Dufen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Satan. Det er ganske mye rimeligere, ja. Takk for tipset! Dra innom nærmeste XXL og få samme prisen, da slipper du å bestille med frakt og det hele Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Akkurat den shaken drikker jeg etter nesten hver styrketrening. Det jo for pokker som milkshake Mye karbs, men er bare å begrense det resten av dagen. @Kjetil_90 du følger vel LHCF? Da kan du bare ha det så godt.... Nei, jeg har gått bort fra det. Livet ble vanskelig. Kan aldri spise hos foreldre eller noe, da ingen andre spiser på den måten. Men, holder meg unna ferdigmat og sukker. Spiser veldig clean. Deilig å slippe oppblåst mage og ups and lows i energinivået Ser den, prøver å holde samme tilnærminga men de shakene... De gir jeg ALDRI slipp på Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Satan. Det er ganske mye rimeligere, ja. Takk for tipset!Dra innom nærmeste XXL og få samme prisen, da slipper du å bestille med frakt og det hele Takk for enda et tips Slapp frakten hos PF også Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Sikkert et dumt spørsmål, men spør for å være sikker på at jeg ikke teller kalorier feil over en lang periode. 1 pose ris inneholder 430 kalorier right? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Riktig. 8 poser gir 16 porsjoner ferdig kokt ris. Ergo 1 pose er ment for to porsjoner. Per porsjon er 215 kalorier. Hvis man tilbereder en hel pose, og spiser den alene, blir det 430 kalorier. Endret 16. mars 2017 av Megaoctane 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Har alltid lurt litt på dette ved registrering. mange matvarer endrer jo vekt når man lager de. skal man registrere før eller etter steking/koking for å få riktig mtp kcals. Har ikke veldig mye si så lenge man er konsekvent over tid. Personlig veier jeg alltid ferdig laget middag. men både kjøtt og potet veier jo mer før de er stekt enn etter. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg hater det. Vekten tilberedt kan jo variere. Og bananer, før eller etter de er skrelt? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Skal du spise bananen eller skallet? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Det er faktisk ikke så greit å vite hva de tenker bestandig..selv om det ofte burde være veldig logisk. Hvem er det som gidder å gøre med oppveiing av allerede kokt ris. Det burde ikke være tema engang. Ingrediensene burde beskrevet ukokt ris. I banan-tilfellet kan du veie uten skall, siden dette er annerkjent og ikke satt opp på hver enkelt banan. Man kan altså ikke misforstå denne. Eller gjør det enkelere - ikke vei. Kall en bana for en banan og gi den samme kaloriinnhold enten det er litt mindre eller større enn gjennomsnittet. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Sikkert uviktig å få med dette, da folk her inne er veldig fokuserte osv... Jeg er forkjølet og trener derfor ikke denne uken, har ofte avbrudd av og til med sykt barn osv også. Men til uka satser jeg på å trene mer enn normalt (tre dager).... Uans, jeg har fått veldig god effekt på å minske fett ved å kutte Melk, sjokolade og øl... Er fornøyd med kost og trening nå. Skulle egenltlig kutte hvete også, men det blir litt brødskiver og pasta en gang i uken. Jeg er ikke helt nazi da, mørk sjoklade spiser jeg litt i helgen, og øl drikker jeg hvis jeg er på besøk hos venner eller søsteren min , men det er svært sjelden det blir noe av siden jeg bor i Sverige. Sist jeg drakk øl var i Februar en dag hos søsteren min (bursdag) og nyttårsaften.. Så jeg har kuttet ølforbruk til spesielle anledninger med venner. Synes dette har gitt gode resultater, jeg drikker noe som heter Oatley havremelk til musliblanding frokost, jeg vet ikke om de har Oatley i Norge.... Endret 16. mars 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Jeg har per dagsdato null peiling på hvor mange kcal og prot en grilla kylling kjøpt i ferskvaredisken inneholder, tallene jeg finner på lifesum kan ikke stemme, da må det jo være kokt kylling uten skinn Edit: På lifesum ligger dog boilinbag risen jeg bruker (toro jasmin) inne med tilberedt porsjon a 175g jeg velger alltid bare 2 slike. Endret 16. mars 2017 av SKAÐI Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 http://gemini.no/2017/03/fasting-droyt-halve-dognet-redusere-faren-overvekt/ Periodisk faste hos NTNU. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Skive smør: 10g, 75 kcal Skive ost: 17g Halv: 500, 57 Fant dette notatet liggende på mobilen min Halv betyr i dette tilfellet halv, grilla kylling. Tror ikke 500 kcal/57g prot er veeeeldig langt unna sannheten. Dette er medregnet skinn. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg har per dagsdato null peiling på hvor mange kcal og prot en grilla kylling kjøpt i ferskvaredisken inneholder, tallene jeg finner på lifesum kan ikke stemme, da må det jo være kokt kylling uten skinn Edit: På lifesum ligger dog boilinbag risen jeg bruker (toro jasmin) inne med tilberedt porsjon a 175g jeg velger alltid bare 2 slike. Husker jeg styret med å veie den, spise, og trekke fra bein og det som ble igjen for å finne ut av det. Husker ikke akkurat hva det endte på, men jeg ble overrasket over hvor mye kcal det er i en hel kylling. Mener det endte rett i underkant av 1500 kcal med skinn. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) http://gemini.no/2017/03/fasting-droyt-halve-dognet-redusere-faren-overvekt/ Periodisk faste hos NTNU. Haha, det har uten min viten vert min foretrukkne slankemetode de siste årene. Jeg har stått over kveldsmaten på hverdager. Funker fjell hver gang Edit: Hva skulle vi gjort uten rotter? Endret 17. mars 2017 av oldboy Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Spør du meg trenger man ikke rotter for å tenke ut dette... men det er jo greit å få ting bekreftet da.. altså iforhåld til rotter. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Sikkert uviktig å få med dette, da folk her inne er veldig fokuserte osv... Jeg er forkjølet og trener derfor ikke denne uken, har ofte avbrudd av og til med sykt barn osv også. Men til uka satser jeg på å trene mer enn normalt (tre dager).... Uans, jeg har fått veldig god effekt på å minske fett ved å kutte Melk, sjokolade og øl... Er fornøyd med kost og trening nå. Skulle egenltlig kutte hvete også, men det blir litt brødskiver og pasta en gang i uken. Jeg er ikke helt nazi da, mørk sjoklade spiser jeg litt i helgen, og øl drikker jeg hvis jeg er på besøk hos venner eller søsteren min , men det er svært sjelden det blir noe av siden jeg bor i Sverige. Sist jeg drakk øl var i Februar en dag hos søsteren min (bursdag) og nyttårsaften.. Så jeg har kuttet ølforbruk til spesielle anledninger med venner. Synes dette har gitt gode resultater, jeg drikker noe som heter Oatley havremelk til musliblanding frokost, jeg vet ikke om de har Oatley i Norge.... Jeg har kuttet ut brød til fordel for knekkebrød. Anbefales! Nå er jeg ikke spesielt fan av brød da, men knekkebrød syntes jeg er godt! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Knekkebrød er jo bare ræl. Skjønner ikke hvordan folk klarer å spise det. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Knekkebrød er jo bare ræl. Skjønner ikke hvordan folk klarer å spise det. Jeg synes lyst brød som kneippbrød og loff er ræl. Loff kan være godt i spesielle anledninger ferskt og feks med reke og sitron. Annet enn det styrer jeg unna... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Knekkebrød er jo bare ræl. Skjønner ikke hvordan folk klarer å spise det. Rugsprø er fantastisk - med makrell i tomat. Spiser 1 boks makrell i tomat hveeer eneste dag, fordelt på 4 slike rugsprø. Blandingen av disse to matvarene er helt magisk. Perfect fit rett og slett. Sunnere måltid skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå