War Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Høna slår til, helt rett er det også som vanlig 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Høna slår til, helt rett er det også som vanlig Har vel hatt en fantastisk læremester (!) ------------- SPØRSMÅL! For en stund tilbake snakket vi om et "firma" som spesialproduserte løftebelter o.l. - hvor man kunne velge farger og div. nyanser, legge til trykk osv... Fikk veldig god kritikk denne karen - lurer på om det ikke var en eller annen svenske? Noen som kan lede meg til denne nettsiden? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Høna slår til, helt rett er det også som vanlig Har vel hatt en fantastisk læremester (!) ------------- SPØRSMÅL! For en stund tilbake snakket vi om et "firma" som spesialproduserte løftebelter o.l. - hvor man kunne velge farger og div. nyanser, legge til trykk osv... Fikk veldig god kritikk denne karen - lurer på om det ikke var en eller annen svenske? Noen som kan lede meg til denne nettsiden? http://www.wahlanders.se/webbutik/katalog/index.php?cPath=22_31 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Takk sjef, det var den siden ja Finner ingen info der om logo-trykking e.l. men kontakter dem og spør Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Sick pris! Tror ikke du hadde sagt det om du hadde prøvd beltet. Svært høy kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Janei, enig der. Pris betyr ingenting når det kommer til slikt. Har venner som enkelt blåser bort 2-3k i løpet av 2 kvelder på byen...i tillegg føler de seg helt rævva etterpå Et slikt belte kan vare "life-time" om man tar vare på det. Da er det ikke dyrt. I tillegg, når det er snakk om å bruke utstyr i en hobby man dyrker og driver med hver dag er det litt gøy å kunne ha noe "eget", noe ingen andre har et likt eksemplar av. Slik er nå jeg Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Høna slår til, helt rett er det også som vanlig Har vel hatt en fantastisk læremester (!) ------------- SPØRSMÅL! For en stund tilbake snakket vi om et "firma" som spesialproduserte løftebelter o.l. - hvor man kunne velge farger og div. nyanser, legge til trykk osv... Fikk veldig god kritikk denne karen - lurer på om det ikke var en eller annen svenske? Noen som kan lede meg til denne nettsiden? http://www.wahlanders.se/webbutik/katalog/index.php?cPath=22_31 Kan legge til at jeg kjøpte belte derfra sjæl og er meget fornøyd med det (dog uten veldig stort sammenligningsgrunnlag)! Kvalitet! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Godt å høre Lærevillig Fikk kontakt med en gang - det blir 2 tilnærmet like belter, et med logo og et uten som kan være konkuransebelte. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Gratulerer Hvilken logo kjører du med? War, kanskje... Jeg synes at det er fortsatt dyrt Men siden jeg er en nybaktspappa, er mine prioriteringer litt annerledes Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Helt klart et sterkt forbilde Men nei, det blir vel skrift + logo av nettsiden min tenker jeg - den handler jo om trening. Fin måte å promotere den på - også er jo muskelgubbe-logoen helt rå da 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Bestilte meg 9kg Myoprotein! 2158kr er ikke så galt mtp hva dem koster per dunk da, er jo nesten "kjøp 3 betal for 2" Endret 1. august 2016 av BMWcoupeftw 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Bestilte meg 9kg Myoprotein! 2158kr er ikke så galt mtp hva dem koster per dunk da, er jo nesten "kjøp 3 betal for 2" Et meget godt kjøp "....da er det bare å rydde plass i skapet...." Lenke til kommentar
War Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 for å ikke snakke om at det er 15kg protein av en ymse konkurrent i verdi i den prisen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Rydde plass i magen. Tja.. Blir deilig å ikke drikke litervis med melk hver dag! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Ikke det at jeg har peil men, tenker å gå fra to til 3 benk-økter i uka. Gjerne noe sånn som; mand 5x5 @90 tors 4x8@80 og lørd 5 3 2 1 elns. Helt hål i hue eller? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Apropos billigprotein... har noen kg billigprottis stående fra jeg gikk over til prozyme. Mtp. potensielt skada profil osv, hva er dette brukendes til? Blir mer omgjort til karbs, eller går der tvers igjennom? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Ikke det at jeg har peil men, tenker å gå fra to til 3 benk-økter i uka. Gjerne noe sånn som; mand 5x5 @90 tors 4x8@80 og lørd 5 3 2 1 elns. Helt hål i hue eller? Det bør gå fint det. Bare deload når normale vekter blir tunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå