Anaio Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Noen som har tips til alternativ til sur/søt saus? Lager mye wok, og da går det mye av sur/søt-saus, men tenkte jeg skulle kutte ned på sukker inntaket, og ettersom disse er fulle av sukker så..Tar gjerne imot tips til krydder, sauser generelt og marinader osv. Saft fra 1/3 sitron, 0.25dl soyasaus, 2 ss flytende honning, 1 ss revet ingefær og 2 fedd hvitløk enten knust eller finhakket. Godt med svin eller storfe, dog best med storfe (kotelett, entrecote, etc), holder til 500g-ish. Hell det over kjøttet etter det er stekt, og la det småkoke i 5 min. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "PT nivå 1". Er dette en fullgod PT? Er det en grunn til at "PT nivå 1" er mye billigere enn f.eks. nivå 2? Skal du studere? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "PT nivå 1". Er dette en fullgod PT? Er det en grunn til at "PT nivå 1" er mye billigere enn f.eks. nivå 2? Skal du studere? Nei, kjøpe PT-timer Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Det er en god start. Håper du kjøpte av noen som kan ting og ikke bare har papirene. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) PWO uten kreatin eller dopingmidler - noen som vet om noen? Fornøyd med SAW, men magen liker ikke kreatin, og redbull er dyyrt. Endret 12. desember 2015 av Anaio Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Kaffe Har refluks, gulper så jævlig av det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "PT nivå 1". Er dette en fullgod PT? Er det en grunn til at "PT nivå 1" er mye billigere enn f.eks. nivå 2? Skal du studere? Nei, kjøpe PT-timer Jeg er astronaut nivå 1, vil du være med på tur i verdensrommet? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 PWO uten kreatin eller dopingmidler - noen som vet om noen? Fornøyd med SAW, men mage liker ikke kreatin, og redbull er dyyrt. Det er kreatin i denne, men alt som påstås om den stemmer. Det funker også på fest... Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Deload på volum denne uka, men synes det er gørrkjedelig med bare et par styrkeset før jeg gir meg. Forslag til øvelser noe man kan gjøre som ikke ødelegger volumdeloaden?Tenkt å bruke litt tid på å tøye... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Yoga (i shit you not...) funker... 2 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Steike... Min gode venn og treningbuddy har vært og trent i dag, og sier han har ødelagt ryggen fullstendig. Skjedde under markløft hvor det plutselig hogg til på moderate vekter. Sengeliggende og greier knapt å vri seg. Skummelt, da jeg vanligvis løfter med han, og han løfter relativt pent... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Dårlig oppvarming da. Det er typisk når man vanligvis trener sammen med noen og så trener alene. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Dårlig oppvarming da. Det er typisk når man vanligvis trener sammen med noen og så trener alene. Dårlig oppvarming aka at ryggen hans ikke var varm før han begynte? Trodde uansett ikke det skulle skje hvis teknikken var bra, og da han ikke løftet voldsomt tungt. Visste ikke at dette var et "fenomen". Får høre med han! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det er vel ikke kjent som et fenomen men hører det "overalt"... Ja om man ikke er ordentlig varm og begynner å dra til ordentlig kan man fort få seg en smekk.Han burde uansett søke hjelp hos lege/fysiolog etc... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Vi har 6-10 min på mølla pluss ca 20 min med oppvarming og tøying før hver økt. Det beskytter mot de fleste skader:) Endret 14. desember 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Det kan godt tenkes det bare var det som fikk begeret til å renne over. Kunne like gjerne skjedd om han bøyde seg ned for å hente gymbaggen. Feil teknikk over tid (både på trening og i dagliglivet) vil slite på skivene i ryggraden til det plutselig sier stopp. Har også lenge fått høre at marken og bøyen min ser bra ut. Har til og med filma meg selv for å sjekke og har vært fornøyd med det jeg så. Likevel endte jeg opp som kompisen din med jevne mellomrom. