Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Nå som det har blitt litt varmere og lysere i været tror jeg det er på tide å stå opp 06:30 og ta en kort joggetur før frokost. Det er lett å si det nå, vet ikke hvordan jeg kommer til å tenke når alarmen går i morgen tidlig, men jeg skal i hvertfall prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå som det har blitt litt varmere og lysere i været tror jeg det er på tide å stå opp 06:30 og ta en kort joggetur før frokost. Det er lett å si det nå, vet ikke hvordan jeg kommer til å tenke når alarmen går i morgen tidlig, men jeg skal i hvertfall prøve.

8128082[/snapback]

Det er et slit. Går jo en tur på morningen når jeg slanker (tør ikke si deffe når Lars er på krigstien) meg, går bra de første dagene men så...

Lenke til kommentar

8128082[/snapback]

Ha ha, dette går jeg også å sier til meg selv. Når det blir lyst og varmere skal jeg begynne med morgen cardio igjen. Det er så lett å si på de mørkeste dagene på vinteren, men nå må jeg snart begynne litt :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Problemet mitt er vel at jeg må være på jobb rundt 7:30 - 8:00 og at jeg hater å være trøtt på jobb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Uff, jeg begynner å grue meg til sommeren. Jeg frykter at jeg til høsten kommer til å skrive et innlegg her: "I går er var det 3 måneder siden jeg har trent" :(

8130370[/snapback]

Hehe, da er vi veldig forskjellige. Jeg kjeder meg alltid så mye om sommeren at jeg trener for å ha noe å gjøre på! Morgenturer pleier å innføres i de siste ukene i august, og slutter så fort det blir mindre enn 20 grader ute, noe som pleier å gi meg et par dagers god samvittighet før været "stopper" meg ;).

Lenke til kommentar

8128082[/snapback]

Det har jeg også tenkt å prøve, må kanskje snu litt på døgnet, men jeg skal nå prøve

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å gå tur 5-6 ganger i uka, men 1-1.5 times rusleturer med bissevofsen regner jeg ikke som trening.

Blir vel pushups og løfting av forskjellige objekter jeg finner, men dette kommer jeg fort til å gå lei kjenner jeg meg selv rett.

Lenke til kommentar
Uff, jeg begynner å grue meg til sommeren. Jeg frykter at jeg til høsten kommer til å skrive et innlegg her: "I går er var det 3 måneder siden jeg har trent" :(

8130370[/snapback]

Hehe, da er vi veldig forskjellige. Jeg kjeder meg alltid så mye om sommeren at jeg trener for å ha noe å gjøre på!

8130650[/snapback]

Har det samme, er på sommeren jeg virkelig får trent. I tillegg har jeg så enormt med overskudd.

Lenke til kommentar
Har det samme, er på sommeren jeg virkelig får trent. I tillegg har jeg så enormt med overskudd.

8133277[/snapback]

Mangelen på utstyr er det største problemet for meg, så styrken kommer til å dabbe av. Og når jeg ikke trener styrke er ikke kondisøktene lengre en "avveksling", så da blir jeg lei dem også.
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å ta meg en brystøkt selv om jeg ikke er helt våken. Hva bør jeg gjøre?

8138847[/snapback]

Om du er trøtt fordi du er sliten er jo hvile og foretrekke, eller alt kommer henger jo på hvor sliten du er. Hvis du bare gjesper grunnet sløving foran Tv'n er det vel bare og hive i seg rundt.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å ta meg en brystøkt selv om jeg ikke er helt våken. Hva bør jeg gjøre?

8138847[/snapback]

Ta en brystøkt, så sant du ikke sovner når du ligger på benken. :p

EDIT : Altså om det er pga at du bare er trøtt av å slaske på sofaen, som Hyrlen sa.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...