Nevvis Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Du tror da vel ikke at det var vekta som fikk ham til å knele? På meg virker det som det var et trøblete kne som slo ut. Er vel ikke den første toppidrettsutøveren som sliter med vedvarende skader/problemer i ettertid. Enig i at hovmod står for fall, men enda morsommere når de faktisk får det til mens resten ler og ikke har trua. Ang. utseendefokus er jeg forøvrig enig. Sliter f.eks. med å overbevise dama om at brede skuldre ikke er stygt eller usexy. En kropp som er bygget for svømming ligner ikke veldig på instafitness-jentene, men formål > utseende når det gjelder kropp imo. Edit: Denne har vel kanskje vært posta før. Litt sånn pompøs, men får frem poenget mitt. Endret 12. desember 2017 av Bushmann 3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Han bokstavelig talt kneler etter etter tre knebøy med lekevekter? Jeg er ikke for kroppspress, men hovmod står så jææ******ig for fall. Og DET, Julie, er hysterisk morsomt hver eneste gang Ja kneskader er morsomme greier altså. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kneskader generelt er ikke morsomt, men interessant at det var DET du klarte å lese utifra det jeg skrev 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Kneskader generelt er ikke morsomt, men interessant at det var DET du klarte å lese utifra det jeg skrev Ser ikke helt hvordan jeg kunne tolket det på noen annen måte? Men du kan jo selvsagt prøve opplyse meg. Skal sies at jeg bare så videoen og kjenner ikke til historien bak her om det er noe jeg har gått glipp av. Endret 12. desember 2017 av phax 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Han som gjør øvelsen var særdeles ovenpå i et tidligere innslag, "det der kan hvem som helst gjøre uten problemer" var hans påstand. Det gikk vel ikke helt sånn. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hva er det egentlig snakk om egentlig? Hva mente han kunne gjøres uten problem, knebøy? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Se nå videoen, alt tas egentlig opp der. Han påsto det var enkelt og at det skulle han selv klare lett. Var skikkelig negativ til det hun dama gjorde og så endte han opp med å låse ut knærne når han selv skulle gjøre det. Priceless... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Interessant video på kun kjøtt-diett. Skal ikke prøve den med eeeeen gang, men skriver det på to-do listen https://www.youtube.com/watch?v=cbURzlv4NKg&t=900s Passer ikke helt i disse natty vegan gains-tider kanskje, men det får så være ^.^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Se nå videoen, alt tas egentlig opp der. Han påsto det var enkelt og at det skulle han selv klare lett. Var skikkelig negativ til det hun dama gjorde og så endte han opp med å låse ut knærne når han selv skulle gjøre det. Priceless... De sier at videoen av hun dama som tok knebøy uten hender at de syns det var imponerende balansemessig, noe han sier seg uenig i og sier at det der skal han klare lett. Noe han også gjorde frem til kneskaden ga han problemer. Ser virkelig ikke hva som er så priceless med det her. Og han har jo helt rett også. Det ser kanskje imponerende ut, men å ta knebøy uten hender er faktisk veldig lett. 7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 For meg virker det jo som det hverken er styrken eller balansen som tar han, jeg syns ikke det her akkurat er å drite på draget. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg synes man driter på draget når man legger på lette vekter med påstand om at dette klarer han lett og så feiler han når han VET at knærne er i den tilstanden de er.Når han var kjekkas og påsto at dette gjorde han lett så morer det ihvertfall meg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Til noe helt annet. Hva skjer egentlig om man en dag spiser et ekstremt overskudd av kcal, la oss si 30-50000kcal. noe jeg anser som mulig på en dag om man går inn for det og bare spiser produkter med ekstremt mye kcal per g. Går man opp flere kilo i fett på en dag da, eller vil noe tilsi at man ikke gjør det? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Countryman: Tror de fleste er ganske like, vet at Olympatoppen sin variant følger disse prinsippene.Evelen: Kommer an på sammensetningen, eks fett kan ligge i magesekken i flere døgn pga det tar mye mer tid å bryte ned mat med fettstoffer i. Dette skyldes primært fettet sine hydrofobe egenskaper. Se for deg en haug av gallesyre som fører til at emulgering av fettet og plutselig har du fett, proteiner og karbohydrater i en gedigen masse. Slik blir det mer vanskelig for enzymene som ikke er hydrofobe å feste seg til proteiner og karbohydrater. Det blir rett og slett mindre overflate. En konstant nedbrytning i magesekken vil føre til jevn strøm i tarm hvor sannsynligvis mesteparten vil bli tatt opp. I slike forsøk ser man at deltagerne rapporterer metthet i flere døgn. Dog, fordi vi vet at alt har en makskapasitet, som eksempel nivået av fordøyelse-enzymer, transportmekanismer og lignende så vil dette samtidig gi en risiko for at noe/en del energi ikke blir tatt opp i tynntarmen og ender opp i tykktarmen. Her kan tykktarmen nyttegjøre seg noe av energien, som vil trekke mer vann med diare, magesmerter og hyppig avføring som resultat. Det er et typisk spm jeg får fra studentene og lar seg enkelt illustrere ved et bilde og noen av notatene mine når jeg foreleste: https://docs.google.com/document/d/1PEVdeVTxrhvKtrFJXUlGydXDw68yZURk81Y0ZYuiqgo/edit?usp=sharing Endret 13. desember 2017 av Dukien Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 30-50 000 kcal på en dag? Tror folk flest vil møte veggen på 10 000 kcal. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Ser ikke ut som de som tar 10k challenge på youtube elsker livet hvert fall Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Var det ikke en fyr som dundret innpå et par liter med matolje på youtube? Jeg grøsser med tanken, for kaloriinnholdet er ish 800 per 100 ml. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Får man i det hele tatt fysisk plass til noe som inneholder inntil 50ooo kcal? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 6 liter smakfull olivenolje i løpet av 16 timer. Good luck have fun Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Matolje har en så høy energitetthet at det skal nok for noen gå. Men jeg fatter ikke at folk tør! Furious Pete som er populær i sosiale medier gønnet innpå 900g proteiner på 3 min. :0 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Kroppen ville nok sendt olja i retur før du nådde 50 000 kcal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå