Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan finne apparat her i landet som er produsert i USA og merka med pund (lbs). Du kjenner fort forskjellen sidan lbs grovt rekna har ein dobbel så høg nummerverdi. Dvs. 50 lbs kan du tenke er 25 kg. Den faktiske vekta er 22.68 kg.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Forøvrig disse jeg mener, står ikke lbs eller kg, bare tall med 10 mellom hver.

post-74970-0-73132400-1496867347_thumb.png

Du kan notere fra så mange steder i Jefit at det nesten er litt rart du ikke fant det. Kan linkes til enkeltøvelse i ei økt, bare selve økta, eller uten link i det hele tatt.

Lbs brukes vel i USA bl.a. Aldri sett det på norske gym da.

mhm, syns den andre jeg fant virket ryddigere dog. 

Lenke til kommentar

Det kan godt vere kilo, men du drar gjennom ei eller fleire trinser, så du treng mindre kraft enn om du løfta vektene direkte. To apparat kan ha like vekter, men pga. forskjellig design og trinser kan den eine vere lettare enn den andre.

Lenke til kommentar

hmh, på en måte gir jo det litt mening, ettersom avstanden vektene har å bevege seg på ikke er tilstrekkelig i forhold til en del øvelser man gjør.

Så det kan jo være, jeg skal undersøke saken nærmere ;)

Lenke til kommentar

Hadde ein..."interessant" situasjon på trening i dag. Det er eit rom med seks rack som står samla med to og to mot kvarandre. Dvs. at om ein person trener på eine sida og ein på andre sida av rackene som står mot kvarandre, så ser dei rett på kvarandre. Det kan jo bli kleint nok dersom noko trener knebøy, markløft, militærpress eller liknande, men i dag vart det spesielt utfordrande. Eg tok militærpress og på andre sida var det ei dame i tights som tok utfall og pull-ups eller noko sånt i strikk. Eg fekk faktisk ikkje med meg heilt kva ho gjorde. Når eg skulle løfta og ho dreiv med denne strikken, så hadde eg sikt rett i skrittet på ho, med ei form for...anatomisk nøyaktigheit. Dersom eg løfta blikket litt så såg eg på brystet eller endå høgare rett i augene. Uansett kvar eg såg så vart det kleint.

Det var mildt sagt forstyrrande og på det eine settet mista eg tellinga, så eg veit ikkje om det vart 4 eller 6 reps i staden for 5, som eg hadde tenkt. Uansett så synest eg denne plasseringa av rack er ganske upraktisk. Ikkje at damer i tights er noko negativt i seg sjølv, men under eit løft så er det ganske forstyrrande. :p

post-20187-0-08323000-1496923059_thumb.png

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...