MagnusRB Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Har flyttet inn i en blokk med treningsrom. Der er et squateack med... 2x20kg-vektskiver. Noen med tips til billige vektskiver? Er ekstremt lite høytidelig på dem så lenge de kan henges på stanga. Det spørs litt om det er 50mm eller 25mm hull på dem. Vet du? Edit: Jeg vil tro finn.no er et godt sted å følge med på. Visst ikke har du diverse sider på nett som skal ha billige alternativer. Sportsmaster.no, XXL og en side som heter billigfitness hvertfall. Endret 21. august 2018 av MagnusRB Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Noen som har lest boka til Martin Berkhan som nylig kom ut? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Noen som har lest boka til Martin Berkhan som nylig kom ut? Venter spent på torrent Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hvilke treningsentre anbefaler dere i Oslo? Helst på vestkanten. Har egentlig Sats Elixia medlemskap, men har hørt senterene i Oslo er veldig fulle.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Venter spent på torrent Ja la ham for all del ikke få betalt for innsatsen.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Skulle tatt seg ut om ein måtte betale den hundrelappen... Eg har kjøpt boka, men ikkje lese endå. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Lasta ned kindleappen til tableten, så nå leses det det for full maskin. Betalte SELVFØLGELIG for boka. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Har ikke noe i mot å betale den lille summen, men usikker på om det er noe jeg blir å lese. Gi gjerne tilbakemelding dere som leser, da! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Husker den. Selv om resultatene ikke var spektakulære, er forskjellen i fettmasse mellom gruppene interessant. Gruppene er matched isokalorisk og andre makroforhold er tatt hensyn til. Dessverre er det også basert på kostintervjuer, så flere håpet at studien kunne bli reprodusert under mer kontrollerte forhold. Nylig kom blant annet denne - som viser at for enkelte grupper kan IF være en strategi for å regulere sitt totale energiinntak. I Norge er det Tine Sunfør, som i sin PhD ser på lignende strategier og som var nå i media i våres om 5:2. Forhåpentligvis vil alt dette bidra til å gi kunnskapsbaserte råd på et mer individnivå, hvor noen vil få positive effekter, andre ikke. Hvordan ser du for deg at man skal klare å reprodusere studien under kontrollerte forhold? Compliance kan du GLEMME så lenge det er snakk om mennesker uten særdeles stor interesse for kosthold og gjennomføringsvilje. Tine Sunfør som i en annen setting mener at frokost er av absolutt viktighet? Pffffrt, det trenger ikke engang et tilsvar all den tid hun bare lener seg på et axiom. Kunnskapsbaserte råd i Norge? Med det helsevesenet vi har pr dags dato? Prøv på nytt, dette blir for svakt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Har ikke noe i mot å betale den lille summen, men usikker på om det er noe jeg blir å lese. Gi gjerne tilbakemelding dere som leser, da! Hvorfor skal du ha tilbakemelding på noe som ikke interesserer deg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hvorfor skal du ha tilbakemelding på noe som ikke interesserer deg? Det interesserer meg jo, men har ikke bestemt meg om jeg skal lese den enda. Hvis det er en god bok på flere måter enn bare for diett/trening så skal jeg kanskje gi den en sjanse. 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Ja la ham for all del ikke få betalt for innsatsen.... Venter også på torrent. Når han kommer med paperback skal han gladelig få betalt for strevet. Har nemlig ikke kindle, selv om jeg faktisk seriøst har vurdert å kjøpe kindle-editionen som en form for støtte, men har foreløpig kommet på mer økonomiske tanker. Har 2 USA-turer ila året (okt og des), så håper han har klar en paperback-edition til da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Venter også på torrent. Når han kommer med paperback skal han gladelig få betalt for strevet. Har nemlig ikke kindle, selv om jeg faktisk seriøst har vurdert å kjøpe kindle-editionen som en form for støtte, men har foreløpig kommet på mer økonomiske tanker. Har 2 USA-turer ila året (okt og des), så håper han har klar en paperback-edition til da.Er jo bare å laste ned kindleappen til telefonen eller nettbrettet ditt. Sånn, problem løst Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvordan ser du for deg at man skal klare å reprodusere studien under kontrollerte forhold? Compliance kan du GLEMME så lenge det er snakk om mennesker uten særdeles stor interesse for kosthold og gjennomføringsvilje. Tine Sunfør som i en annen setting mener at frokost er av absolutt viktighet? Pffffrt, det trenger ikke engang et tilsvar all den tid hun bare lener seg på et axiom. Kunnskapsbaserte råd i Norge? Med det helsevesenet vi har pr dags dato? Prøv på nytt, dette blir for svakt. Obligatoriske markører, konkrete råd, preppe kosten er noen av flere strategier som øker samsvaret, og som også forfatterne selv har påpekt kan forberedes. Å diskutere fordeler og ulemper ved sin egen metodikk er bra, så får andre mene det er svakt .. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ja la ham for all del ikke få betalt for innsatsen.... Jeg gjør sport i å finne alle mine bøker på nett Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 https://amp.theguardian.com/food/2018/aug/22/coconut-oil-is-pure-poison-says-harvard-professor Noe tvetydig? Kokosolje er REN GIFT. Men det er greit å innta i moderasjon altså. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Uttalelsen synes jeg var ekstrem. Kokosolje er like "greit" som smør. Der er som du påpeker; har man en sunn livsstil, så kan kokosolje i moderasjon fint inkluderes. Ifjor stormet det rundt AHA og kokos, hvor debatten etterhvert nådde en høy temperatur. I AHA sitter det også representanter fra Harvards ernæringsavdeling. : http://blogs.plos.org/absolutely-maybe/2017/06/28/saturated-biases-where-the-aha-advice-on-coconut-oil-went-wrong/ Endret 23. august 2018 av Dukien Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 https://amp.theguardian.com/food/2018/aug/22/coconut-oil-is-pure-poison-says-harvard-professor Noe tvetydig? Kokosolje er REN GIFT. Men det er greit å innta i moderasjon altså. https://www.dagbladet.no/mat/harvard-professor---kokosolje-er-ren-gift/70131148 Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Hvilke treningsentre anbefaler dere i Oslo? Helst på vestkanten. Har egentlig Sats Elixia medlemskap, men har hørt senterene i Oslo er veldig fulle.. Alle sentrene i Oslo er ganske fulle i rushtiden (16-20 hverdag). Har du a blending til å trene utenom det er det ganske levelig på de fleste sentrene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Hvilke treningsentre anbefaler dere i Oslo? Helst på vestkanten. Har egentlig Sats Elixia medlemskap, men har hørt senterene i Oslo er veldig fulle.. Magnat Center. Lite folk, veldig bra miljø, kompetente trenere og topp utstyr. Perfekt om du driver med styrkeløft eller vektløfting f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå