Heinseberg Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Yes, for all del burde vi bli flinkere til å gi råd til de nye på gymmet. Jeg fikk tips av en i min startfase og han endte med å bli en av mine beste venner og min faste treningskompis Lenke til kommentar
Dana Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er sykelig opptatt i å vinne, og i morgen er det en konkurranse på senteret mitt om å sitte lengs mulig inntil en vegg i 90 graders vinkel. Noen som har noen tips å dele? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Sitt i 90grader men skyv oppover. Når det begynner å svi slapper du av i intervaller, men vær forsiktig på den biten da det er lett å falle ned da. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Trente onsdag og fredag. Forbrente onsdag 1000 kcals men spiste ikke mer enn normalt. Middag og et rundstykke til kvelds. Da veide jeg 78,4kg. I dag veide jeg 79,4 i morges. Kan jeg ha gått opp opp 1kg i muskler etter ons og fre treningen? For jeg har ikke spist noe mer. Eller så har jeg bare lagt på meg fett .... Men 1000 kcals onsdag, skulle tro det gikk ned i vekt men. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Det er vann... Ikke engang med verdens drygeste dop kan man gå opp 1kg i muskelmasse på et par dager.Ja med mindre du blir grønn i prosessen og utvikler alvorlige sinneproblemer... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Trente onsdag og fredag. Forbrente onsdag 1000 kcals men spiste ikke mer enn normalt. Middag og et rundstykke til kvelds. Da veide jeg 78,4kg. I dag veide jeg 79,4 i morges. Kan jeg ha gått opp opp 1kg i muskler etter ons og fre treningen? For jeg har ikke spist noe mer. Eller så har jeg bare lagt på meg fett .... Men 1000 kcals onsdag, skulle tro det gikk ned i vekt men. Vekt kan variere 5-6kg iløpet av en dag kun varierende av hvor mye veske kroppen holder og hvor mye mat som er i magen din. Vil du ha ett tips så veier du deg maks en gang i uka (helst annenhver uke eller en gang i måneden evt. kanskje tillogmed bare hiver vekta ut vinduet.) og for all del vei deg på samme tidspunkt på døgnet. Endret 20. februar 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hender her også. Jeg kan ha en dag hvor jeg spiser litt mindre enn vanlig, også er jeg tyngre dagen etter. Vannbalanse. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Lamme innlegg av en som har deltatt i tråden et par år.......Jeg lukter troll, men vanskelig å si... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Han har stilt rare spørsmål i noen år også (ikke at det er noe galt altså) så forundrer meg ikke. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Skulle ta 5x5 Overhead press 47.5kg og klikket meg tilfeldigvis inn på "warm up" i SL5x5-appen og så at oppvarmingen var 5x20kg 5x20kg 3x35kg Dette syntes jeg så litt rart ut. Min oppvarming ser slik ut : 5x20kg 5x25kg 5x30kg 5x35kg 5x40kg 5x45kg Meninger? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hvordan er det med trening og immunforsvar? Har ikke vært syk på 10 år før jeg begynte å trene aktivt, men nå etter at jeg har begynt å trene hardt 3-4 ganger i uken har jeg vært syk 2 ganger de siste tre månedene. Er det en sammenheng her eller er det bare tilfeldigheter? Noen av dere som opplever ekstra mye svimmelhet? Noen morgener når jeg står opp er det akkurat som at balansenerven er skrudd av. Må stable meg, som en drita mann, til badet for å sitte der i 10-15 minutter før det roer seg. Dette skjer kanskje én gang i uken. Opplever også økt svimmelhet til vanlig også når jeg bøyer meg eller liknende. Noe jeg kan gjøre eller burde jeg ta en tur til mannen i den hvite frakken? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Spiser og sover du nok? De to faktorene er særdeles viktige. Jeg merker fort det samme som du beskriver om jeg ikke sover nok. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Skulle ta 5x5 Overhead press 47.5kg og klikket meg tilfeldigvis inn på "warm up" i SL5x5-appen og så at oppvarmingen var 5x20kg 5x20kg 3x35kg Dette syntes jeg så litt rart ut. Min oppvarming ser slik ut : 5x20kg 5x25kg 5x30kg 5x35kg 5x40kg 5x45kg Meninger? Med så mange oppvarmingsett så sliter du deg ut før du får startet på dagens 5x5 økt, spesielt med 5x40 og 5x45. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Skulle ta 5x5 Overhead press 47.5kg og klikket meg tilfeldigvis inn på "warm up" i SL5x5-appen og så at oppvarmingen var 5x20kg 5x20kg 3x35kg Dette syntes jeg så litt rart ut. Min oppvarming ser slik ut : 5x20kg 5x25kg 5x30kg 5x35kg 5x40kg 5x45kg Meninger? Nøyer meg som regel med 3 oppvarmingssett, ofte flere reps i starten for så å minske reps og øke pausene etterhvert. Varmer uansett opp med strikk/tau før jeg starter med stanga, så føler disse setta er mer for teknikken sin del enn for musklene. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Hvordan er det med trening og immunforsvar? Har ikke vært syk på 10 år før jeg begynte å trene aktivt, men nå etter at jeg har begynt å trene hardt 3-4 ganger i uken har jeg vært syk 2 ganger de siste tre månedene. Er det en sammenheng her eller er det bare tilfeldigheter? Noen av dere som opplever ekstra mye svimmelhet? Noen morgener når jeg står opp er det akkurat som at balansenerven er skrudd av. Må stable meg, som en drita mann, til badet for å sitte der i 10-15 minutter før det roer seg. Dette skjer kanskje én gang i uken. Opplever også økt svimmelhet til vanlig også når jeg bøyer meg eller liknende. Noe jeg kan gjøre eller burde jeg ta en tur til mannen i den hvite frakken? Du har akkurat begynt å ukentlig pushe kroppen utenfor komfortsonen. For at kroppen nå skal kunne hente seg inn, er det ufattelig viktig at den får nok næring og søvn. Jeg føler meg selv helt ute på tur når jeg ikke får begge deler, og det fordi kroppen min utsettes for ganske heftige belastninger flere ganger per uke. Det sagt, jeg er ingen lege, og baserer kun svaret mitt på egne erfaringer. Endret 21. februar 2016 av Akse Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg sover gjerne en time ekstra faktisk når jeg driver med styrke, kontra di periodene jeg har vært ute av det... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hvordan er det med trening og immunforsvar? Har ikke vært syk på 10 år før jeg begynte å trene aktivt, men nå etter at jeg har begynt å trene hardt 3-4 ganger i uken har jeg vært syk 2 ganger de siste tre månedene. Er det en sammenheng her eller er det bare tilfeldigheter? Noen av dere som opplever ekstra mye svimmelhet? Noen morgener når jeg står opp er det akkurat som at balansenerven er skrudd av. Må stable meg, som en drita mann, til badet for å sitte der i 10-15 minutter før det roer seg. Dette skjer kanskje én gang i uken. Opplever også økt svimmelhet til vanlig også når jeg bøyer meg eller liknende. Noe jeg kan gjøre eller burde jeg ta en tur til mannen i den hvite frakken? Er vel ikke du som har sendt inn denne? 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hadde en veldig god treningsøkt i går. Ble pizza til middag Anyways, har tatt steget med å installere MyFitnessPal for å telle så mange kalorier som mulig. Ble veldig imponert over matvare-databasen deres. Har noen prøvd premium-versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå