Skosåle Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Husk at å være sterk er ikke alt. Six-pack teller ikke om man er tynn sies det. Vel, ikke styrke om man er feit heller. Den gylne middelvei er fin. Relativ styrke ftw Endret 5. august 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Husk at å være sterk er ikke alt. Six-pack teller ikke om man er tynn sies det. Vel, ikke styrke om man er feit heller. Den gylne middelvei er fin. Relativ styrke ftw Dersom målet er å bli sterk, så teller det. Det lettaste er om folk set sine eigne mål og ikkje bryr seg så mykje om kva alle andre meiner ein burde gjere og bli. 5 Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Husk at å være sterk er ikke alt. Six-pack teller ikke om man er tynn sies det. Vel, ikke styrke om man er feit heller. Den gylne middelvei er fin. Relativ styrke ftw Veldig enig. Ser ikke helt poenget for med å feite seg opp bare for å bli en middelmådig hobbystyrkeløfter som knapt nok klarer løfte sin egen kroppsvekt og får makspuls av å gå opp en bratt bakke. (Brukte noen år på å innse det selv) Og når det gjelder den tafatte diskusjonen på forrige side her om menn og kroppsvekt så kan man være rimelig sterk og bøs på lav kroppsvekt og. Hva bør en gjennomsnittlig gymrotte makse i frontbøy?? akse, dufen, war, dukien? Selv føler jeg at alt under 3 plater er feminint. "3 plater" som i 170kg? Eller er det valgfritt hvilke skiver man bruker? Endret 5. august 2016 av phax 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det blir jo relativt, progresjonen vil jo variere skivetykkelsene mye over fasen. Sin egen kroppsvekt bør man klare utrent , det er når man kommer 1,5 / 2 og 3 ganger kroppsvekten man feirer med kake. Les da i baseøvelser. 1,5 i benk, mark og bøy er uansett veldig bra for random gymrotter som er på typisk 1-2 året. Benken er nok den hardeste å få opp verdien i mot kroppsvekt. Marken er den letteste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det blir jo relativt, progresjonen vil jo variere skivetykkelsene mye over fasen. Sin egen kroppsvekt bør man klare utrent , det er når man kommer 1,5 / 2 og 3 ganger kroppsvekten man feirer med kake. Les da i baseøvelser. 1,5 i benk, mark og bøy er uansett veldig bra for random gymrotter som er på typisk 1-2 året. Benken er nok den hardeste å få opp verdien i mot kroppsvekt. Marken er den letteste. Kva burde ein klare utrent? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Husk at å være sterk er ikke alt. Six-pack teller ikke om man er tynn sies det. Vel, ikke styrke om man er feit heller. Den gylne middelvei er fin. Relativ styrke ftw Veldig enig. Ser ikke helt poenget for med å feite seg opp bare for å bli en middelmådig hobbystyrkeløfter som knapt nok klarer løfte sin egen kroppsvekt og får makspuls av å gå opp en bratt bakke. (Brukte noen år på å innse det selv) Og når det gjelder den tafatte diskusjonen på forrige side her om menn og kroppsvekt så kan man være rimelig sterk og bøs på lav kroppsvekt og. tomas.png Hva bør en gjennomsnittlig gymrotte makse i frontbøy?? akse, dufen, war, dukien? Selv føler jeg at alt under 3 plater er feminint. "3 plater" som i 170kg? Eller er det valgfritt hvilke skiver man bruker? 1 plate er 20kg eller 45lbs Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hva bør en gjennomsnittlig gymrotte makse i frontbøy?? akse, dufen, war, dukien? Selv føler jeg at alt under 3 plater er feminint. "3 plater" som i 170kg? Eller er det valgfritt hvilke skiver man bruker? 1 plate er 20kg eller 45lbs Man har da plater i alle mulige størrelser, så hvorfor akkurat 20kg? Hadde jo vært mer naturlig å snakke om 25kgs i såfall ettersom det er standard størrelse på de tyngste skivene i både styrkeløft og vektløfting. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Folk må slutte å bruke homo som nedsettende kallenavn, det er så utdatert og unødvendig! *dagens rant* Får endre det til alle under 80 er jenter, og alle under 100 er feminine. Sånn bedre ? 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Nei. Det er kjønnsdiskriminering. Hva med mindre sterk og svak? Da er man nøytral for de fleste tror jeg. Jente, homo, neger, gay, mongo ++ er alle lite politisk korrekte skjellsord. Veldig pt her nå? 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Man har da plater i alle mulige størrelser, så hvorfor akkurat 20kg? Hadde jo vært mer naturlig å snakke om 25kgs i såfall ettersom det er standard størrelse på de tyngste skivene i både styrkeløft og vektløfting. Fordi enheten "plate" betyr 20kg, det kommer fra gymkultur og ikke fra styrkeløft/vektløfting. Finnes 50kg plater også. 100, 140, 180, 220kg er milepæler pga. man kan ta en ekstra 450mm 20kg plate på stanga, ikke vits i å kverulere dette, er bare sånn det er, ferdig snakka! 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nå som det er OL blir det jo spennende å se olympisk vektløfting!Selv om mange av de beste er tatt for doping? 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg fokuserer hovedsakelig på utholdenhet fortiden, med litt styrke blandet inn. Kostholdet mitt ligger på en fordelling på cirka 50 % Karbohydrater 27 % Fett 23 % Proteiner Bør jeg endre på inntaket? Mer proteiner? (Mål: Bli bedre på utholdenhet, vekt ikke så nøye, muligens noen kilo opp.) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Det blir ikke mer ass to grass enn dette Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nå som det er OL blir det jo spennende å se olympisk vektløfting! Selv om mange av de beste er tatt for doping? Hvor kan man se vektløftinga og når går denVil se lu xiaojun Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Det begynner vel fra i dag med Men's 56kg gruppe B & A. 62kg på mandag osv. Alle de "beste" tungvekterene er jo doping tatt Ilya Ilyin osv Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hva bør en gjennomsnittlig gymrotte makse i frontbøy?? akse, dufen, war, dukien? Selv føler jeg at alt under 3 plater er feminint. Alle kan nå 200 i bøy med litt tålmodighet, og da har du antagelig 150-160 i frontbøy. Husk at å være sterk er ikke alt. Six-pack teller ikke om man er tynn sies det. Vel, ikke styrke om man er feit heller. Den gylne middelvei er fin. Relativ styrke ftw For en søkt dårlig sammenligning. Det kommer da helt an på den enkeltes mål. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Det var vel bare en liten finger til alle her inne som mener man er 'jente' eller femi om man ikke løfter så og så mye. Det er ikke særlig vanskelig å nå f.eks 200kg i mark, sålenge man stapper i seg alt man kommer over av mat. Selv var jeg 5-10% sterkere enn det jeg er nå i enkelte øvelser. Men så veide jeg 10-12kg mer også. Husker ikke helt hva jeg skulle frem til da jeg postet det innlegget egentlig. Tror det var et motsvar på all fokuset om kun styrke her inne ? Endret 7. august 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Kjøttboller som er femi om noe er det, styrken man har bruk for. Mest egoet som nyter større biff Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Får lyst til å spy av alle fitnessbrahene rundt omkring nå Guzman, Ogus, Chewing, Nikibrah, chestbrah, jeffbrah, osvosvosvo. Å være jacked, shredded og tan er helt greit, men må man være en retardert metroseksuell idiot på grunn av det? smh. Å se de dukke opp på facebook, instah, etc. gir meg insentiv til å gi faen i kaloriunderskudd Endret 7. august 2016 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Frank yang er helt genial, sjekk ut ha ????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå