Countryman Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Noen som bruker ZMA? husker vi diskuterte det for noen år siden? har det noen effekt bortsett fra søvn og drømer ?? Mange opplever i tillegg å få bukt med muskelkramper etter tung/hard trening. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 TL/DR pga akademisk tekst, hvilket jeg ikke gidder når det er helg... Gi oss et KORT sammendrag, og ikke på akademisk form! "ELI5" er konseptet du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 TL/DR pga akademisk tekst, hvilket jeg ikke gidder når det er helg... Gi oss et KORT sammendrag, og ikke på akademisk form! Ved en ikke god nok kost har proteintilskudd absolutt noe for seg, men ikke om det totale inntaket overstiger >1.6 g per kg kroppsvekt. Forklaringen er at jo bedre trent en er, jo mer effektivt blir kroppen til å bruke proteinet. Hos eldre og mindre trente trengs det mye mer protein per måltid for å få samme effekt, opp mot 40 gram, sammenlignet med 20-30 gram hos yngre. Proteintilskudd kan forsvares hos eldre for å forebygge muskelsvinn, som er meget essensielt for helsen for denne gruppen. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Noen som bruker ZMA? husker vi diskuterte det for noen år siden? har det noen effekt bortsett fra søvn og drømer ?? For min del hjelper det mot avsindig irriterende leamus. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Jeg bruker det hovedsaklig mot muskelkramper som Countryman nevner, jeg mener det fungerer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Blir man mer støl av trening når man er på kallis underskudd? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Blir man mer støl av trening når man er på kallis underskudd? Kallis? Vitaminer/mineraler gir litt andre symptomer enn stølhet meg bekjent. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Kalliser er kalorier 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg trodde faktisk du spurte om kalium. Det lønner seg å være presis i sine spørsmål og svar. Jeg gidder ikke engang engasjere meg nå når jeg ser hva det var du egentlig mente. 3 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at han mener kalori-underskudd når han skrev det han skrev. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Dere må henge med mer i sjargongen gutta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg skjønte det, men det gjør det ikke mindre kleint.. 8 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Hvis jeg ville høre noe kleint hadde jeg spurt om 1RM-en din ? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 1RM i å være shitkid? Ganske sikker på at du vinner da, ja 8 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Next level smacktalk. Jeg blir både sjokkert og imponert! ish on topic så er Monster protein barene som ble snakket om tidligere tilbake på lager hos tights. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Nice! Da skal jeg handle litt KUN deres skyld Proteinpulver: PF kommer med ok argumenter (som enklere å innta, enklere å telle - blir da egentlig klippet til idiot da han sammenligner med biff og programleder sier 1 biff 2 biff 3 biff. Fikk litt inntrykket av at han enten hadde annet fokus eller ikke ville skjønne hva han ville frem til). Klippa masse i quoten over her. Jeg sitter litt igjen med samme følelse av og ha sett det programmet som da en idrettslærer av meg en gang sa "hvis dere drikker ett glass ekstra melk om dagen kan dere gå opp 10kg muskler i året" Tja det er vel rett, sånn helt på kanten sagt. Men... Jeg synes dette programmet fra NRK nok en gang mister det jeg trodde de hadde av kredibilitet, statsprodusert program som vinkler ting like mye som de gjør på paradise hotel. Skal hvertfall fortsette og hive i meg proteinpulver de dagene jeg ser at jeg ikke når proteinbehovet mitt, og det med GOD samvittighet, både pga; pris, enkelhet, og alt anna jeg kan komme på. Så kan han fra NRK sitte der å bare steike seg 3 biffer ekstra... Endret 25. september 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 https://www.x-life.no/products/vitamin-d3-1550-drper Noen som bruker eller har brukt vit D i dråpeform? Er det noe smak, eller funker det bra i vann? Ser de skriver det kan tas rett i kjeften, så kan jo ikke være så dårlig smak. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Hvorfor skal du kjøpe D-vit i dråpeform ...... 8 dråper for 80mcg er jo villt. Trenger du d-vit? Kjøp på iherb.com. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fordi det er enkelt. 190 doser for 80 kr, hvorfor er det vilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå