Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Fjellturer er kos, men ellers har jeg blitt litt forelsket i romaskin. Jeg pleide å hate kardio så mye at jeg prøvde å korte ned (eller droppe) oppvarminga så mye som over hodet mulig. Nå har jeg funnet ut hvor gøy det er å sitte på romaskin, så jeg pleier å ta en 4-5km på den etter trening ca. annenhver gang, eller kanskje en lengre tur som standalone treningsøkt.

8120535[/snapback]

 

Hmm, kanskje jeg skal vurdere å begynne med det selv, får teste det ut i morgen hvis ikke formen er altfor preget av byturen i kveld. Har du testet "Bråsterk"? Den er kul, men får stygge assosiasjoner til et produkt Chuck Norris reklamerte for på tv-shop.

 

Fjellturer er digg ja, gleder meg til påske. Satser på knallvær, bra skiføre og lange fjellturer.

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal åle meg inn i tightsen og løpe noen kilometer rundt banen om en time eller to (det tipper jeg det er ytterst få i denne tråden som gjør :p).

8120149[/snapback]

Ja det tror jeg du er alene om. Du milde jeg ler bare av tanken på meg i thights, forsåvidt tanken på at jeg jogger er også skremmende morsom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ikke gøy å løpe når man er skadet. Løp bare 10 minutter rundt banen, 5 ganger kortere enn planen. Så kjørte jeg tre bakkeintervaller og litt mage, men det ble en kort treningsøkt. Jaja, har bryst og triceps i kveld, så jeg må nesten spare meg litt.

Lenke til kommentar
Ja det tror jeg du er alene om. Du milde jeg ler bare av tanken på meg i thights, forsåvidt tanken på at jeg jogger er også skremmende morsom.

8120790[/snapback]

Hehe, det med thights tror jeg hvertfall wh1te er alene om. Det er nok noen flere her inne som løper, men kanskje ikke like mange som de som ikke løper.

 

Nå fikk jeg plutselig lyst til å prøve å dra på meg løpeshortsen min igjen xD Det tror jeg ikke blir noe pent syn.

Lenke til kommentar

Gikk ikke så bra med joggeturn min heller. Jeg jogget 5 km med intervaller som ikke var planlagt. Jeg klarer ikke å holde meg på en bestemt puls uten pulsklokke, så jeg løp bare fortere og fortere til jeg ikke klarte mer, så gikk jeg til jeg følte jeg kunne begynne å jogge igjen, og sånn fortsatte det. Nei, jeg holder meg til tredemølle ennå hvertfall , hvor jeg kan være sikker på at jeg holder på samme tempoet!

Lenke til kommentar
Ja det tror jeg du er alene om. Du milde jeg ler bare av tanken på meg i thights, forsåvidt tanken på at jeg jogger er også skremmende morsom.

8120790[/snapback]

Hehe, det med thights tror jeg hvertfall wh1te er alene om. Det er nok noen flere her inne som løper, men kanskje ikke like mange som de som ikke løper.

 

Nå fikk jeg plutselig lyst til å prøve å dra på meg løpeshortsen min igjen xD Det tror jeg ikke blir noe pent syn.

8120860[/snapback]

 

De få gangene jeg løper tar jeg på meg en av de minste t-skjortene jeg har, på den står det "Marinen" foran, og 6.komp på ryggen, samt bilde av noen ender.

Lenke til kommentar
De få gangene jeg løper tar jeg på meg en av de minste t-skjortene jeg har, på den står det "Marinen" foran, og 6.komp på ryggen, samt bilde av noen ender.

8120942[/snapback]

Er det "bar navel"-stilen? :mrgreen:

8120956[/snapback]

 

Nesten, den t-skjorta er latterlig kort. Vi ble tvunget til å kjøpe den str, det skal være litt homo i marinen.

Lenke til kommentar
De få gangene jeg løper tar jeg på meg en av de minste t-skjortene jeg har, på den står det "Marinen" foran, og 6.komp på ryggen, samt bilde av noen ender.

8120942[/snapback]

Er det "bar navel"-stilen? :mrgreen:

8120956[/snapback]

Det er nesten like ille som thights! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De få gangene jeg løper tar jeg på meg en av de minste t-skjortene jeg har, på den står det "Marinen" foran, og 6.komp på ryggen, samt bilde av noen ender.

8120942[/snapback]

Er det "bar navel"-stilen? :mrgreen:

8120956[/snapback]

 

Nesten, den t-skjorta er latterlig kort. Vi ble tvunget til å kjøpe den str, det skal være litt homo i marinen.

8121007[/snapback]

 

Det kan bare være 6. kompani som gjør slikt. Kompaniet er jo som kjent nedlagt, sammen med mitt gamle 5., men vi fikk velge størrelser (og slapp endene). Så jeg endte opp med to medium, to small og en pølseskinn-stram 12/14-år :p Etter nesten to år i Sjøforsvaret er jeg imidlertid drittlei de t-skjortene.

 

Litt merkelig at flere av kompaniene på Madla får t-skjorter med "Marinen" trykket på ettersom de faktisk ikke er i Marinen, men i Sjøforsvaret...

 

Hyrlen: Nesten like ille som tights? Tights er fett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis Forsvaret vil betale meg for å bjeffe, sitte i Photoshop og trene, så tar jeg gladelig i mot :mrgreen:

 

Zethyr: Jeg er jo syklist. Skal jeg sykle i baggy klær?

Lenke til kommentar
Hyrlen: Nesten like ille som tights? Tights er fett.

8121035[/snapback]

HAhaha :!:

 

Jeg har enda så mange orginaler i tights i tankene etter min tid på sats at jeg klarer ikke ta noen i thights seriøst. Husker enda Rambo, bælfeit kis med et stort pannebånd og håret rett opp. Sprutrød i trynet og en tightsen jeg er sikker på var 2 størrelser for små. Knakk helt ihop hver gang den karen skulle kjøre chins og magen falt ut fra den også åltrange skjorta.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tights er fett.

8121035[/snapback]

Men ikke noe moro med mye fett i tights. :no:

8121872[/snapback]

 

Hehe, nei.

 

Apropos tights husker jeg en tråd om en person som lurte på om han kom unna å bruke tights i styrkerommet. Tror han nevnte bruk av tanga også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...