Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ikke mye. :no: Har trent i noen måneder nå, men ser ikke noe særlig forskjell. Har blitt litt sterkere da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke mye.  :no:  Har trent i noen måneder nå, men ser ikke noe særlig forskjell. Har blitt litt sterkere da.

8081554[/snapback]

Som regel er det vennene/venninnene din som ser forskjell først, ikke du. Jeg trente i 6 måneder uten å se forskjell, men dama så det etter et par måneder.

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg tok før-bilder før jeg begynte å trene, og underveis hver 6. måned f.eks. Det hadde vært fin motivasjon for å holde koken i tunge tider. Heldigvis har jeg ihvertfall loggbøker fra stort sett alle treningene mine.

Dagens råd til nybegynnere: Ta før-bilder!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Her har man en som har tatt "en del" bilder av fremgangen sin :D

8081789[/snapback]

:green: Skikkelig stilig å se det der. Hadde vært tøft med en animasjon som viste alle de bildene.

:hmm: Jeg får vel ta et par bilder da, og så ta noen igjen om en god stund.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg tok før-bilder før jeg begynte å trene, og underveis hver 6. måned f.eks. Det hadde vært fin motivasjon for å holde koken i tunge tider.

8081753[/snapback]

Jeg har før bilder, men de er i undertøyet, så blir nok ikke lagt ut :wee: Den beste motivasjonen i verden!

--

Har fått fremgang i det siste. Samboeren klager mer og mer over at rumpa mi er så liten. :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig kommet skikkelig i gang med trening igjen! Jeg har holdt opp i et halvt år nå, og fatter virkelig ikke hvorfor jeg gjorde det. Jeg elsker den følelsen en får etter en skikkelig treningsøkt, den tror jeg slår det meste. To timer har jeg trent og tøyd i dag på det fattigslige trimrommet på folkehøyskolen. Utrolig hva en kan klare om en har litt kreativitet.

Lenke til kommentar
Gløs funker på de rettene tidene av døgnet. Kveldene midt i uka er håløst, men midt på dagen går det greit.

8083259[/snapback]

Er det mye med folk i 2tiden ca? Sjeldent jeg gidder sitte lengere enn det på de svette lesesalene på dragvoll.

Lenke til kommentar
Gløs funker på de rettene tidene av døgnet. Kveldene midt i uka er håløst, men midt på dagen går det greit.

8083259[/snapback]

Er det mye med folk i 2tiden ca? Sjeldent jeg gidder sitte lengere enn det på de svette lesesalene på dragvoll.

8084114[/snapback]

Bare du er ute før ~16 pleier det vanligvis å gå greit. Det spørs fra dag til dag. Litt venting må man jo regne med uansett, med mindre man trener fra 0800-0900 eller noe, men f.eks. i dag startet jeg treninga klokka 14 og brukte 2 minutter i kø på kablene ellers var det greit.
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig kommet skikkelig i gang med trening igjen! Jeg har holdt opp i et halvt år nå, og fatter virkelig ikke hvorfor jeg gjorde det. Jeg elsker den følelsen en får etter en skikkelig treningsøkt, den tror jeg slår det meste.

8084093[/snapback]

Jeg er skikkelig mørbanka i dag, dritdigg følelse. Hard trening av bryst + triceps, tror det må være favorittdagen i treningsprogrammet.

Jeg oppdaget i helga hvor kjekt det er med romaskin, mye mer inspirerende enn tredemølle/ergometersykkel når man skal trene denslags innendørs.

Har forresten et spørsmål, jeg føler meg ofte smått "støl" i triceps nesten uansett hvor lenge det er siden jeg har trent dem. Dette kommer når jeg tar armene bakover forbi kroppen (har dem strake) og strammer musklene. Er dette noe stress, eller er det bare å trene på? Har hatt det en god stund. Har fremdeles grei progresjon, de vokser og den vanlige stølheta gir seg innen et normalt tidsrom.

Lenke til kommentar
Har forresten et spørsmål, jeg føler meg ofte smått "støl" i triceps nesten uansett hvor lenge det er siden jeg har trent dem. Dette kommer når jeg tar armene bakover forbi kroppen (har dem strake) og strammer musklene. Er dette noe stress, eller er det bare å trene på? Har hatt det en god stund. Har fremdeles grei progresjon, de vokser og den vanlige stølheta gir seg innen et normalt tidsrom.

8084382[/snapback]

Jeg har akkurat det samme, alltid vært slik. Dem er jo ikke støl, men får bare litt annen følelse når jeg strammer dem enn når jeg f.eks strammer biceps.

Lenke til kommentar
Bare du er ute før ~16 pleier det vanligvis å gå greit. Det spørs fra dag til dag. Litt venting må man jo regne med uansett, med mindre man trener fra 0800-0900 eller noe, men f.eks. i dag startet jeg treninga klokka 14 og brukte 2 minutter i kø på kablene ellers var det greit.

8084299[/snapback]

Mulig jeg titter innom i 1-2 tiden i morgen da :)

Lenke til kommentar

Spørsmål; når jeg strekker begge armene skrått opp bakover kommer det innimellom et 'klikk' fra området rundt brystbenet. Dette 'klikket' kommer som oftest hvis jeg har sittet lenge i samme stilling og strekker ut skikkelig. Det er ikke vondt, bare litt rart.

Jeg trener fortiden kun arnoldpress (eller hva det nå heter) og dips som tar på brystmusklene og kjenner ikke noe smerte i den forbindelse. Prøvde å ta 10 rep i benken med kg rundt 15RM her om dagen, men det ble bare vondt.

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Hadde same problemet med venstre skulder før, spesielt når eg kjøyrde sidehev. Gjekk litt ned på vektene dei gongene eg trende musklane rundt det gjeldande leddet, så no etter eitpar månaders tid er eg tipp topp igjen.

Anar ikkje kva som gjorde at det knakk though...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Spørsmål; når jeg strekker begge armene skrått opp bakover kommer det innimellom et 'klikk' fra området rundt brystbenet. Dette 'klikket' kommer som oftest hvis jeg har sittet lenge i samme stilling og strekker ut skikkelig. Det er ikke vondt, bare litt rart.

Jeg trener fortiden kun arnoldpress (eller hva det nå heter) og dips som tar på brystmusklene og kjenner ikke noe smerte i den forbindelse. Prøvde å ta 10 rep i benken med kg rundt 15RM her om dagen, men det ble bare vondt.

Noen som vet hva det kan være?

8085581[/snapback]

Jeg har samme "problemet" selv. Gjør ikke vondt, er bare litt rart hos meg også. Jeg mistenker at det kommer av at jeg bristet kragebeinet som 5-åring, men jeg er ikke sikker.

Arnoldpress trener forøvrig skuldrene, ikke brystet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...