bshagen Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Haha, deilig. Vi får se da. Kan hende smaksløkene mine er skadet etter å ha smakt på alt for mye rare proteinbars. De Monster kjeksa er dessverre ikke spesielt gode. De går ned, men smaker lite og kjedelig. ikke forvent Oreos De går nok ned tilslutt uansett, så det er mer en liten bonus om de ikke er seige og harde. Snickers skuffet litt der syns jeg, de var "tunge" å spise syns jeg. Nutramino sine syns jeg har vært helt greie. Så får se hvordan disse er. Grunnen til at jeg kjøpte så mange er fordi jeg skal ha de med på reise også, det er veldig kjekt Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) De går nok ned tilslutt uansett, så det er mer en liten bonus om de ikke er seige og harde. Snickers skuffet litt der syns jeg, de var "tunge" å spise syns jeg. Nutramino sine syns jeg har vært helt greie. Så får se hvordan disse er. Grunnen til at jeg kjøpte så mange er fordi jeg skal ha de med på reise også, det er veldig kjekt Du synes snickersen var seig....mens mursteinen jeg kjøpte til deg i Bangkok med 45g protein sklei ned på høykant... Får satse på at de ikke "tar" sjokoladen din i tollen da ...de er vel sultne der borte Endret 1. oktober 2018 av Countryman Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hahahahaha - sant! Men snickersen min hadde liggi i sekken ei stund da, hadde en haug nederst under alt av laptoper og kjafs Joda, de tar de sikkert i fra meg. Må finne noe å bestikke de med. Skal ta med et par skjokoladeplater i fra Norge, de pleier å like det Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Har bestilt 3stk kartonger av de nå, etter anbefalinger her inne. Samt 2 av de Monster Cookies and Cream greiene. Så detta bør være godt ikke smakt de kakegreiene selv, kun barene. En fugl sa at det kommer en ny bar smak om en 3-4 måneder Sukrin gold oppløst i vann gjør ish det samme, bare ikke like bra som bindemiddel. Men takk for tips, skal se på dem. Nei, det gjør ikke det. Sukrin gold oppløst i vann blir en form for søtt vann, fiber sirup gold ved smelting og kjøling gir en seig konsistens ala questbarer. En questbar kan lages så enkelt som proteinpulver og fibersirup, smell i kjøla: questbar. blander du vann, proteinpulver og sukrin gold skal jeg garantere deg at det automagisk ikke blir en bar Når man snakker om seige bars, forsøkte en eske milky way (burde hett milky whey istedet forøvrig). Faen for en skuffelse, seig jævelig bar som ikke minnet om orginalen i det heletatt. Snickersbaren liknet iallfall. Endret 2. oktober 2018 av discostu 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Nå skrev jeg spesifikt at sukrin gold ikke fungerte som bindemiddel da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 snip Tipper jeg kommer til å like Monster Bar jeg. Så mange "kan ikke" ta feil vel? Uansett, de går nok ned uansett. Cookies kjøpte mest fordi den hadde så gode reviews inne på siden der. Om de er kjedelige, så ja - det går sikkert greit det også 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 https://www.facebook.com/coachsvein/posts/1869820956406079?__tn__=K-R Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 https://www.facebook.com/coachsvein/posts/1869820956406079?__tn__=K-R Fint om du kan poste en eller annen info om linken du legger ut, sammen med linken, slik at man vet hva man klikker seg inn på 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 /rant følger Altså, jada er enig med Styrkebror, men herreguuuud. Hva går det av folk som føler at overskriften "Skandalevideoen treningsbransjen ikke vil du skal se!" er seriøs og tillitsvekkende? De overskriftene finner du overalt nederst på mainstream nettmagasiner, og noen er så latterlige at jeg får vondt i magen. Mener kanskje ikke dette, men er man så jævlig korka at man kjøper et produkt av folk som bruker den type markedsføringsteknikker fortjener man ikke mer enn det verdiløse produktet man får. Det er også en del som kommenterer på posten til SB som sier de kjøpte boka av ren NYSGJERRIGHET. Altså, kødder du? Hvis man velger å sponse en svindler selv om man vet produktet er scam så bør man hvert fall ikke klage over det etterpå. Idioter utnytter idiotier. "Skatteetaten vil ikke at du skal vite om dette!" *Klikk* 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Fint om du kan poste en eller annen info om linken du legger ut, sammen med linken, slik at man vet hva man klikker seg inn på Du vil ikke tro hva som er skrevet i linken. Klikk inn å se hva som skjedde... See what i did there? Jeg hadde tekst med men den har forsvunnet gitt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Endelig fått dratt meg igjennom leangains boka, snakk om å komme "too late for the party". INGENTING nyttig å hente fra den boken man ikke finner på nett eller leangaings.com. Aldri lest en såpass overflødig bok i hele mitt liv. