Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Snickersen koste jo en formue da.

Men den er jaggu god :)

Marsen likte jeg ikke personlig. Ble for tøjj.

Har du mulighet til å ta deg en harrytur til Svinesund i ny og ned kan du få den i bulk til halve prisen av her i Norge.

Mener jeg ga 19kr pr. stk. når jeg handlet den i kartong à 18stk. Mulig det har steget litt det siste halvåret.

Prisen varierer drastisk blant alle bodyshoppene der ute.

Kan eventuelt guide deg til rett butikk om du/noen er interessert(e).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama og jeg skulle lage muffins etter kveldsmaten. Planen var å dele brettet. Hun spiste 1.. jeg spiste de resterende 11, pluss en proteinbar og en boks ananas?

Blitt 2200 kcal siden jeg kom hjem fra trening i 20 tiden. Greit det er spisedag altså, men..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Nok protein, kcal 500 under det du bruker, nok fettsyrer og mat generelt som holder blodsukkeret stabilt.
Det de fleste feiler på er at minusgainza ikke kommer fort nok. Deffing er et ventespill. Holde seg til dietten og bare vente. Resultatene kommer, og gjør de ikke det så bruker man 10-14dagers mellomrom til å justere på.

Lenke til kommentar

Ja, i følge bodyscan så ligger forbruket mitt på ca 2000kcal. Jeg spiser rundt 2500kcal og passer på og få i meg minst 150g protein, er veldig lite aktiv på jobb, men har en styrkeøkt om dagen. Så tenkte jeg bare skulle fortsette slik en mnd tid og se hva som har skjedd.

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark?

Du gjør ikke nødvendigvis noe galt. Mark er en øvelse hvor hele kroppen jobber sammen for å få opp belastningen, så beina vil nok ikke stikke seg ut i form av smerte eller sårhet.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg feil når jeg kjenner minimalt i bein under mark?

Du gjør ikke nødvendigvis noe galt. Mark er en øvelse hvor hele kroppen jobber sammen for å få opp belastningen, så beina vil nok ikke stikke seg ut i form av smerte eller sårhet.

Aight, var egentlig det jeg antok men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...