Countryman Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Neei...fettet vil fortsette å øke så lenge du opprettholder overskuddet - periodisk faste eller hva som helst du prøver deg på. Så, hvis håpet var å gaine mindre fett eller tilogmed redusere fettet ved å gå over til PF vil du ikke oppnå ønsket resultat, sett da at kcal-inntaket er like høyt som før. 5k kcal på 2 timer gir det samme resultat fettmessig/vektøkning som 5k kcal fordelt på 10 måltider/24timer. Men hva er da helsegevinsten med PF når man vil øke muskelmasse eller styrke? Eventuelt er gevinsten "trivsel". Trives du og kroppen din best ved å stappe i deg all dagens mat i løpet av 4 timer fremfor å fordele det over mange måltider vil du på den måten oppnå bedre fremgang. Man skal altså ikke kimse av "trivsel", innen kostholdet så vel som treningen. 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Ønsker alle en trivelig kveld full av sprøstekte gains Ikke glem å utnytte alle kcal`sa på trening de nærmeste dagene. Til deg som føler at du stadig failer på gymmet: Gi aldri opp på første forsøk! Andre forsøk går NESTEN alltid mye bedre!! :xmas: 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Er det dust å trene styrke når man er syk? Hoster, muskelverk og tett nese, men har energi nok til en styrkeøkt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Er det dust å trene styrke når man er syk? Hoster, muskelverk og tett nese, men har energi nok til en styrkeøkt. Sikkert kult å smitte hele gymmen ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Sa aldri noe om at jeg trente på en gym Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Sa aldri noe om at jeg trente på en gym Min enkle hovedregel er at om problemet sitter under nakken, feks tett/slimete bryst, står jeg over. Er det over, feks hodevondt, kjører jeg på. Dog er det din egen vurdering av hvor syk du er som avgjør. Det svarer du best på selv. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Er det dust å trene styrke når man er syk? Hoster, muskelverk og tett nese, men har energi nok til en styrkeøkt. Det som er skummelt er at du ikke får den samme kontakten med musklene og kroppen generelt når du er "forkjøla". Kroppen blir litt "nummen" (feber er fy-fy) og det er veldig fort gjort å dra på seg en skade grunnet dette. Hvis du ikke velger å benytte deg av forkjølelsen til å kjøre en "naturlig deload" ville jeg i det minste tatt det svært pent og unngått de tunge løftene.. Endret 28. desember 2016 av Countryman 2 Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hvordan er kvaliteten på frosne rosenkål man kan kjøpe i poser på Rema 1000? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Som den skal være. Frosne grønnsaker fryses umiddelbart etter de er plukket. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Men når man koker sakene, så er vel over halvparten av good stuff i vannet /krafta ^^ Sitter der da å spiser dyre fiber. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Damping av grønnsaker er raskare, billigare og du beheld meir næringsstoff. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Er det dust å trene styrke når man er syk? Hoster, muskelverk og tett nese, men har energi nok til en styrkeøkt. Lett trening kan være innenfor, men om kroppen din jobber hardt med å bli frisk kan det også gjøre at sykdommen varer lengre. Jeg ville ventet mtp. hosting og muskelverk, tett nese alene og litt rusk i halsen hadde jeg vært mer positiv til. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 10cm unna 120 i benk, jaja bedre lykke til neste år 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 kjøpte 4 motherfukkings kilo med frossen kylling i sverige. så nå blir det no kylling greier til lunsj fremover. tips til noe heftig man kan lage uten å bli maks lei? gjerne oppskrift har tilgang på mikro Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Damping av grønnsaker er raskare, billigare og du beheld meir næringsstoff. Jepp.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Noen som kan hjelpe meg med oppsett av treningsprogram? Skadet meg før jul og forsøkte skrive på Reddit men der ble ikke innlegget mitt godtatt. Kan jeg kopiere innlegget mitt til her? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Selvfølgelig kan du det. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Hehe. Fire kg kylling holder vel til toppen åtte middager Ang grønnsaker og tap av vitaminer, hvordan fungerer dette ved bruk av mikro? Har lest at det er en av de mest skånsome måtene å tilberede grønnsaker på, men også at det ødelegger strukturen en i grønnsakene og forringer kvaliteten betraktelig. Endret 30. desember 2016 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Ang grønnsaker og tap av vitaminer, hvordan fungerer dette ved bruk av mikro? Bruken av mikrobølgeovn i tillegg til å forminske tapet av mikronæringstoffer er også sunnere. Kortere varmebehandling er mer effektivt og mer skånsomt mot næringsstoffene og fører til mindre stekemutagener (stekeskorpe etc) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 På jobb må jeg stå/ gå, altså være oppreist i opptil ni timer i strekk uten å sette meg og det gjør supervonde i knæra etterpå.er det noe man kan gjøre så det ikke belaster knæra så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå