SKAÐI Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kjenner jeg War rett så er det vel en 50% stilling i tilegg til sin vanlige 100% stilling! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Deltidsjobben var oppå den fulle jobben Har lønn i hagen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Lønn i hagen? Tresorten eller en inntektskilde? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hadde 2 på 12 meter, men "sementblander" her inne kjørte på de med gravemaskin 50% av alt jeg gjør, gjør jeg gratis,kunne ikke brydd meg mindre om penger. Når kommer neste protein-debatt? Kurvemessig er det tid for 3 sider qoute-tårn og krangel nå ok kvalitet og pris Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Med lån på åtte siffer trur eg du må bry deg litt. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Lean mass meal Det er et skandale-liv, ble sykemeldt litt i fjor , kroppen sa stopp. Måtte kutte ut en 50% deltidsjobb ,dans og flyving jeg hadde i tillegg, så har to hår-stråd over vannet nå. får panna over vannet når huset er ferdig. Kona har valgt ut alt i huset, ble 8siffer selv om jeg byggde alt inni selv Og her sliter jeg bare med å komme meg igjennom dagen på en 8 timers arbeidsdag + daffetrening 3x uka 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Lean mass meal Det er et skandale-liv, ble sykemeldt litt i fjor , kroppen sa stopp. Måtte kutte ut en 50% deltidsjobb ,dans og flyving jeg hadde i tillegg, så har to hår-stråd over vannet nå. får panna over vannet når huset er ferdig. Kona har valgt ut alt i huset, ble 8siffer selv om jeg byggde alt inni selv Og her sliter jeg bare med å komme meg igjennom dagen på en 8 timers arbeidsdag + daffetrening 3x uka Det er fordi detaljhandel med datautstyr er verdens kjedeligste jobb, det hjelper ikke på å bo midt i oslogryta heller Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ramlet over denne tråden. Så meg nødt til å dele den med dere. Heia Fitnessbloggen! http://forum.fitnessbloggen.no/topic/36132-nytt-program/ 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Gull! At han ikke fatter sarkasmen.. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jaa...har lurt selv, for det er jaggu mye rart i de trådene... 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Haha, OP er nødt å være like mye troll som han som svarer? 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Han som svarer er ihvertfall ikke troll. Han troor faktisk på. Han er rundtomkring i tråder her inne også... Hihi... 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hahaha, jeg sitter og ler høyt på bussen for meg sjøl! Episk lesning! 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hihihi...Synes nå litt synd på denne karen da, selv om t.o.m min tålmodighet regelrett fosset over i en av trådene her inne for en stund siden. Jeg er ganske tålmodig Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Ramlet over denne tråden. Så meg nødt til å dele den med dere. Heia Fitnessbloggen! http://forum.fitnessbloggen.no/topic/36132-nytt-program/ Haha, hva i alle dager? Gull verdt den tråden der, link gjerne flere om du har. Endret 7. desember 2016 av Nitrius Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Fitnessbloggen er stedet der "alt går an". Synes det er skremmende lavt nivå over de fleste tråder der desverre, hos et av de største (om ikke det største?) treningsforumet her til lands. Kanskje nettopp DET er årsaken til det. Men hva skal man gjøre med det da, når selv herskerinnene (de er stort sett damer ja) av forumet gir lovnader om punktslanking og skryter av kilovis med økt muskelmasse i perioder med massive energiunderskudd. Gutta som kommenterer i nevnte tråd er riktignok av den "gode sorten" og kommer ofte med gode råd - selv om det her grenser til nettmobbing desverre. Neei...takke meg til den store treningstråden hos Diskusjon ja 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Tror fitnesbloggen.no er i ferd med å dø ut. Er ikke i nærheten av den samme brukermassen som var der for et eller to år siden. Holder meg til her. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Er "Fitnessblogger" sånn "offisiell" tittel der borte eller kan hvem som helst bli det? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Er "Fitnessblogger" sånn "offisiell" tittel der borte eller kan hvem som helst bli det? Alle kan bli det Det går på antall innlegg tror jeg Endret 7. desember 2016 av Countryman Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Han må jo seriøst være sarkastisk og trolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå