Dukien Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg svinger hjulet og gjetter "naturlig"? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=natty Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Hva er natty?slang for naturlig. Uten bruk av veksthormoner, ekstern testosteron osv osv. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Natty vegan gains er kode for bol.. Prøvde å lage en tråd om det tidligere uten å få svar, så prøver meg her.. Jeg har delt opp treningen i perioder på 3 uker hvor jeg veksler mellom tungt og lettere vekter med 5 reps på tungt og 12 reps på lett. Med unntak av et par øvelser som jeg kjører Myo på feks. Tanker om denne inndelingen? Endret 27. juni 2017 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg bruker ikke noe testo eller slikt bullshit hvis noen trodde det. Får kviser selv om. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Natty? Heldig uans. Har lest noen er ømfintelig når man får større produksjon av testosteron og får derfor kviser. kan det hende at du begynner med trening -> spiser mer mat -> får i deg mer sukker ? eventuelt at du blir svett og ikke dusjer før du kommer hjem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 må anbefale cron-o meter. begynt å bruke den istedet for myfitnesspal, den er bedre på å tracke micros. vitaminer, mineraler osv Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Er det noen øvelser jeg kan gjøre _hjemme_ for å trene den indre brede lårmuskel (vastus medialis) og ytre brede lårmuskel (vastus lateralis)? Er komplett stiv/betennelse i spesielt indre lårmuskel fant jeg ut hos kiropraktor som kan gjøre at det derfor jeg har patollofemoralt smertesyndrom. Men ser øvelser for dette involverer apperater på treningsenter. du kan prøve å ta en strikk rundt beina og gjøre knebøy og presse knærne ut til sidene. gjør det sjæl som oppvarming noen ganger for at ikke knærne skal gå mot hverandre under knebøyen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Natty? Heldig uans. Har lest noen er ømfintelig når man får større produksjon av testosteron og får derfor kviser. kan det hende at du begynner med trening -> spiser mer mat -> får i deg mer sukker ? eventuelt at du blir svett og ikke dusjer før du kommer hjem. trening øker testosteron som øker kviser. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 kan godt hende det, sier bare at det kan vøre flere faktorer Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Min første forskningsartikkel er ute, havnet på forsiden i NTFE og blir indeksert i pubmed blæblæ. http://www.ntfe.no/i/2017/2/tfe-2017-02b-20 Endret 28. juni 2017 av Dukien Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Grattis Er det noen studier som har sjekket forskjellen på sykdomsbildet mellom de som spiser fullkorn og de som ikke spiser korn? (Altså ikke nødvendigvis lavkarbo/keto) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Min første forskningsartikkel er ute, havnet på forsiden i NTFE og blir indeksert i pubmed blæblæ. http://www.ntfe.no/i/2017/2/tfe-2017-02b-20 Juksepave... 404: Page not found.Vi beklager, men den siden du prøver å hente finnes ikke … Kanskje du vil gå tilbake til forsiden for å prøve på nytt? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Grattis Er det noen studier som har sjekket forskjellen på sykdomsbildet mellom de som spiser fullkorn og de som ikke spiser korn? (Altså ikke nødvendigvis lavkarbo/keto) Lite kliniske, som viser varierte resultater. Men større befolkningsgrupper viser konsekvent at grupper som spiser fullkorn, sammenlignet med personer som ikke spiser fullkorn har mindre sykdommer. Så har man prøvd å justert for andre faktorer så godt som mulig. Min første forskningsartikkel er ute, havnet på forsiden i NTFE og blir indeksert i pubmed blæblæ. http://www.ntfe.no/i/2017/2/tfe-2017-02b-20 Juksepave... 404: Page not found.Vi beklager, men den siden du prøver å hente finnes ikke … Kanskje du vil gå tilbake til forsiden for å prøve på nytt? Den ble trukket tilbake pga at alle bladene måtte komme først i posten. --_-- Skal være oppe imorgen da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 hvor yme protein er for mye? 200g protein for en dude på 85 kg for mye? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) hvor yme protein er for mye? 200g protein for en dude på 85 kg for mye?Det er mer enn anbefalingene. Spar heller på kruttet. Trener du 7 ganger i uka så ca 170g protein. Husk at for mye protein gjør deg tjukk. Endret 29. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 hvor yme protein er for mye? 200g protein for en dude på 85 kg for mye?Det er mer enn anbefalingene. Spar heller på kruttet. Trener du 7 ganger i uka så ca 170g protein. Husk at for mye protein gjør deg tjukk. Nånå.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) Trå forsiktig Men for mye enten det er karbs eller protein blir til fett. Overflødig glukose som energi blir lagret som fett dersom det ikke blir brukt. Dette gjelder alt. Endret 30. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 så hva om man har for mye proteiner, men likevel er i et kcal underskudd, blir man feit? eller hva med fett og karb Forresten, hva er ideel fordeling av protein, karb og fett for mest mulig muskelvekst med minimal fett gain? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Nei nei nei! Lami bare tuller. Det er en myte at for mye fett, for mye proteiner osv gjør deg feit. Det er det totale inntaket som avgjør om du blir feit eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå