coby Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) https://www.tigerfitness.com/articles/post/fullbody-workouts-4-days/ Hva tenker dere om dette programmet? Hva med å prøve x-size? http://fitnessbloggen.no/x-size/ Har ikke prøvd det selv, men det skal være ganske så hissig, og folk har fått gode resultater fra det Hva tenker du personligt om programmet? Sånn ved øyekast så synes jeg selv det så smacking ut, samt at det er en trener som har laga det og ikke en gymbro proppa med roids Endret 27. januar 2018 av coby Lenke til kommentar
coby Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) X-size legger opp til mye variasjon, tung trening og dekker hele kroppen. I tillegg er 2 dager hyperterofi, så du trener både styrke og volum. Digger programmet! Leser jeg. Boys hva tenker dere andre? Hvorfor er det tung overkropp en dag, og middels en annn, er det bedre for muskelveksten? Kontra bare tung? Endret 27. januar 2018 av coby Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Variert repetisjonsområde stimulerer betre for muskelvekst enn kun tung trening. Du bygger for all del musklar med kun tunge løft òg, men du oppnår meir hypertrofi ved å bevege deg i 5-12 reps-området i tillegg. Ev. opp til 30 reps med Myo rest-pause etc. Endret 27. januar 2018 av Zeph Lenke til kommentar
coby Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Variert repetisjonsområde stimulerer betre for muskelvekst enn kun tung trening. Du bygger for all del musklar med kun tunge løft òg, men du oppnår meit hypertrofi ved å bevege deg i 5-12 reps-området i tillegg. Ev. opp til 30 reps med Myo rest-pause etc. Ah hjertelig Men se her, Dag 3 medium/lett bryst, skuldre og triceps Skråbenkpress, benkpress eller skulderpress. Droppsett type 1 Flat manualbenk, skrå manualbenk eller manual floorpress. 3 sett 8-10 reps Flies variant. 3 sett 12-15 reps. Sidehev variant. 4 sett 10-12 reps Frankspress variant eller JM press 3 sett 8-10 reps Pushdown variant. droppsett typ 2 (droppsett typ 2 forklares senere) Hvorfor kalles det medium bein og skuldre nåe det er flere reps og sett enn ved tung overkropp, der det er 3x6? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Her er alt du trenger.... https://leangains.com/reverse-pyramid-training-guide/ Er jo samme greia som SS? 3 programmer, 3 ganger uka.Du har ikke lest artikkelen om du ikke ser forskjellen. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvorfor kalles det medium bein og skuldre nåe det er flere reps og sett enn ved tung overkropp, der det er 3x6? Fordi man løfter tyngre vekter når det er f.eks. 3x6 enn 3x12. 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvorfor kalles det medium bein og skuldre nåe det er flere reps og sett enn ved tung overkropp, der det er 3x6? Fordi man løfter tyngre vekter når det er f.eks. 3x6 enn 3x12. Så jeg må løfte noen kg på de middels dagene da? Hva om jeg klarer å ta like mye kg på 3x12 som på 3x6? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hør nå her Kim1111, om du klarer like mye kg på 3x12 som på 3x6 så har du regna feil i programmet ditt 2 Lenke til kommentar
coby Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hør nå her Kim1111, om du klarer like mye kg på 3x12 som på 3x6 så har du regna feil i programmet ditt Regna feil hvordan? Er det meninga at man ikke skal presse seg noe spesielt hardt på middels-dagen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Nei, da er det trenbolone sandwiches og balls to the walls som gjelder. Tren hard og eat clen så skal du se at det blir GAAAAINZ 2 Lenke til kommentar
coby Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Nei, da er det trenbolone sandwiches og balls to the walls som gjelder. Tren hard og eat clen så skal du se at det blir GAAAAIN Hvor høyt proteininntak bør jeg kjøre? Veier 84-85 ish nå. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Nei, da er det trenbolone sandwiches og balls to the walls som gjelder. Tren hard og eat clen så skal du se at det blir GAAAAINHvor høyt proteininntak bør jeg kjøre? Veier 84-85 ish nå.300-350 gram om dagen så er du godt sikra. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Moderatormelding Personangrep er fjernet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via Personlig Melding Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Tips til god innlæring av markløft og knebøy? Vil helst unngå bruk av PT grunnet kostnader, men føler det er veldig dumt at jeg ikke er helt patent på 2 av de viktigste baseøvelsene. Hvis noen evt føler seg gavmild og trener på Sammen(SiB) i Bergen og føler seg kompetent, så er det der jeg trener de neste 6 mnd. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Start lavt på vekta med høyt antall repetisjoner og legg ut video her (evt start en egen tråd) så får du tilbakemeldinger. Lær deg noen ting av gangen, ikke prøv å forbedre alt på likt. Endret 28. januar 2018 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Mistet den ene gummien til beats. Faen. Koster flesk med nye. Prøvde et sett på clas, de passet ikke. Fattern hadde noe men er ikke helt samme etter det. Se tipset mitt rett over, har powerbeats selv Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Noen biff-ønskede folk her som bruker gainer NÅ i Trondheim? (nei kan ikke sendes) Har uåpnede bøtter med gainer fra myrevolution, men de "går ut i slutten av februar" og jeg vil nødig kaste de Gratis, så mye man klarer å bære. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kan du ikke bare skrive adressa mi på lokket så kan jeg betale 300kr i frimerker ?? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Mistet den ene gummien til beats. Faen. Koster flesk med nye. Prøvde et sett på clas, de passet ikke. Fattern hadde noe men er ikke helt samme etter det.Se tipset mitt rett over, har powerbeats selv Ja så det, men liker best gummi proppene Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kan du ikke bare skrive adressa mi på lokket så kan jeg betale 300kr i frimerker ? Ut å kjøpe 30 pappesker osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå