ved et høyt konsum av kaffe så øker du ikke risikoen for å få kreft, sier Marko Lukic. Høyt kaffekonsum vil si; opptil syv kopper kaffe om dagen. Endret 20. oktober 2018 av Zeph 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Ok, her kommer en aldri så liten review av Monster-greine: - Monster Proteinbar NAM! Denne var skikkelig god! Myk, med masse crunch. Bittelitt usikker på den vaniljesmaken de har puttet i den, men likevel - klart den beste baren jeg har smakt. Anbefales! - Monster Cookies and Cream Som det ble påpekt her inne tidligere, denne skuffet i form av at den egentlig ikke smaker noenting. Det er ... kjeks med en ørliten antydning til kakaopulver-smak (?). Skuffende, gav bort resten av boksen til naboen - Monster Tortilla Meican Fiesta Kjøpte en liten haug av disse også, litt for moroskyld. Disse overrasket litt. I starten syns jeg kanskje de var litt "meh", men jeg har begynt å forstå smaken på de. Om dere husker gamle "Hot Zone" i fra Maarud, så syns jeg den minner mye om denne. Skikkelig heit - så vær forsiktig. Den er ikke "helt jævlig" for dere som er vant med en sterk kebab eller en passelig sterk Tikka Masala, men den er sterk nok til å skremme vekk nordmenn som kun er vant med salt og pepper på kjøttkakene eller som aldri har smakt på en annen ketchup enn den i fra IdunSå. To anbefaling og en "meh". Monster virker da ut til å være ålreite produkter Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Er det til hverdags knask eller helgekos? Aldri helt skjønt proteinbarer. Tenkt på det som snacks for sponsa atleter, evt et alternativ godteri for de som spiser godteri i helgene! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Til det så svarer jeg bare: "mat er mat". Spis det slik du vil 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 @Countryman https://www.nrk.no/troms/gledelig-nyhet-til-deg-som-elsker-kaffe-1.14248812 ...."kan også hindre graviditet".... Her var det mange gla`nyheter på en gang. Tror faktisk jeg skal ha i et par ekstra skjeer med pulver i treningsbeholderen min imorgen 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Muskelspasmer. Når ZMA i kombinasjon med ekstra magnesium ikke hjelper... Lite salt i kostholdet? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Er det til hverdags knask eller helgekos? Aldri helt skjønt proteinbarer. Tenkt på det som snacks for sponsa atleter, evt et alternativ godteri for de som spiser godteri i helgene! Bruker barer som mellommåltid eller for å ta knekken på søtsug. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Muskelspasmer. Når ZMA i kombinasjon med ekstra magnesium ikke hjelper... Lite salt i kostholdet? Eller lite Kalium? Eller "potassium" som det heter på engelsk. Gode kilder dette er f.eks bananer, hvite bønner, spinat, avocado etc 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hei Skal søke meg inn i fallskjermjeger-troppen, og kondisen må på plass for alvor. Det er lange og seige løpeturer på nærmere en mil, som må gjennomføres med god margin. Hvordan får jeg da kondisen på stell for fullt fram til opptak (8 måneder til). Er det ikke noe annet å gjøre enn å bare ta korte og lange løpeturer i ny og ne framover? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Ville lagt inn litt "gå med sekk" økter. Kjøre litt hard på tredemølla eller en tung løype med en sekk med litt tyngde på. Dette for å gjøre deg litt vant med ekstra tyngde på kroppen. For det kondis-greine kommer sikkert resten av gjengen med noen råd Endret 23. oktober 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå