Lami Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Steroidemisbruker ... bombe. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Jepp. To bodybuildere denne uken. Han falt å slo hodet sitt for to uker siden, hørte jeg. Ikke sjokkert om den egentlige årsaken er at hjertet takket for seg men To? Hvem var den andre? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Dallas Mccarver het han, 26 år, kjipt å gå så tidlig Endret 25. august 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 "Champion bodybuilder Dallas 'Big Country' McCarver dies aged 26 after choking on food in his Florida home" Rich Piana: "Dødsårsaken er ikke kjent, men nettstedet skriver at det ble funnet mer enn 20 flasker med steroider og et hvitt pulver i leiligheten hans." Was it worth it? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Nyhetene nådde faen DB... https://www.dagbladet.no/kjendis/kjendis-bodybuilder-rich-piana-er-dod/68634080 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Rich Piana: "Dødsårsaken er ikke kjent, men nettstedet skriver at det ble funnet mer enn 20 flasker med steroider og et hvitt pulver i leiligheten hans." Was it worth it? Jeg tror faktisk Rich Piana hadde gjort det igjen, selv med dette tragiske utfallet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Gidder ikke lage egen tråd, med mindre jeg ikke får svar som er tilfredsstillende her. Etter at en del kilo er kommet på og styrke er forsvunnet er det på tide å gjøre noe. Har powerrack i garasjen med olympiastang og smithstang(blir aldri brukt) Tenker å starte med helkroppstrening i minimum 6mnd. Har sett for meg disse øvelsen hver trening: Markløft Benkpress Knebøy Stående roing Sittende skuldrepress Tenker også å dele de tre første øvelsene i "tung", "medium" og "lett". Der f.eks i trening A er mark tungt, benk medium og bøy lett. Trening B er da mark medium, benk tung og bøy lett. Osv. Slik at det blir hovedfokus på én baseøvelse per økt. Trenger litt forslag til repmengde ifht tung, medium og lett. Kanskje 5x5 kan være noe? Målet med treningen er i utgangspunktet kun å bli i bedre form. Har ikke noe ønske om å konkurrere hverken i styrke eller fitness eller noe. Jeg har til informasjon ikke hantler, kettlebells e.l Endret 27. august 2017 av Minus 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 http://pluss.vg.no/2017/08/27/2914/2914_24120867 "En ny studie viser at når du spiser faktisk kan være enda viktigere enn antallet kalorier du putter i deg." Synd jeg ikke har VG+ Alle studier hittil har vel vist det motsatt såvidt jeg har skjønt? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Høyrest ut som svada. Dufen har vel VG+ og kan dele det glade bodskap. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) FAKE NEWS! Har ikke VG+ lengre, er så langt mellom de noenlunde gode artiklene at jeg valgte det bort.Olympiatoppen har tilbakevist dette så det synger etter. Måltidfrekvens har absolutt intet å si for resultater. Endret 28. august 2017 av Dufen 4 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ja her er det høyrepetisjonsarbeid i klikkfrekvens som er det store målet Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ingressen er meget misvisende og dessverre kun det folk får med seg. Det ville tilsi en vektoppgang eller vektnedgang om man eksempel spiste fra 12-20 00 sammenlignet med 20 00 til 08 00. Derimot er det holdepunkter for at kroppens respons på inntak av det samme måltidet endres i løpet av døgnet; som sukker- og fett i blodet. Å spise på natten ser ut til å ha uheldige effekter på andre helsemarkører enn vekt. Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 http://pluss.vg.no/2017/08/28/2911/2911_24124353Noen som har leste denne? Har alltid lurt på hva First Price, X-tra og Rema-merkene putter i varene, og om næringsinnholdet er dårligere/like bra. Hittil har jeg kjøpt "skikkelige" merker til en høyere pris, i frykt for å få i meg masse dritt via billigmerkene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 jeg kjøper stort sett det billige, kan ikke se noen grunn til at det skal være noe verre. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Store innkjøp av matvarer med minimal reklame og simplere emballasjer, gir gunstige rabatter (se første lenke). Ernæringsmessig skal det ikke være noen signifikante forskjeller. Vårt merke First Price er et lavpriskonsept som tilbyr deg et variert utvalg av dagligvareprodukter til en rimeligere pris. Dette er produkter som vi ofte selger i større forpakninger, og dette gir storskalafordeler. Det er en fast mal for utarbeidelse av design - noe som gjør det rimeligere per produkt. Produktene blir ofte kjøpt inn i store kvantum som gjør at prisen per enhet blir lavere. Noen av produktene har en enklere emballasjeløsning, men innholdet er fremdeles av god kvalitet. https://unil.no/kontakt-oss/ofte-stilte-sporsmal/#question-63http://www.tv2.no/a/3506655/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ingressen er meget misvisende og dessverre kun det folk får med seg. Det ville tilsi en vektoppgang eller vektnedgang om man eksempel spiste fra 12-20 00 sammenlignet med 20 00 til 08 00. Derimot er det holdepunkter for at kroppens respons på inntak av det samme måltidet endres i løpet av døgnet; som sukker- og fett i blodet. Å spise på natten ser ut til å ha uheldige effekter på andre helsemarkører enn vekt.Hva er galt med å spise om natten? Får i meg 2/3 av dagens kalorier etter 21tiden og utover, er det dårlig? Spiser omtrent 1000kcal om dagen før trening og så gønnner på etter trening på kvelden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg spiser stort sett ca 700kcal til lunsj og alt annet etter trening, dvs fra 18-19 til midnatt Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 BorkLaser: For å bygge på det jeg skrev om kroppens respons på inntak av det samme måltid. Enzymer våre relatert til metabolisme har høyere aktivitet på dagen, sammenlignet med natt. Total energiforbruk kommer man ikke utenom, men man ser forhøyet blodsukkerrespons, litt lavere hvilemetabolisme og litt total lavere energiforbruk hos nattearbeidere. Dette indikerer at det enten er mindre gunstig å være våken på natten og/eller at det er ugunstig å spise i løpet av natten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Okei takker, blir kanskje bare feot av å spise på natta da? Btw.noen som vet om noe bra instagrammer for trening eller vil delr sin egen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Spise på natta har aldri vært noe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå