Bjarnemann Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Er det ikke bare å ta tran? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Det er så mye man kan, Bjarnemann! Bare fantasien setter grenser 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Er det ikke bare å ta tran? Jeg spiser fisk... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) https://www.x-life.no/products/vitamin-d3-1550-drper Noen som bruker eller har brukt vit D i dråpeform? Er det noe smak, eller funker det bra i vann? Ser de skriver det kan tas rett i kjeften, så kan jo ikke være så dårlig smak. hva er vitsen? du får d pearls til en ålreit pris på apoteket eller life butikk lettere å dosere enn dråper. hvor stor er en dråpe? Endret 25. september 2018 av ROMPETRÅLL Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Det kommer an på åpningen dråpen kommer ut av. Vitsen er å innta D vitamin. At det finnes alternativer i form av tran, fisk, sollys og d pearls er ikke fullt så interessant med mindre det er snakk om forringet kvalitet, jævlig smak o.l. Men ok, over til noe annet.. Måtte bestille nye treningssko siden jeg klarte å vaske av sålen på de gamle Lim blir visst mykt i varmt vann. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 hva er vitsen? du får d pearls til en ålreit pris på apoteket eller life butikk lettere å dosere enn dråper. hvor stor er en dråpe? En dråpe vann har en masse på 50mg, siden vitamin d er fettløselig så distribueres den i olje som har marginalt større masse. Så å dosere dråpe for dråpe er veldig vanlig, Det man får på apoteket eller butikk er uhyre dyrt siden de dosene som er klinisk påvisbare å gi helsemessig effekt er så store at det ikke lengre er snakk om næringsmidler men legemidler, dermed er det å handle vitamin D i butikk meningsløst. Det er langt bedre å handle D3 vitaminer fra eksempelvis bigvits.co.uk eller lignende. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Ooooon another note: https://www.dagbladet.no/mat/mattilsynet-med-ny-undersokelse-feil-pa-en-av-tre-paleggsfavoritter/70248121 Kom det som en overraskelse? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Det kommer an på åpningen dråpen kommer ut av. Vitsen er å innta D vitamin. At det finnes alternativer i form av tran, fisk, sollys og d pearls er ikke fullt så interessant med mindre det er snakk om forringet kvalitet, jævlig smak o.l. Men ok, over til noe annet.. Måtte bestille nye treningssko siden jeg klarte å vaske av sålen på de gamle Lim blir visst mykt i varmt vann. Hvilke sko bestilte du? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Hvilke sko bestilte du? https://www.vivobarefoot.com/uk/mens/exercise/primus-lite-mens?colour=Black Hadde One (utgått modell) tidligere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Eg har to par Primus-sko som eg har brukt i mange år. Veldig nøgd med skoene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 https://www.vivobarefoot.com/uk/mens/exercise/primus-lite-mens?colour=Black Hadde One (utgått modell) tidligere. Bruker du barfotsko til vanlig også? Hvordan føler du de sitter på foten? De virker veldig lav rundt ankelen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Begynt med det til vanlig også ganske nylig ja, funker veldig bra. De er fra Xero Shoes, litt stygge så skaffer nok et par Primus Lux e.l. fra Vivo til neste sommer. De jeg hadde før satt bra, tipper disse er relativt tilsvarende. Får de i morgen, så får jeg testet. Bruker de til all trening utenom knebøy og cardio (på mølle). Endret 26. september 2018 av Kakeshoma Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 *Snip* Men ok, over til noe annet.. Måtte bestille nye treningssko siden jeg klarte å vaske av sålen på de gamle Lim blir visst mykt i varmt vann. Ja hvordan unngår man dette. Tåler høykvalitets treningssko en runde i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Vask ved 30 grader funker. Men lufter/tørker man de asap etter trening, og eventuelt fryser de i dypfryser en gang i blant slal de holde seg bra. Kan jo hende noen bruker lim som tåler såpass (90 grader) med varme, men tar ikke sjansen på det igjen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Vask ved 30 grader funker. Men lufter/tørker man de asap etter trening, og eventuelt fryser de i dypfryser en gang i blant slal de holde seg bra. Kan jo hende noen bruker lim som tåler såpass (90 grader) med varme, men tar ikke sjansen på det igjen Ja da skal jeg ta sjansen på det. Ser for meg at det lurt å fylle vaskemaskinen litt med andre ting samtidig slik at de ikke blir ristet helt i filler Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hender det at dere overhodet ikke har matlyst noen dager? Hva gjør dere i så fall? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hender det at dere overhodet ikke har matlyst noen dager? Hva gjør dere i så fall? Ta det som en minideff? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Enten ta det det som "minideff" som påpekt, eller spise energitette matvarer. Jeg pleier å spise jen and berry ice cream, smaker godt og gir melkeproteiner. ? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hender det at dere overhodet ikke har matlyst noen dager? Hva gjør dere i så fall? Dessverre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå