DNA Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg innså nettop at jeg tidligere har trent alt for pinglete... Alt for lette vekter og fislete kardiotrening. Nå sitter jeg for første gang med skikkelig pump i musklene og og et hjerte som pumper... hardt... 8191037[/snapback] Er det ikke en deilig føelse? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jess, er svintungt (ordspill) å jobbe på gård. Men å satse på volum som avløser er ikke tingen. Men er vel heller ikke meningen som jente... 8184282[/snapback] Kjenner det virkelig i håndledda nå. Håper ikke senebetennelsen slår inn igjen. Blir faen meg ikke kvitt den. Så lenge det bare gjør vondt når jeg jobber skikkelig, og ikke ellers går det bra. Jobber bare to dager i uka, så får håpe på det beste Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg innså nettop at jeg tidligere har trent alt for pinglete... Alt for lette vekter og fislete kardiotrening. Nå sitter jeg for første gang med skikkelig pump i musklene og og et hjerte som pumper... hardt... 8191037[/snapback] Er det ikke en deilig føelse? 8191799[/snapback] Ja Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Kjøpe mer? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Egenmelding og sverige-tur! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Spise vanlig mat i stedet for en shake der hvor du vanligvis pleide å spise en shake. Og evt. legge inn en bestilling på noen nye bøtter. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Kjøpe mer? 8191909[/snapback] God idé! Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Egenmelding og sverige-tur! 8191921[/snapback] God idé! Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Spise vanlig mat i stedet for en shake der hvor du vanligvis pleide å spise en shake. Og evt. legge inn en bestilling på noen nye bøtter. 8191922[/snapback] God idé! Ble litt useriøst, men var litt morsomt med så mange raske responser Hvor mye koster en kilo protein på helsekostbutikken? Eller lønner det seg å bestille fra internett? Evt dra til sverige ? Endret 19. mars 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vil tippe proteinfabrikken.no eller sjappa på svinesund. Lenke til kommentar
hds Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jess, er svintungt (ordspill) å jobbe på gård. Men å satse på volum som avløser er ikke tingen. Men er vel heller ikke meningen som jente... 8184282[/snapback] Kjenner det virkelig i håndledda nå. Håper ikke senebetennelsen slår inn igjen. Blir faen meg ikke kvitt den. Så lenge det bare gjør vondt når jeg jobber skikkelig, og ikke ellers går det bra. Jobber bare to dager i uka, så får håpe på det beste 8191828[/snapback] Du vet du ikke gjør saken bedre? Finn andre måter å få utført arbeidet på uten smerter. Er kjedelig hvis du får kronisk senebetennelse. Aldri Bare Skulle. Må lytte til kroppen, du får ikke smerter uten grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Må du begynne å spise skikkelig? Å nei Hva med å begynne å drikke melk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du vet du ikke gjør saken bedre? Finn andre måter å få utført arbeidet på uten smerter. Er kjedelig hvis du får kronisk senebetennelse. Aldri Bare Skulle. Må lytte til kroppen, du får ikke smerter uten grunn. 8192997[/snapback] Jeg har ikke anelse på hvordan det skal gå seg til. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ble litt useriøst, men var litt morsomt med så mange raske responser Hvor mye koster en kilo protein på helsekostbutikken? Eller lønner det seg å bestille fra internett? Evt dra til sverige ? 8191955[/snapback] Nordicpower.no har billig proteinpulver: NordicPower Smaken er ikke akkurat super(iallefall ikke på whey max) men det funker like bra som andre produkter og er mye billigere enn de fleste andre plasser. Lenke til kommentar
hds Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har ikke anelse på hvordan det skal gå seg til. 8193577[/snapback] Har hatt senebetennelse i håndleddene selv, og etter hva du sa så er ikke senebetennelsen "fullt aktiv". Sånn generelt det som fungerte for meg var. Først og fremt, ikke belast senen(e) med belastning man kjenner hvis du absolutt ikke får benyttet annen løfteteknikk i arbeidet du utfører. Må styrke senen(e), så ville hørt med noen fagkyndige om spesfikke øvelser. Beste er at du får løftet slik at man ikke får belastning i det hele tatt, for meg var det så enkelt som å løfte med loddrette håndledd(spesielt viktig i start- og sluttfasen for meg). Er det enkelte arbeidsoppgaver på gården som du får vondt i håndleddene burde du prøve å få noen andre til å gjøre dem, ihvertfall en periode. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Men nå er jeg tom for proteinpulver what to do? 8191892[/snapback] Må du begynne å spise skikkelig? Å nei Hva med å begynne å drikke melk? 8193201[/snapback] Hva hvis proteinbehovet hans er såpass stort at han må drikke to-tre liter melk om dagen for å få i seg nok? Nei, la oss alle slutte å uttale oss om andre personers proteinbehov. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg innså nettop at jeg tidligere har trent alt for pinglete... Alt for lette vekter og fislete kardiotrening. 8191037[/snapback] Hva hvis proteinbehovet hans er såpass stort at han må drikke to-tre liter melk om dagen for å få i seg nok? Nei, la oss alle slutte å uttale oss om andre personers proteinbehov. Ser ikke helt sånn ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dette er maks offtopic, men følte at jeg måtte dele dette bildet med dere. Frank Zane modellert av Steven Hägg-Ståhlberg: --- Ok, 3D-gutta begynner å bli ville. Merk at det er kroppen som er fokuset, hodet er hastearbeid. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 det bildet va bare disturbing! heftig laga ja.. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Om jeg hadde hatt sånne ferdigheter, så ville jeg brukt de på å tegne damer. Treningsfri i dag for min del, og bare en lett skulder/legg-økt å gled meg til i morgen. Kjenner rastløsheten snike seg på. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Rått bilde LarsP. Helt sykt laget!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Er det enkelte arbeidsoppgaver på gården som du får vondt i håndleddene burde du prøve å få noen andre til å gjøre dem, ihvertfall en periode. 8194722[/snapback] Jeg arbeider med tunge maskiner og lemper mye høy med gaffel. Kjenner det gjør vondt. Får snakke med hun som har ordna opplegget. Er et prosjekt jeg er med på og er synd hvis jeg ødelegger alt pga dette. Ordner opp i det i mårra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå