HuzZzla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 får 3t kort i løpet av mnd. her nå har vært syk i 4dager jeg nå, blitt litt lite trening på meg men dere så nicholai brock som spillt i uno, han trente bare i 6mnd. Fyfaen kor mye muskla han fikk da. ja, men de trente bare da, ikke noe annet, de trente og spiste! men har vurdert litt på det der ass, mange som mener de brukte litt hjelpemidler å.. funderer på om de gjorde det selv, for har dere sett før og nå bilde lissom, de var tynne tannpirkere, og fra å være det til å komme opp til noe sånt no på bare 6 mnd, ja da er det genetisk, elr så er det juks! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) får 3t kort i løpet av mnd. her nå har vært syk i 4dager jeg nå, blitt litt lite trening på meg men dere så nicholai brock som spillt i uno, han trente bare i 6mnd. Fyfaen kor mye muskla han fikk da. ja, men de trente bare da, ikke noe annet, de trente og spiste! men har vurdert litt på det der ass, mange som mener de brukte litt hjelpemidler å.. funderer på om de gjorde det selv, for har dere sett før og nå bilde lissom, de var tynne tannpirkere, og fra å være det til å komme opp til noe sånt no på bare 6 mnd, ja da er det genetisk, elr så er det juks! De hadde vanlige jobber i tillegg til treningen. Og de hadde personlige trenere og fast diett de fulgte hele tiden. Utrolig hvor mye det kan hjelpe, men jeg kan love at med personlig trener, fast diett OG bol hadde de blitt minst dobbelt så store. Endret 27. januar 2005 av lperik Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Spis plommen, men baserer man proteininntaket sitt på egg ikke spis alle plommene, i usa kjøper man 4liter eggehvite på boks.skulle hatt det i norge. Et egg inneholder ca 6-7g protein og 4-5g fett. Av dette er 4g protein og 4-5g fett i eggeplommen, resten i eggehviten. Spiser du mange eggeplommer kan det bli litt mye mettet fett. Du trenger ca 10 eggehviter for å få 30g protein. Eggehvite kan bestilles på Frankzane.com Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har hørt at du ikke er noe vits i å få i seg så alt for mye proteiner, sånn ca 2 gram P per kg du veier, resten klarer ikke kroppen å ta opp, og du går rundt og fiser og driter det ut igjen.. Det jeg har hørt, men jeg har også hørt at det bare er bullshit, noen her som har en mening om det? "Hvor mye proteiner er kroppen kapabel til å ta opp etter ett måltid?" Ca 95-97%, uavhengig av mengde. Enkelte studier gir forsøkspersoner opptil 200g protein i et og samme måltid uten problemer. "Hvor lang tid bør gå før kroppen er klar igjen for opptak? ( tid mellom måltid )" Kroppen er hele tiden klar for opptak, så her er det ingen regler. Spis i forhold til hvor mange kalorier du skal ha i deg i løpet av dagen, og hvor mange måltider disse skal være fordelt mellom. Det kan være greit å innta proteiner minst hver 5. time i løpet av dagen. "Hvor mye Karbohydrater bør inntas for å sikre optimalt opptak av protein og kreatine monohydrat etter en treningsøkt?" Tar du kreatinet sammen med protein før treningsøkta trenger du faktisk ikke karbohydrater. Etter trening har de fleste studier rundt kreatinlagre benyttet seg av 50-100g dextrose eller maltodextrin. De bør inntas flytende - i fast form vil maten kreve lenger tid for å fordøyes, og etter trening er det viktig med så hurtig gjenoppfylling av glykogenlagrene som mulig (med mindre du er på diett). Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bra du tar knekken på et par myter war! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Det er mange "myter" som går runt Det beste er å sette seg ned å lese forskningsrapporter som er oppdatert. Det er på grunn av sånne myter disse rapportene blir laget Noen påsto at kroppen ikke tok opp mer enn 30% protein(pr måltid) og at de andre rapportene var feil. Da ble det lovet en betydelig dusør for den forskningsgruppen som beviste det, nå har det gått flere år, ingen har bevist noe annet. Noe de ville ha gjort om de hadde forskning på det når det er snakk om så mye penger. Konklusjon : Falske rykter Den nyeste rapporten fra 2004 er et opptak på 97-99% om man inntar 200gram på en gang Men 95 kan man sette som generelt , pga alle kropper er forskjellige Bakdelen med disse rapportene er at flesteparten ikke er offentligjort pga det firmaet som kostet på seg forskningen vil bruke resultatene til å lage sine egne produkter som står i samsvar til rapportene så frigjøre rapportene og komme med et produkt som utfyller disse kravene på samme dag . Husk at i USA og verden over er kosttilskudd Billiard$ industri,og det brukes enormt med penger på forskning. Bare i norge bruker vi 1,8 milliarder på kosttilskudd på år. Et tall som øker dramatisk hvert år. Endret 27. januar 2005 av War Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ok, da blei det bekrefta brutalt bra takker war. da er det bare å hive nedpå Har lest en del om det der ass, alt mulig, både for og imot, men jau, blei bra nå! Endret 27. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor skulle det ikke tas opp? Idioti. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor skulle det ikke tas opp? Idioti. vel, mange har sagt at hvis du for i deg for mye så klarer ikke kroppen å ta det opp, det bare passere gjennom og kommer ut! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor skulle det ikke tas opp? Idioti. vel, mange har sagt at hvis du for i deg for mye så klarer ikke kroppen å ta det opp, det bare passere gjennom og kommer ut! Etter hva jeg har hørt på diverse treningsfora er at om man får i seg for mye protein per dag vil kroppen lage ett enzym som bryter det ned og man vil da få vanskligheter med å bygge like bra. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor skulle det ikke tas opp? Idioti. vel, mange har sagt at hvis du for i deg for mye så klarer ikke kroppen å ta det opp, det bare passere gjennom og kommer ut! Etter hva jeg har hørt på diverse treningsfora er at om man får i seg for mye protein per dag vil kroppen lage ett enzym som bryter det ned og man vil da få vanskligheter med å bygge like bra. Hva menes med formye Protein? På fett forbrenningsprogram er proteininntaket over 3gram pr kg kroppsvekt Et høyere proteininntak vil forhindre at kroppen bryter ned sine egne proteinreserver - muskulaturen - samtidig som styrketrening stimulerer musklene til å vedlikeholde eller til og med øke i størrelse og styrke. Samtidig utnytter vi den energikrevende omdannelsen av protein til glukose med et høyere proteininntak, som betyr økt forbrenning Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 personlig trening personlig trener ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 personlig trening personlig trener ? ja, det jeg mente å skrive. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Gleder meg skikkelig til frivekt treninga i morgen. Skal se om jeg ikke får tatt endel bilder med mobilen også legge ut her. edit: leif var her Endret 27. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 kommer akkurat hjem fra frivekttrening nå. Har fullført uke 2 på RYP programmet. De neste ukene ser ut til å bli enda mer øvelser, så det blir spennende.. *drikke proteinshake* *lage middag* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nettopp ferdig med kardio/mage-trening. Heftige saker. *vente med å lage mat, la kroppen summe seg* Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Var og prøvde ut et nytt treningsstudio idag, god damn til heftige saker ass, tegna kontrakt der, og han som driver stedet mangler fortsatt 25 apparater. Manualene går fra 1-60 kilo, og blir det etterspørsel så tar han inn 60-80 kilos å Det er heftige saker. Så tar han eget bokserom, kafeteria hvor en får kjøpt mat osvosv, dusjene er akkurat som hjemme, du har dit eget private dusjrom. Og da jeg gikk inn i garderoben, er finere vask,do og skap en det jeg har hjemme Så er det billig å, 299 i mnd. Ahh.. So long S.A.T.S Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Var og prøvde ut et nytt treningsstudio idag, god damn til heftige saker ass, tegna kontrakt der, og han som driver stedet mangler fortsatt 25 apparater. Manualene går fra 1-60 kilo, og blir det etterspørsel så tar han inn 60-80 kilos å Det er heftige saker. Så tar han eget bokserom, kafeteria hvor en får kjøpt mat osvosv, dusjene er akkurat som hjemme, du har dit eget private dusjrom. Og da jeg gikk inn i garderoben, er finere vask,do og skap en det jeg har hjemme Så er det billig å, 299 i mnd. Ahh.. So long S.A.T.S where where where? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ahh.. So long S.A.T.S Kjenner meg igjen, sluttet også nettopp på sats... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Var og prøvde ut et nytt treningsstudio idag, god damn til heftige saker ass, tegna kontrakt der, og han som driver stedet mangler fortsatt 25 apparater. Manualene går fra 1-60 kilo, og blir det etterspørsel så tar han inn 60-80 kilos å Det er heftige saker. Så tar han eget bokserom, kafeteria hvor en får kjøpt mat osvosv, dusjene er akkurat som hjemme, du har dit eget private dusjrom. Og da jeg gikk inn i garderoben, er finere vask,do og skap en det jeg har hjemme Så er det billig å, 299 i mnd. Ahh.. So long S.A.T.S where where where? Condis på Lørenskog ligger tvers ovenfor Maxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå