Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg var svært ung og forstod ikke stort i denne verden..men at det var noe som hadde "gått galt" i hodet på foreldrene mine - DET forstod jeg.

Det var den gang de ble "frelst" på Herba tidlig på 90-tallet.

Heldigvis kom de seg ut og ble nogenlunde normale igjen etter få år.

Diskusjonen under artikkelen var forøvrig svært underholdende :)

Lenke til kommentar

John kaller en spade for en spade i det blogginnlegget der. Fortjener all oppmerksomhet den kan få.  :wee: 

For øvrig ! 20 timer flyreise og er spent på flymaten - destinasjonen er Indonesia for backpacking i tre uker. Etter å ha bokstavelig talt vært i hele Europa tar jeg steget ut til et annet kontigent for første gang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

For øvrig ! 20 timer flyreise og er spent på flymaten - destinasjonen er Indonesia for backpacking i tre uker. Etter å ha bokstavelig talt vært i hele Europa tar jeg steget ut til et annet kontigent for første gang. 

God tur! Flymaten er aldri noe å samle på, jeg har reist mye og flymat har alltid sugd. Ta heller matpakke, det er mitt tips.

Endret av #Benbjo_Fox
Lenke til kommentar

Noen her inne har erfaring med periodisk faste? Jeg er på min første uke, tenker å teste det ut.

Fungerer utmerket, jeg spiser selv bare en gang i døgnet. Merker ingen forskjell fra før hva sultfølelse angår. Eller energinivåer.

Lenke til kommentar

Anbefaler The Big Short om du ikke har sett den.

@Benbjo, begynte selv med IF i dag. 16/8.

Skal prøve noem uker og se hva som skjer. Om jeg i det hele tatt klarer å få i meg kaloriene (bulker-ish).

Mener du "Betting on ZERO"? "The big short" er dog meget bra den og, slik jeg ser det samfaller den tilfeldigvis med "Betting on ZERO"

Lenke til kommentar

Noen her inne har erfaring med periodisk faste? Jeg er på min første uke, tenker å teste det ut.

Fungerer utmerket, jeg spiser selv bare en gang i døgnet. Merker ingen forskjell fra før hva sultfølelse angår. Eller energinivåer.

hvor mange kcal spiser du den ene gangen? 

klarer du å nå kvota uten å spise drittmat? mtp at du må fylle opp magen uten tømmepauser, 

Lenke til kommentar

hvor mange kcal spiser du den ene gangen? 

klarer du å nå kvota uten å spise drittmat? mtp at du må fylle opp magen uten tømmepauser, 

Rundt 2000. 

Spiser mye fett så det fyller ikke så mye som f.eks. bakevarer. Spiser til å begynne med to skiver med havrebrød med en boks makrell i tomat på den ene og brieost med nøtter på den andre med 1/2 liter melk til. Det blir ca 1000kcal. Så spiser jeg hovedmaten, det som andre kaller middag. Bruker mye kokosmelk, smør osv.

Lenke til kommentar

Jeg var også innom Herbalife en periode. Mitt problem med selskapet er ikke produktene, men salgsmetodene. Det er såpass enkelt å begynne med MLM at man ikke har noe grunnlag for godt salg.

Det eneste man ender opp med å gjøre er å plage venner og bekjente med produkter de antagelig ikke trenger.

Lenke til kommentar

Jeg var også innom Herbalife en periode. Mitt problem med selskapet er ikke produktene, men salgsmetodene. Det er såpass enkelt å begynne med MLM at man ikke har noe grunnlag for godt salg.

Det eneste man ender opp med å gjøre er å plage venner og bekjente med produkter de antagelig ikke trenger.

Produktene er endatil elendige om man sammenligner pris. Proteinpulveret er f.eks. konsentrat og ikke isolat men prisa som isolat.... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...