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Du betalte jo ikke for den så jeg synes det er greit at du føler at du kasta vekk tida di Jeg likte den, alt samla på en plass. Så slipper man å hoppe frem og tilbake mellom nettsider. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Endelig fått dratt meg igjennom leangains boka, snakk om å komme "too late for the party". INGENTING nyttig å hente fra den boken man ikke finner på nett eller leangaings.com. Aldri lest en såpass overflødig bok i hele mitt liv. Du betaler jo for det å kunne få all informasjonen sammenfattet på et sted. Man har vel alltid visst at det ikke skulle komme noe revolusjonerende i den boken som var nytt og never known before. Er som dufen sier, at du slipper å hoppe frem og tilbake mellom artikkel 1, 3, 5, 7 osv. Du får også en bedre systematisering. Ingen dyr pris å betale for boken, og fin for dem som ikke har vært borti leangains før. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Du betaler jo for det å kunne få all informasjonen sammenfattet på et sted. Man har vel alltid visst at det ikke skulle komme noe revolusjonerende i den boken som var nytt og never known before. Er som dufen sier, at du slipper å hoppe frem og tilbake mellom artikkel 1, 3, 5, 7 osv. Du får også en bedre systematisering. Ingen dyr pris å betale for boken, og fin for dem som ikke har vært borti leangains før. Nja, jeg skjønner poenget ditt, men synes fortsatt det var litt mye selvbiografi, hating på ting og "bullshit" dit og datt. Måten han skriver på er en ekstremt selvhøytidelig jeg vet best holdning som ikke hører hjemme i en bok, men på bloggen hans. Endret 3. oktober 2018 av discostu Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 For å fortsette denne evige proteinbar-diskusjonen (sorry) har jeg nå bestilt Fiber Sirup (IMO), så jeg kan prøve å lage questbars. Rapporterer tilbake. 1 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Orienteringsløp til helga. Litt lenger enn hva formen åpner opp for, men er egentlig mest med for det sosiale; i håp om en artig tur. (håper bare jeg finner noen å løpe med, er ikke den beste på kart, heh) (håper også kneet mitt holder, hadde en tryinings for litt siden, kneet har kjentes litt rart ut etter det. kanskje litt dumt å begi seg ut på 20km+ med et ikke helt stabilt kne. kan jo alltids bryte). Treningen i det siste har vært lite, men mer kvalitet enn vanlig. Mye sosiale økter. Og siden ca. alle i kollektivet mitt er gutter, blir det også til at jeg gjerne trener med folk som er i bedre form enn meg, så får gjerne pushet mer enn alle lapskaus-øktene jeg har hatt alene. Tror jeg kjører hviledag dagen før løpet; men en lett rolig jogg kan jo ha et positivt utslag. Ellers frister det å plukke opp svømming igjen, men kanskje ikke noe vits i å risikere å bli veldig støl til lørdagen, så kanskje neste uke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 For å fortsette denne evige proteinbar-diskusjonen (sorry) har jeg nå bestilt Fiber Sirup (IMO), så jeg kan prøve å lage questbars. Rapporterer tilbake. Når du poster oppskrifter, smak og næringsinnhold så syns jeg i grunn det bidrar på en positiv måte. Så kjør på Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Nok en avisartikkel som jeg tar med en stoor klype salt. https://www.tv2.no/underholdning/10099492/ Kaffe hylles over en lav sko, men med en gang koffein er å finne i noe annet enn kaffi er det helsefarlig Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Nok en avisartikkel som jeg tar med en stoor klype salt. https://www.tv2.no/underholdning/10099492/ Kaffe hylles over en lav sko, men med en gang koffein er å finne i noe annet enn kaffi er det helsefarlig Artikkelen vinkles mye mot barn og unge, der vil jeg si meg enig. Om det skal snakkes om voksne så er tommelfingerregelen at 20mg koffein pr kg kroppsvekt er ok før man snakker om toksiske nivåer. Det vil si at en voksen som veier 80kg kan innta 9 bokser NOCCO om dagen. Eller 16!!!!!!!!!! kopper vanlig svart kaffe. Men er jo fint for Norum å få gratis reklame da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå