Countryman Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Naiz! Knekker du i hofta på tur opp? Du spør om jeg jukser Liten knekk må til for å unngå hyperekstensjon i kneleddet, siden det er "fra høyde", men den lages i det jeg starter eksentrisk fase - så holdes den der til jeg er tilbake på topp. Ja, jeg ser poenget - det blir enda et hakk tyngre med full ekstensjon i hofta. Spørs bare om det er fysisk mulig? Får filme fra siden neste gang - det var masse folk der, så jeg ville skåne dem, og planen var i utgangspunktet å bevise for en kamerat at jeg klarte det Endret 17. september 2018 av Countryman 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hadde ikke fibersirup, så ble litt honning og sukrin gold blandet ut i vann. I stedet for sjokoladetrekk, blandet jeg inn litt kakao i massen. Ble skikkelig digg, og billigere enn 40 kr for en barebells bar... Kanskje digg, men er jo nada proteiner kontra en barbellbar. Forøvrig kan jeg anbefale tights sine monsterbarer, de er veldig gode og inneholder 20 prot / 200kcal 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Kanskje digg, men er jo nada proteiner kontra en barbellbar. Forøvrig kan jeg anbefale tights sine monsterbarer, de er veldig gode og inneholder 20 prot / 200kcal Kunne byttet ut kakao med proteinshakepulver med sjokoladesmak. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Kanskje digg, men er jo nada proteiner kontra en barbellbar. Forøvrig kan jeg anbefale tights sine monsterbarer, de er veldig gode og inneholder 20 prot / 200kcal Ja, denne varianten ble nok mer en måltidserstatter enn proteinbar. F. eks. mtp langtur på sykling. Men skal jeg ha proteiner går det uansett i shake. Barebells er for meg bare dyrt "godteri" med god samvittighet. Tenker som darkness er inne på kanskje å bytte ut noe av massen med proteinpulver neste gang. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Kanskje digg, men er jo nada proteiner kontra en barbellbar. Forøvrig kan jeg anbefale tights sine monsterbarer, de er veldig gode og inneholder 20 prot / 200kcal De monster barene er faktisk sjukt gode. Eneste negative er at de til tider frister litt for mye. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 https://academic.oup.com/ajcn/article/108/3/576/5095501#.W57ZWkmMVT4.twitter Background In previous meta-analyses of prospective observational studies, we investigated the association between food groups and risk of chronic disease. Objective The aim of the present network meta-analysis (NMA) was to assess the effects of these food groups on intermediate-disease markers across randomized intervention trials. Conclusion The present NMA provides evidence that increased intake of nuts, legumes, and whole grains is more effective at improving metabolic health than other food groups. For the credibility of diet-disease relations, high-quality randomized trials focusing on well-established intermediate-disease markers could play an important role. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) De monster barene er faktisk sjukt gode. Eneste negative er at de til tider frister litt for mye. Haha, ja dessverre. Kjørte to rett i nebbet igår kveld.. Btw, byttet til et par blokker volum 3 uker, 1 uke deload, 3 uker. Er på siste uken nå, men treningsmotivasjonen de siste 7 ukene har vært ekstrem laber, selv med en uke deload. Hva gjør dere når dere kommer på trening, men det frister mest med nakkeskudd? Som oftest pleier det gå over av seg selv, men nå har det vart en stund. Løfter det mest nødvendige og drar. Planen var en liten blokk med styrke, 3 uker, så en uke deload før jeg hopper på RPT igjen. Endret 18. september 2018 av discostu Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Nøyaktig hvilke monsterbarer er sykt gode? Prøvd meg på litt forskjellige proteinbarer de pleier være harde som plank og kun smake litt kakao og resten protein Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Er jo ingen som er vits å kjøpe annet enn Big100 fra PF. Banan og Kokos. discostu, har de siste ukene brukt PWO på de dagene jeg har vært mest sliten. Men pleier å gå greit bare jeg drar dit.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Nå er vel protein bar smak høyst subjektiv. hehe. Av big 100 synes jeg kun Peanut er ålreit. Finnes bare en monster bar på tights, men ser den er borte fra nettsiden nå. Sikkert tomt, regner med den kommer tilbake mtp hvor mange de har solgt. Såvidt jeg har skjønt så er Monster tights sin EMV. edit: Snickers og Mars er også veldig gode, men koster litt i overkant mye. Endret 18. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Synes Nutramino sine er gode. Bruker shaken til Nutramino også. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Kan linke til de monster barene når de kommer i butikken igjen, er tomt. fant bilde på google da er denne Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hva gjør dere når dere kommer på trening, men det frister mest med nakkeskudd? Som oftest pleier det gå over av seg selv, men nå har det vart en stund. Løfter det mest nødvendige og drargjør vel det samme stort sett. Kanskje høy-volum med mange sett uten å gå til failure da det ikke krever like mye motivasjon. Eller prøver gjøre noe nytt. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Hva gjør dere når dere kommer på trening, men det frister mest med nakkeskudd? Som oftest pleier det gå over av seg selv, men nå har det vart en stund. Løfter det mest nødvendige og drar. *snip * Kjører på for fullt på slike dager. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Hva gjør dere når dere kommer på trening, men det frister mest med nakkeskudd? Som oftest pleier det gå over av seg selv, men nå har det vart en stund. Løfter det mest nødvendige og drar. Planen var en liten blokk med styrke, 3 uker, så en uke deload før jeg hopper på RPT igjen. Har laget en psykisk alarm for akkurat det. Det tar ikke så lang tid å få på plass. Om jeg kommer til treninga å føler meg dass får jeg bilder i hodet av en rotorblink og mantra om at "trening er det viktigste for deg, gå igang".Høres kvasipsykologisk ut men det funker for meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Kjører på for fullt på slike dager. Business as usual med andre ord ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg tar PWO, blaster på med noe bra musikk på headsettet og slår på bryteren med «beast mode». Så kjører jeg den økten som er i programmet. Ikke tenk, bare gjør 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 PWO her og. Når jeg først er på trening så går det som regel av seg selv. kan være litt seig i oppvarmingen, men så løsner det. Hender at jeg sliter litt med dørstokkmila, men som regel bare at jeg reier 30 min - 2 timer senere enn planlagt. Jeg kommer meg alltid på trening. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) pre workout aka "prestasjonsøker" , Energidrikk. Ofte høyt innhold av koffein og godt med annen baluba. edit: prøvd mange forskjellige siste årene, men favorittten er helt klart The Curse. Gode smaker og fin effekt Endret 19. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå