*F* Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 og er dette noe vits å ta? http://myrevolution.no/magnesium-pro magnesium+sink Likner på det jeg tar merket "ZMA", funker supert for meg, gjør at jeg ikke så lett får krampe (som var grunnen til at jeg startet), men utover det har jeg ikke fått noen hokuspokus effekt. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Meget fornøyd med 20:37 på 5 km i dag. Ikke noen imponerende tid, men sett i at jeg er en svær kickboxer på 90 kg som i tillegg har 6 styrkeøkter i uka ser jeg meg fornøyd med den! 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Noe tips til løpesko? Aldri løpt en frivillig meter i mitt liv, men nå som man nærmer seg 30 er det kanskje på tide og begynne og tenke på kondisen og, ikke bare gaaainz.. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 ææææ gainsa Men stalltips, demping i sko krever hvile for å fungere igjen, så skal du løpe mer en 3x uka, må du ha 2 par.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Pass på å kle dere ordentlig på gymmen. Eller tren ved en crossfit gym, der er man nær sagt naken når man trener, tror det er et krav faktisk... http://www.vg.no/forbruker/trening/treningseksperter-lov-aa-trene-i-kort-shorts/a/23587011/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Pass på å kle dere ordentlig på gymmen. Eller tren ved en crossfit gym, der er man nær sagt naken når man trener, tror det er et krav faktisk... http://www.vg.no/forbruker/trening/treningseksperter-lov-aa-trene-i-kort-shorts/a/23587011/ Det der blir for dumt Saken er vel blåst litt opp, men makan til tøys. Folk må nå få lov til å kle seg slik de ønsker, og jeg kan ikke skjønne at noen skal legge seg opp i det, spesielt ikke på et treningssenter. Forøvrig, denne var fin, setter spikern på hode når det kommer til stereotyper på treningssenteret: Endret 28. desember 2015 av Nitrius 3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Har en onkelunge på 19 som melder om 152 i benk, 195 bøy og 240 mark. ble litt overasket, er litt nervøs for den årlige romjuls håndbaken Endret 29. desember 2015 av leifeinar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Trikset for å vinne i håndbak er å presse albuen til motstanderen i bordet, han får da ikke lagt all kraft sideveis samtidig som det gjør vondt. Litt dørti triks må til, alt for å vinne! Endret 29. desember 2015 av Dufen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Trikset for å vinne i håndbak er å presse albuen til motstanderen i bordet, han får da ikke lagt all kraft sideveis samtidig som det gjør vondt. Litt dørti triks må til, alt for å vinne! Skal prøve det engang, har alltid hatt som førstepri og trekke motstanderen mot meg samtidig som jeg vrir håndleddet innover sånn at jeg kan få lagt inn kropsvekta. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Skyv først beint frem og litt ned, direkte etterpå kan du dra de mot den sida som skal ned men man må være kjapp. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tar det ikke jeg, man er sterkere en bena inni, og vips knekker man hele armen før man får tatt i. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Ansatt av proteinfabrikken, mener tilskudd er *nødvendig* og irriterer seg over at uavhengige fagpersoner mener det mangler holdepunkter. Lenge leve Cornelis! http://www.bedretrent.no/anti-proteinpulver-agenda-i-norsk-media/ 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Sjokoladebarene vi dytter på barna på norske skoler Hahahaha, tror han skal holde seg til G4P Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg er jo enig i at proteinpulver er vanlig mat. Det blir som å si at man ikke trenger kylling for man spiser nok okse. Dvs hva har det med kylling å gjøre. Om jeg spiser frokost, tar 40g pulver så vil jeg si jeg spiser vanlig mat , pga det er mat. Man skal ikke ha pulver , for man skal ha vanlig mat, så heller man vann oppi tomatsuppe-pulveret... kl 17. Blir samme ulla. Men jeg er enig i at det er bs at det er nødvendig i pulverform. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Jeg er jo enig i at proteinpulver er vanlig mat. Det blir som å si at man ikke trenger kylling for man spiser nok okse. Dvs hva har det med kylling å gjøre. Om jeg spiser frokost, tar 40g pulver så vil jeg si jeg spiser vanlig mat , pga det er mat. Man skal ikke ha pulver , for man skal ha vanlig mat, så heller man vann oppi tomatsuppe-pulveret... kl 17. Blir samme ulla. Men jeg er enig i at det er bs at det er nødvendig i pulverform. Du e en rar trønder! Se her, no skal æ skrive opp ei fettbra oppskrift på tomatsuppe som går toro en høy gang... Litt smør i en kasserolle, svi opp en finhakka rødløk sammen med litt finhakka hvitløk og en finhakka chili. Ha oppi 5dl grønnsaksbuljong og 2 boksa kutta tomata, 3-4 finkutta gulrøtter og la det koke i 20 minutt. Stavmiks hele driten etterpå og spis med fint brød, gjerne loff til (for å gjøre greteh roedeeee gal... ) med masse smør på og en liter melk til. Omnomonomonom... Endret 30. desember 2015 av Dufen 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Uten egg i og ost på toppen?? (loss of gaains) 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Trente knebøy for første gang på nesten ett år igår, 8*100kg toppsett, idag føler jeg meg mer ødelagt enn da jeg våknet opp etter og ha fjernet blindtarmen :o Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Trente knebøy for første gang på nesten ett år igår, 8*100kg toppsett, idag føler jeg meg mer ødelagt enn da jeg våknet opp etter og ha fjernet blindtarmen :o Ah, føler med deg! Det er noe av det jæveligste man kan gjøre. (# i-land) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå