Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
. Enten trener jeg som en gal, eller så så drikker jeg 4-5 ganger i uka og gir faen i alt.

8257470[/snapback]

Samme problem her også. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får nesten ikke sove hvis jeg trener for lite eller spiser for mye. Jeg vil bare bli tynn. Like før jeg begynner på noka eller blir anorektisk igjen. Jeg klarer ikke finne en balanse.

8256989[/snapback]

 

Hvis jeg husker rett (bilder av overkroppen - tråden) er du nærmere tynn enn feit, så tror ikke du skal bekymre deg for mye. Blir du tynnere blir du for tynn imho.

 

Men et simpelt innlegg på et diskusjonsforum forandrer kanskje ikke så mye på innstilligen din?

Lenke til kommentar
Hvis jeg husker rett (bilder av overkroppen - tråden) er du nærmere tynn enn feit, så tror ikke du skal bekymre deg for mye. Blir du tynnere blir du for tynn imho.

 

Men et simpelt innlegg på et diskusjonsforum forandrer kanskje ikke så mye på innstilligen din?

8258811[/snapback]

Jeg har helt grei overkropp, men har fotball-bein. Føler ikke at overkroppen og underkroppen passer sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Et lite spørsmål. I det siste har jeg begynt å få litt smerter på utsiden av armen mellom biceps og triceps, rett under skulderen. Ikke sånn sykt vondt, bare rart og ubehagelig Noen som vet hva det kan være?

8258831[/snapback]

 

Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg har det selv. Sliter spesielt med dette i peck deck. Er det noen øvelser som gjør at du kjenner det bedre enn andre?

Lenke til kommentar

Er grenser for hvor tynn man kan være selv med et normalt kosthold og litt trening. Nå vet jeg ikke noe særlig om deg, men du virker å være for opptatt av å være veldig tynn (har sett bilder av deg, og du er tynn.).

 

Edit: Men på den annen side skjønner jeg deg, for de fleste av oss gutta som tar i litt på studioet opplever vel i ny og ne at jenter sier at de ikke kan fordra store muskler.

Endret av DoNotWant
Lenke til kommentar

Er det vanlig av BW= 80kg + 40kg 2 x 8 i benkdips ikke er spesielt tungt?

 

Prøvde det ut i dag og la på 20kg først, dritenkelt så la jeg på 20kg til, men fortsatt ble det ikke spesielt tungt. Får jo ikke mere kg på uten at det velter.

 

Gjorde øvelsen helt riktig. La to benker ovenfor hverandre og la bena på den andre og hendene på den ene og vektskivene på fanger.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. I det siste har jeg begynt å få litt smerter på utsiden av armen mellom biceps og triceps, rett under skulderen. Ikke sånn sykt vondt, bare rart og ubehagelig Noen som vet hva det kan være?

8258831[/snapback]

Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg har det selv. Sliter spesielt med dette i peck deck. Er det noen øvelser som gjør at du kjenner det bedre enn andre?

8259233[/snapback]

Kjenner selv noe liknende hvis jeg sløver litt med teknikken (armene for langt opp mot hodet er en synder) i flat benkpress. Ikke lagt merke til det i peck deck, ei heller flyes. Feil teknikk i en eller flere øvelser som involverer skuldre er verdt å sjekke ut.

 

 

Er det vanlig av BW= 80kg + 40kg 2 x 8 i benkdips ikke er spesielt tungt?

8260319[/snapback]

Det spørs hvor lenge du har trent og hvor sterk du er. Jeg har meg selv (75kg) + 20kg i fanget og synes det er nok.

 

 

Gjorde øvelsen helt riktig. La to benker ovenfor hverandre og la bena på den andre og hendene på den ene og vektskivene på fanger.

8260319[/snapback]

"Gjorde øvelsen helt riktig" er ganske morsomt å høre når du kommer med et spørsmål om den øvelsen i samme posten. Bena for langt inn på benken kan f.eks. gjøre det en del lettere, prøv å ha så stor avstand du kan uten at det blir ubehagelig. Gå ned til overarmene er vannrett.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bryter alkohol ned kroppen slik at du ikke øker? Går det mye dårligere? Er det noen forskning på dette punktet?

8263823[/snapback]

 

Alkohol utsetter restutisjonstiden, gjør slik at du pisser ut vitaminer, mineraler og salter, samt dehydrerer deg. Alt dette bryter deg ned og ødelegger prestasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har hørt at det er viktig å få i seg Omega -3 og -6 ved trening. Kan jeg øke inntaket mitt med tran for å klare dette? Vitamin D og E er vel fettløselige? (som ikke er bra, men tran har en del av)

8266779[/snapback]

 

Tran er absolutt ikke skadelig om du ikke tar mer enn anbefalt. Det er sant at vitamin D ikke er spesielt bra i for stor mengde, men det skal litt til for å gå over grensen med tran. Omega 3 er viktigst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...