Zeph Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Eg klarar fint å ha dagar med lite inntak av protein, så pulver kan ha sin nytte der òg om ein ikkje vil konsumere alt for mykje egg, mjølk, tunfisk eller anna. Frukost: Brød med pålegg, jus og mjølk Middag: Mykje grønt, 100-200g kjøt/fisk Kvelds: Havregryn med banan og mjølk Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Tips til røtne knær? Hender innimellom at jeg får vondt på fremsiden av knæren, typ bevegelsen knebøy, legpress og sykling. Altså ved hvert tråkk. Leg extensions er ikke no problem. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 husker du å presse knærne tilstrekkelig ut til siden da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 husker du å presse knærne tilstrekkelig ut til siden da? En dame fra Texas sa til meg en gang: "GET your knees pointing outward boy, you wanna be 90 when you`re 40?". Jeg støtter denne, altfor få tenker på knærne som et retthengslet ledd og peiser bare på. Pass på at knærne får en lineær gange, om ikke så VIL man få svi for det... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Tips til røtne knær? Hender innimellom at jeg får vondt på fremsiden av knæren, typ bevegelsen knebøy, legpress og sykling. Altså ved hvert tråkk. Leg extensions er ikke no problem. Har brukt denne på kunder. Resultatene dems med tanke på smertelindring og funksjonalitet har vært utelukkende positive. Det er en gørr kjedelig og enkel prosess, men som han selv sier må det ikke forveksles med at det ikke er effektivt. Det enkle må også GJØRES. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Har trent bra denne uka, tror jeg skal trene idag også siden jeg har ungefri.. Legge inn litt snacks med handtler press skulder, og bryst.. Kjørte skulderpress med stang igår.. Men følte jeg ikke fikk makset helt. Sånn stang på skinne med hakk.. Håper jeg får lagt inn litt benpress også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Har trent bra denne uka, tror jeg skal trene idag også siden jeg har ungefri.. Legge inn litt snacks med handtler press skulder, og bryst.. Kjørte skulderpress med stang igår.. Men følte jeg ikke fikk makset helt. Sånn stang på skinne med hakk.. Håper jeg får lagt inn litt benpress også. Hvorfor kjører du skulderpress i smith? Endret 21. oktober 2017 av darkness| 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Min antagelse: uvitenhet.... 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Går fint å kjøre skulderpress i smith maskin. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ja selvfølgelig, men støttemuskulatur utvikles ikke i nærheten i like stor grad som om man hadde gjort det ordentlig. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Og du kan legge på meir vekt enn støttemusklaturen er i stand til å takle. Ein som trener utelukkane i Smith kan ikkje gå over til frivekter og løfte like tungt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Kan umulig få like stort utbytte i Smith. Stangen sklir jo opp og ned som ei tøsete skløtte. 3 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det var vel heller ikke snakk om å kun trene i smith maskin. Som med all trening så er variasjon viktig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Personlig hadde jeg heller valgt variasjon i form av dumbbell press (som han forsåvidt nevnte) men uansett var spørsmålet mest ut av undring. Dessuten så skrev han at han følte at han ikke fikk makset, og det tenker jeg kan ha en sammenheng med at smith ikke utfordrer musklene på samme måte som med vanlig stang. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Grunnen til at jeg "føler jeg ikke får makset" med Smith-maskin er som regel fordi løftebanen blir unaturlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har brukt denne på kunder. Resultatene dems med tanke på smertelindring og funksjonalitet har vært utelukkende positive. Det er en gørr kjedelig og enkel prosess, men som han selv sier må det ikke forveksles med at det ikke er effektivt. Det enkle må også GJØRES. Har du lese/brukt boka hans om ryggsmerter? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har brukt denne på kunder. Resultatene dems med tanke på smertelindring og funksjonalitet har vært utelukkende positive. Det er en gørr kjedelig og enkel prosess, men som han selv sier må det ikke forveksles med at det ikke er effektivt. Det enkle må også GJØRES. Har du lese/brukt boka hans om ryggsmerter? Njet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tar noen her bicep curl med z-bar? Når jeg tar det nå som jeg har økt i kg, så ryker det godt på fremsiden av armen. Gjør det det med dere og? Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tar noen her bicep curl med z-bar? Når jeg tar det nå som jeg har økt i kg, så ryker det godt på fremsiden av armen. Gjør det det med dere og? Kort fortalt: Pga grepet så blir det som en type hammercurl som igjen gjør at fremsiden av armen blir mer brukt på grunn av vinklingen av håndleddene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Takk for svar. Hva gjør man da? Endrer grepet? Tar en annen øvelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå