darkness| Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 En firkantig en som er rund i kantene Dust Skal teste CrossFit for første gang i morgen. Husker ikke helt hvor du bor, men mente å erindre noe. Kunne være du fikk overvære min død Jeg er nok ikke sørpå.Ah! Jaja, jeg kan i hvert fall melde om at jeg fremdeles lever Kult Hvilken box var du på? Fana. Er hjemme hos foreldrene mine på besøk i påsken. Lenke til kommentar
Askeladdenz Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 1. april 2018 av Askeladdenz Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 22. april 2018 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Har ikke tenkt over å ha blitt mer sliten av å trene når det er kaldt.. Heller motsatt, så lenge det ikke er FOR kaldt. Blodpumpa får opp tempen rimelig fort når den går på høyt gir, men føles litt annerledes når man sitter og tar i mot vinden på en sykkel.. Bra støl i beina i dag. I dag er dag 3 på nytt regime, og det føles bra. Fornøyd med oppsettet så langt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 https://fitnessgenes.com/all-products/dna-kit/ Noe i det eller ren BS? Hadde vært gøy å tatt en test, men er jo rimelig stiv pris om man ikke får noe utbytte av det. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 BS. Er ikke i nærheten av å være kartlagt enda. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ferdig med dagens push-økt Nå skal jeg gomle på et eple siden det virker som jeg har en periode der jeg tror jeg kommer til å klare å spise mer frukt (dvs mer enn en banan daglig). Så får vi se hvor langt det går. Skulle ønske jeg kunne spise kiwi siden de er så enkle å få i seg, men får en ekkel klø-følelse i munnen, så er nok mer eller mindre allergisk :| Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 kiwi er godt, men ikke så enkle å få i seg, for det første må man kutte dem opp med kniv, og for det andre henger ofte maten fast i skallet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Noen som vet hvor jeg får kjøpt lakseolje? Norkost (nå Kost1) har alltid hatt, men nå ser det ut som det er på vei ut av sortimentet. Det er i alle fall på tilbud, men med knapt en måned utløpsdato. Annet høykvalitets omega 3-tilskudd er også av interesse, for øvrig. Helst minst mulig behandlet, så ikke i kapselform. Endret 7. april 2018 av Herr Brun Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 https://myrevolution.no/proteinpulver-ernaering/fettsyrer/vital-arctic-oiltm-lakseolje-300ml-ta-3-betal-for-2 Veldig bra smak, bortsett fra olje-følelsen i kjeften Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 kiwi er godt, men ikke så enkle å få i seg, for det første må man kutte dem opp med kniv, og for det andre henger ofte maten fast i skallet Jeg spiser alltid kiwin med skallet på, kutter bare av tuppene på hver side, rask skyll og spiser den som det er. Skallet smaker egentlig godt og dersom kiwin er søt vil det syrlige skallet bare balansere hele opplevelsen. Mye næring i kiwiskall også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Whaaat? Du er den første jeg har hørt om som spiser skallet på kiwien! 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Can you eat the skin of a kiwifruit? Absolutely! The kiwifruit skin is completely edible and makes this nutrient-dense fruit even more nutritious! A recent study shows that eating the skin triples the fiber intake compared to merely eating the flesh. And by not peeling the skin, you preserve much of the vitamin C content as well. People all over the world have been eating the skin for centuries with no complaints. And many find that leaving the skin on their sliced kiwifruit makes it much easier for snacking, as the skin holds each slice together. Just like any fresh fruit or vegetable, we suggest that you wash the skin before eating since it is unknown who or what touched it before you did. So enjoy your kiwifruit, skin and all! Endret 7. april 2018 av Zeph Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 https://myrevolution.no/proteinpulver-ernaering/fettsyrer/vital-arctic-oiltm-lakseolje-300ml-ta-3-betal-for-2 Veldig bra smak, bortsett fra olje-følelsen i kjeften Takk! Olje-følelsen i kjeften er jeg vant til. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Er ikke tran godt nok? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Er ikke tran godt nok?Nei, etter å ha sett NRK sin dokumentar om tranproduksjon for en tid tilbake drikker jeg ikke tran. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Er ikke tran godt nok?Nei, etter å ha sett NRK sin dokumentar om tranproduksjon for en tid tilbake drikker jeg ikke tran. Hmm, jøss. Trodde tran var svaret på alt. Får ta en titt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Hvorfor ikke bare spise laks? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Hvorfor ikke bare spise laks?Fordi jeg er allergisk mot fisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå