Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natty vegan gains er kode for bol..

Prøvde å lage en tråd om det tidligere uten å få svar, så prøver meg her..

Jeg har delt opp treningen i perioder på 3 uker hvor jeg veksler mellom tungt og lettere vekter med 5 reps på tungt og 12 reps på lett. Med unntak av et par øvelser som jeg kjører Myo på feks.

Tanker om denne inndelingen?

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Natty?

Heldig uans. Har lest noen er ømfintelig når man får større produksjon av testosteron og får derfor kviser.

kan det hende at du  

begynner med trening -> spiser mer mat -> får i deg mer sukker

?

eventuelt at du blir svett og ikke dusjer før du kommer hjem.

Lenke til kommentar

Er det noen øvelser jeg kan gjøre _hjemme_ for å trene den indre brede lårmuskel (vastus medialis) og ytre brede lårmuskel (vastus lateralis)?

Er komplett stiv/betennelse i spesielt indre lårmuskel fant jeg ut hos kiropraktor som kan gjøre at det derfor jeg har patollofemoralt smertesyndrom.

Men ser øvelser for dette involverer apperater på treningsenter.

du kan prøve å ta en strikk rundt beina og gjøre knebøy og presse knærne ut til sidene.

gjør det sjæl som oppvarming noen ganger for at ikke knærne skal gå mot hverandre under knebøyen.

Lenke til kommentar

Natty?

Heldig uans. Har lest noen er ømfintelig når man får større produksjon av testosteron og får derfor kviser.

kan det hende at du

begynner med trening -> spiser mer mat -> får i deg mer sukker

?

eventuelt at du blir svett og ikke dusjer før du kommer hjem.

trening øker testosteron som øker kviser.
Lenke til kommentar

Grattis :)

Er det noen studier som har sjekket forskjellen på sykdomsbildet mellom de som spiser fullkorn og de som ikke spiser korn? (Altså ikke nødvendigvis lavkarbo/keto)

Lite kliniske, som viser varierte resultater. Men større befolkningsgrupper viser konsekvent at grupper som spiser fullkorn, sammenlignet med personer som ikke spiser fullkorn har mindre sykdommer. Så har man prøvd å justert for andre faktorer så godt som mulig. 

Min første forskningsartikkel er ute, havnet på forsiden i NTFE og blir indeksert i pubmed blæblæ. :)

http://www.ntfe.no/i/2017/2/tfe-2017-02b-20

Juksepave... :p

404: Page not found.

Vi beklager, men den siden du prøver å hente finnes ikke …

Kanskje du vil gå tilbake til forsiden for å prøve på nytt?

Den ble trukket tilbake pga at alle bladene måtte komme først i posten. --_-- Skal være oppe imorgen da. :) 

Lenke til kommentar

hvor yme protein er for mye? 200g protein for en dude på 85 kg for mye?

Det er mer enn anbefalingene. Spar heller på kruttet. Trener du 7 ganger i uka så ca 170g protein.

Husk at for mye protein gjør deg tjukk.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

hvor yme protein er for mye? 200g protein for en dude på 85 kg for mye?

Det er mer enn anbefalingene. Spar heller på kruttet. Trener du 7 ganger i uka så ca 170g protein.

Husk at for mye protein gjør deg tjukk.

Nånå....
Lenke til kommentar

så hva om man har for mye proteiner, men likevel er i et kcal underskudd, blir man feit? eller hva med fett og karb

Forresten, hva er ideel fordeling av protein, karb og fett for mest mulig muskelvekst med minimal fett gain?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...