bshagen Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Syns i grunn vanlijen til PF smaker helt greit, men det blir fort altfor søtt dessverre. Om noen kommer med en god en så vil jeg også prøve den ut Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Om den er søt er ikke så farlig, er tiltenkt blanda i smoothies o.l. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Gå for en nøytral? Koster mindre også Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Finnes det et proteinpulver med vaniljesmak som er GOD på smak? Foreløpig har jeg kun smakt Myoprotein (Børge Fagerli) som smaker GODT, men det koster litt. Tech Nutrition smakte godt før, det er den smaken og konsistensen jeg er ute etter. Den til Tommy kanskje? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Trodde protinshake var litt sånn bullshit, jeg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Kan fint sammenlignes med TORO posesupper. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Nå har fastemåneden begynt for oss muslimer. Blir fasting fra 01:50-22:30 hver dag i 30 dager fremover. Når på dagen bør jeg trene? Rett før fasten brytes? Hvor ofte bør jeg trene for å opprettholde forbrenning og muskelmasse? Man blir slappere de siste to ukene, så har ikke ork til de heftigste HIIT øktene Man spiser som regel litt for mye på natta, og vil helst ikke gå opp i vekt på de 30 dagene, så tenkte at trening vil hjelpe... 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 FasteMÅNED.... Skal man bruke faste som verktøy så gjør man det hele tida eller lar vær Trene rett før spising ja, og to ganger i uka holder.Hvis du blir slapp de to siste ukene så spiser du altfor lite. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Og treninga der du er tom etter første sett på første øving. ? Endret 20. mai 2018 av Bjarnemann Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 FasteMÅNED.... Skal man bruke faste som verktøy så gjør man det hele tida eller lar vær Trene rett før spising ja, og to ganger i uka holder. Hvis du blir slapp de to siste ukene så spiser du altfor lite. Religiøs greie. Ikke fasting mtp fitness. 2 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Yepp, religiøst, men jeg tror han bare tullet Ja, man får nok ikke i seg nok mat, når man skal spise alle døgnets måltider mellom 22:30-01:30, så man blir svakere etter som tiden går. Om 4 år blir det lettere. Da er vi i mars og dagene blir kortere. (Muslimenes kalender følger månen og ikke sola, derfor har året omtrent 10 dager færre enn den gregorianske kalenderen, og derfor beveger kalenderen seg 10 dager bakover hvert år). 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) FasteMÅNED.... Skal man bruke faste som verktøy så gjør man det hele tida eller lar vær Trene rett før spising ja, og to ganger i uka holder. Hvis du blir slapp de to siste ukene så spiser du altfor lite. Religiøs greie. Ikke fasting mtp fitness.Weeell helloooo there Captain Obvious.... Edit: Jeg aner at det er viktig å presisere at jeg bruker periodisk faste for mer enn fitness. Det er i hovedsak de positive effektene på helsen som ligger til grunn. Endret 20. mai 2018 av Dufen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Yepp, religiøst, men jeg tror han bare tullet Ja, man får nok ikke i seg nok mat, når man skal spise alle døgnets måltider mellom 22:30-01:30, så man blir svakere etter som tiden går. Om 4 år blir det lettere. Da er vi i mars og dagene blir kortere. (Muslimenes kalender følger månen og ikke sola, derfor har året omtrent 10 dager færre enn den gregorianske kalenderen, og derfor beveger kalenderen seg 10 dager bakover hvert år). Jeg spiser en gang om dagen, får enkelt i meg dagsbehovet. Andre som prøver det er tilvendt etter den tredje eller fjerde dagen. Spiser du mye søppel som fyller godt? Godt hevede bakevarer metter utrolig fort med særdeles lite næring som et eksempel. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 To bench or not to bench aside... Er det noen gode argumenter for enten flat, incline eller decline benk med hantler? Tar skråbenk atm da det er mindre stress med myo (raskere å sette seg opp mellom sett). Kjører forøvrig lavreps med vanlig benk (stang) utenom. Er det mest smak og behag, eller vil flat også med hantler være vesentlig bedre enn skrå varianter? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) To bench or not to bench aside... Er det noen gode argumenter for enten flat, incline eller decline benk med hantler? Tar skråbenk atm da det er mindre stress med myo (raskere å sette seg opp mellom sett). Kjører forøvrig lavreps med vanlig benk (stang) utenom. Er det mest smak og behag, eller vil flat også med hantler være vesentlig bedre enn skrå varianter? "Decline" trenger du ikke. Dette er en benkvariant utført av typisk jyplinger Spør dem om hvorfor de kjører denne varianten og du vil få servert svada fra ende til annen. HELE brystet er med når du kjører flatbenk. Hvorvidt du skal incline benken avhenger av i hvor stor grad du ønsker å implementere skuldrene i øvelsen. Ved 60 grader vinkel er fremre skulder fullaktivert. Personlig ville jeg kjørt med flat benk og istedet kjørt arnoldpress senere/tidligere i programmet. Hvis det er "stress" å få til myo med flatbenk fordi det er vanskelig å komme seg opp? Tell pausene fra når du faktisk hviler - til du er på vei ned i benken igjen Endret 25. mai 2018 av Countryman 1 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Ikke så vanskelig å komme seg opp, men tar lenger tid ja. Føler alt må gå så raskt med myo... Men da får jeg prøve flat da. Decline var egentlig aldri et alternativ. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 hva er de greiene strongman og powerliftere gjerne sniffer rett før et løft? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 hva er de greiene strongman og powerliftere gjerne sniffer rett før et løft? https://www.reddit.com/r/Fitness/comments/3gq0eu/sniffing_ammonia_for_powerlifting/ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det gjør sikkert flere ting, men det merkbare jeg kjenner de få gangene jeg har prøvd er at man føler man kan få mer luft siden det føles så åpent, og så får man et lite buzz (kanskje psykisk ) av den utrolig sterke lukta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå