Countryman Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Snickersen koste jo en formue da. Men den er jaggu god Marsen likte jeg ikke personlig. Ble for tøjj. Har du mulighet til å ta deg en harrytur til Svinesund i ny og ned kan du få den i bulk til halve prisen av her i Norge. Mener jeg ga 19kr pr. stk. når jeg handlet den i kartong à 18stk. Mulig det har steget litt det siste halvåret. Prisen varierer drastisk blant alle bodyshoppene der ute. Kan eventuelt guide deg til rett butikk om du/noen er interessert(e). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 synes 19 pr stykk for prottisbarer er dyrt når man kjøper store mengder Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark? Hvor kjenner du det da? Har du godt nok spenn i ryggen, skuldrene godt bak? Endret 23. februar 2017 av darkness| Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark? Hvor kjenner du det da? Har du godt nok spenn i ryggen, skuldrene godt bak? Kjenner det mest i ryggen, vil da tro jeg har godt nok spenn. Føler iallefall det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Hva er fornuftig karbohydrat mål vs kg hvis man ønsker å deffe relativt sakte? Kom i snakk med en ganske seriøs dude på gymmet, han mente rundt 2g pr kg. Er dette innafor? Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Noen erfaringer med Kalvebeskyttelse? Får sårene revet opp to ganger i uken og det er ikke deilig... Noe ala dette: https://www.activestore.no/herre/underdel-kompresjon/coolswitch-av-calf-sleeves Hvor lenge holder disse? Senteret har nylig investert i nye stenger som kan sammenlignes med grooove pussepapir.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Hva er fornuftig karbohydrat mål vs kg hvis man ønsker å deffe relativt sakte? Kom i snakk med en ganske seriøs dude på gymmet, han mente rundt 2g pr kg. Er dette innafor? Hørtes lite ut, jeg ligger på 3gangen og deffer normalt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Dama og jeg skulle lage muffins etter kveldsmaten. Planen var å dele brettet. Hun spiste 1.. jeg spiste de resterende 11, pluss en proteinbar og en boks ananas? Blitt 2200 kcal siden jeg kom hjem fra trening i 20 tiden. Greit det er spisedag altså, men.. Endret 24. februar 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 haha, Så sykt fort gjort Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hørtes lite ut, jeg ligger på 3gangen og deffer normalt. Ok, jeg har ikke helt skjønt helheten enda, men det er vel kcal (og å få i seg nok protein) som er viktigst å fokusere på? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Nok protein, kcal 500 under det du bruker, nok fettsyrer og mat generelt som holder blodsukkeret stabilt.Det de fleste feiler på er at minusgainza ikke kommer fort nok. Deffing er et ventespill. Holde seg til dietten og bare vente. Resultatene kommer, og gjør de ikke det så bruker man 10-14dagers mellomrom til å justere på. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Ja, i følge bodyscan så ligger forbruket mitt på ca 2000kcal. Jeg spiser rundt 2500kcal og passer på og få i meg minst 150g protein, er veldig lite aktiv på jobb, men har en styrkeøkt om dagen. Så tenkte jeg bare skulle fortsette slik en mnd tid og se hva som har skjedd. Endret 25. februar 2017 av SKAÐI Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Høres ut som en sunn tilnærming Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Burde han ikke kompensere de dagene han trener og spise ~500 kcal mer da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg ville heller økt proteininntaket de dagene, det vil jo forsåvidt også øke inntatt kcal så sånn sett er det rett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Vekt * 28 som var den magiske "antall kalorier på deff"-formelen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Sånn ca der rundt omkring ja. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark? Du gjør ikke nødvendigvis noe galt. Mark er en øvelse hvor hele kroppen jobber sammen for å få opp belastningen, så beina vil nok ikke stikke seg ut i form av smerte eller sårhet. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark? Du gjør ikke nødvendigvis noe galt. Mark er en øvelse hvor hele kroppen jobber sammen for å få opp belastningen, så beina vil nok ikke stikke seg ut i form av smerte eller sårhet. Aight, var egentlig det jeg antok men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå