*F* Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 safest og greiest for å bevare muskelmasse er vel 500 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Men så er det dette da: 1k kcal underskudd om dagen = raskere ned i vekt =kortere deff = lengre tid på bulk = mer tid til å bygge muskler. Husker denne problemstillinga har vært diskutert før i DST, men husker ikke om det ble konkludert med noe(?). Endret 11. mars 2018 av Bjarnemann Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 safest og greiest for å bevare muskelmasse er vel 500 500 i kost og 500 i aktivitet = 7000 kcal ned i uka som er de kcal det er i 1 kg fett på kroppen siden det ikke bare er rent fett. Men ja mer en 4 kg i mnd i "rent fett" er neppe gunstig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 De siste ukene har jeg kjørt litt fullkropp, i stor grad "hjemmelaga" "program", kjører dette ca annenhver dag, normalt tirsdag, onsdag og søndag, i tillegg kjører jeg crosstrening ons/fre og vollyball/fotball fre (på laft nivå, spiller for morro bare) Syns dette programmet fungerer greit, kommer igjennom på ca 1,5t+ timer. Normalt 2-3 min pause mellom hvert sett. Bein/nedre rygg: Squat og markløft annerhver gang. 3 sett, 4-10 reps Bryst: Benkpress, eller Incline dumbellpress. Litt variablet hvilken. 3-5 sett, 4-10 reps Triceps: Dips og stående franskpress med EZ-stang annerhver dag, 3-5 sett, 4-15 reps Biceps: Stående Preacher Curl med EZ-stang, 3 sett, 5-12 reps Øvre rygg: Roing med stang, eller nedtrekk, eller hangups, litt tilfeldig hvilken, 3-5 sett, 5-12 reps Skuldre: Skulderpress med tang, eller arnoldpress, 3-5 sett, 4-12 reps I tillegg kommer et, eller flere oppvarmings-sett på hver øvelse med mindre vekt. Det slaø sies at det går mest i tunge løft med få reps. Så det er oftere i det nedre sjiktet enn det lavere. Egentlig lurer jeg bare på om noen har noe å korrigere, eller om det ser "greit ut"? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Nybegynner i styrke 4 måneder inn. Holder meg til programmet og gainer mer og raskere enn noen gang, det er gøy. Mindre gøy sliter jeg med helt bunnløs apetitt i blant nå. Tar meg i å plutselig ha spist 7+ skiver til kvelds for eksempel, uten at magen sier noen form for stopp. Har ikke gått opp mye i vekt enda, heldivis, men kan jo bare gå en vei hvis jeg ikke får stoppa det litt. Noen tips/erfaringer på det? Har en normalvektig BMI hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Bare fortsett å spis, mens du holder et ukentlig øye med vekta. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Kommer nok til å bestille en test av Alkaline Greens ved neste lønning. I så fall kan jeg gi en tilbakemelding på smak osv. Suverent det Smak har jeg null stress med hva gjelder shaker. Det er over på 7 sekunder. Det er mengden grønnsaker i et allerede kalorioverskudd som byr på kvalme. Den er grønn ja. Grønn som faen. Ok på smak, men som du sier det best å sluke den, ikke noe du nyter på en solskinnsdag. 2 fylte teskjeer i 3dl vann. Rørte bare ut i et glass, blandet seg greit, men blir nok best i shaker. Sykeste fargen, tror jeg kommer til å utvikle evnen til å utnytte fotosyntese. Skal bruke den en stund og se om jeg blir frelst, kjenner jo umiddelbart den psykologiske effekten Når det er sagt glemte jeg jo selvfølgelig å ta ut middag fra fryseren i går kveld, så skal effektivt fjerne godfølelsen med en pizza nå. Endret 15. mars 2018 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Nybegynner i styrke 4 måneder inn. Holder meg til programmet og gainer mer og raskere enn noen gang, det er gøy. Mindre gøy sliter jeg med helt bunnløs apetitt i blant nå. Tar meg i å plutselig ha spist 7+ skiver til kvelds for eksempel, uten at magen sier noen form for stopp. Har ikke gått opp mye i vekt enda, heldivis, men kan jo bare gå en vei hvis jeg ikke får stoppa det litt. Noen tips/erfaringer på det? Har en normalvektig BMI hvis det har noe å si. Spis 3-4 brødskiver og vent en time før du spiser mer. Da vil du sansynligvis oppleve å være mett når du skal spise mer. Endret 15. mars 2018 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Kommer nok til å bestille en test av Alkaline Greens ved neste lønning. I så fall kan jeg gi en tilbakemelding på smak osv. Den er grønn ja. Grønn som faen. Snip Takk ja, det er godt nok for meg Høres ut som noe jeg spiste for noen år siden. Helt drøyt dyrt var det, rundt 800kr for en liten boks, men DET skjiter jeg i så lenge det medfører at jeg kan kutte litt ned på grønnsakene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Når man har små spasmer i quads og verken ZMA, ekstra magnesium eller ekstra grønnsaker hjelper... Hva i helvete gjør man da? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Når man har små spasmer i quads og verken ZMA, ekstra magnesium eller ekstra grønnsaker hjelper... Hva i helvete gjør man da? Een Mack var vel ikke nok? Trenger en til det andre beinet også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Får fylle etter med en kopp sprit.... Drakk en liter vann med en TS salt i, det hjalp LITT. Ser ut for at heftige muskelspasmer etter tung trening skyldes for lite væske. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Muskelspasmer er jo noe som skal nytes, ikke behandles Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Long time, no see, jenter! Tenkte fortelle en liten historie om meg selv. Jeg har vært så dum å gå i den såkalte "bro"-fella, å skriver egentlig dette slik at andre ikke skal gå i samme felle. Jeg har nå vært skada siden august ifjor. Bare fordi jeg er verdens mest overfladiske person: Hvor store lår har folket? Jeg føler jeg går rundt med verdens minste kyllingbein, og foretok derfor en måling her: 43,5 nedre lår (rett over kne) og 64 cm øvre lår rett under le cojones. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) 38-39 nedre 56 øvre ca her. Ikke veldig nøyaktig måling Edit: tilbud på disse: Endret 20. mars 2018 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Bra skulderøkt i dag ass, jeezes.. Følte jeg hadde uendelig med energi. Nå blir det bare netflix and chill (bokstavelig talt) resten av dagen. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Gøtt Ble samme her. Først en knalløkt etterfulgt av masse mat. Deretter 2 timer lur på sofaen, så våkne opp og være vrak foran Netflix. Da er det bare å glede seg til ny økt imorgen tidlig Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 hvor måler du øvre lår? på det tykkeste? skal måle Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 målt med teip, som jeg så målte med stivt målebånd ~66cm øvre lår 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå