mikaragua Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg tar ofte av t-skjorta for å sjekke helheten. Kjedelig å bare stå og stramme biceps foran speilet. Ikke så farlig om folk ser det heller, tror da de har sett en guttunge i bar overkropp før. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det stemmer nok ikke Leser man litt fysiologi skjønner man at disse prosessene ikke blir styrt på enkelte steder. 8096606[/snapback] Om det var en professor i fysiologi som sa det så er litt vel bastant av deg å bare avfeie det som tøv. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 På gymet der jeg trener er det vanleg å posera, gjerne akkompagnert med eit frekt blikk til seg sjølv og litt knurring. Seier seg sjølv at om ein har investert mange timar med vektene, vil ein beundra litt. Trass alt, så har ein ikkje andre konkurrentar enn seg sjølv. (Så lenge ein ikkje går pro då...) Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tar ofte av t-skjorta for å sjekke helheten. Kjedelig å bare stå og stramme biceps foran speilet. Ikke så farlig om folk ser det heller, tror da de har sett en guttunge i bar overkropp før. 8100494[/snapback] Så du vrenger av deg trøya midt i settet og legger deg ned på den svette benken med bar overkropp? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tar ofte av t-skjorta for å sjekke helheten. Kjedelig å bare stå og stramme biceps foran speilet. Ikke så farlig om folk ser det heller, tror da de har sett en guttunge i bar overkropp før. 8100494[/snapback] Så du vrenger av deg trøya midt i settet og legger deg ned på den svette benken med bar overkropp? 8104879[/snapback] ...Og den konklusjonen tok du ut frå eige hovud, ispedd salege dosar fri fantasi? Det er snakk om å posera her, men om du får ekle tankar ut frå dette, er det fritt fram for min del. Ingen som har sagt dei trener i bar overkropp vel? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ingen som har sagt dei trener i bar overkropp vel? 8105099[/snapback] Nei, riktig. Dessuten bryr det ikke folk heller, da jeg som regel trener når de mest iherdige trener. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Slapp av gutta, det var ironisk. Får håpe dere skjønner det Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ingen som har sagt dei trener i bar overkropp vel? 8105099[/snapback] Nei, riktig. Dessuten bryr det ikke folk heller, da jeg som regel trener når de mest iherdige trener. 8105329[/snapback] Hadde noen trent i bar overkropp der jeg trener hadde jeg tatt det ille opp, da det rett og slett er uhygienisk. Men, så trener jeg et på et allment treningssenter og kan forstå at holdningene er litt anderledes på den typiske "bolebule". Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde noen trent i bar overkropp der jeg trener hadde jeg tatt det ille opp, da det rett og slett er uhygienisk. 8105632[/snapback] Det er snakk om å ta av t-skjorta for å posere litt foran speilet. Ikke ment helt seriøst, men ... At folk trener i bar overkropp er nok ikke å foretrekke. Vel, nok om det. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Før dere kommenterer trening i bar overkropp, vær glad dere ikke trener på dette studioet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168703 Tenk dere en overvektig naken middelaldrende mann slenge seg på ergometersykkelen... Veldig fristende for alle andre Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Gøy med nudistpensjonister som bedriver dype knebøy, strake markløft ++ Fikk forresten veiledning på strake markløft i dag, var litt nyttig. Jeg har tidligere vært usikker på om jeg gjør det rett så jeg har ikke turt å legge på noen særlig belastning. Gjorde det visst veldig bra i følge henne... fikk oppklart situasjonen at knærne bør ha en viss, låst vinkel, men ikke være veldig bøyd. Bare viktig å passe på å ikke ha dem rette. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde noen trent i bar overkropp der jeg trener hadde jeg tatt det ille opp, da det rett og slett er uhygienisk. Men, så trener jeg et på et allment treningssenter og kan forstå at holdningene er litt anderledes på den typiske "bolebule". 8105632[/snapback] Å kjøre f.eks cross eller bicepscurl i bar overkropp er uproblematisk. Men om man setter seg i en pec-deck maskin reagerer vel alle. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde noen trent i bar overkropp der jeg trener hadde jeg tatt det ille opp, da det rett og slett er uhygienisk. Men, så trener jeg et på et allment treningssenter og kan forstå at holdningene er litt anderledes på den typiske "bolebule". 8105632[/snapback] Å kjøre f.eks cross eller bicepscurl i bar overkropp er uproblematisk. Men om man setter seg i en pec-deck maskin reagerer vel alle. 8107834[/snapback] For meg ville det vært et forstyrrelsesmoment, på lik linje med folk som skriker, samt kaster manualene i bakken etter endt sett. Hvis noen som trener på Gløshaugen leser dette: VEKTENE DERE KASTER I BAKKEN BLIR FAKTISK ØDELAGT AV DET. Både 38- og 40kgsmanualene er helt bøyd pga. dette tullet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 På gløs har vi faktisk skilter: "Vennligst bruk T-skjorte under trening", "Tørk av apparatene når du er ferdig" og "Bruk rene, ikkesvertende innesko". Jeg fatter at folk kaster manualene i bakken en gang i blandt, men enkelte liker å lage mye lyd for å vise seg frem virker det som.. Mer som et seiersrituale etter endt sett (noen kaster dem pokker meg av langt av gårde), enn for å kvitte seg med manualene når man står fast. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skulle liksom komme igang med trening uka her, trente rygg på tirsdagen. Men glemte helt at en blir latterlig stiv i armene når det er lenge siden en har trent, så tror ikke det blir noe trening igjen før over helga.. Klarer ikke strekke de ut skikkerlig heller enda Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hihi, kjør bein imens da.. så får du få noen til å bære deg inn til å kjøre andre deler av av overkroppen over helga Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 På gløs har vi faktisk skilter: "Vennligst bruk T-skjorte under trening", "Tørk av apparatene når du er ferdig" og "Bruk rene, ikkesvertende innesko". Jeg fatter at folk kaster manualene i bakken en gang i blandt, men enkelte liker å lage mye lyd for å vise seg frem virker det som.. Mer som et seiersrituale etter endt sett (noen kaster dem pokker meg av langt av gårde), enn for å kvitte seg med manualene når man står fast. 8108334[/snapback] Jeg mener nå at hvis man ikke klarer å legge manualene kontrollert i bakken så trener man for hardt og hvis manualer blir ødelagt så er det en kjempecase. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Knærne bør ha en viss, låst vinkel, men ikke være veldig bøyd. Bare viktig å passe på å ikke ha dem rette. 8107507[/snapback] Skal man ikke ha rette knær? Skal man ha litt bøy eller hva? Skjønte ikke helt jeg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Litt bøy, ikke rette altså. Det er det jeg alltid har trodd, men det var greit å få det bekreftet. Hun hevdet at jeg hadde bra løfteteknikk Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Litt bøy, ikke rette altså. Det er det jeg alltid har trodd, men det var greit å få det bekreftet. Hun hevdet at jeg hadde bra løfteteknikk 8109386[/snapback] Utdrag fra iForm: Strake markløft: Stå foran en vektstang med bøyde knær og rett rygg. Grip stangen enten med overhåndsgrep eller underhåndsgrep. Dra vekten oppover helt til du står med rette ben. Du kan også gjøre dette med strake ben, noe som legger mer belastning på lårbiceps og setemusklene. Der står det rette bein? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå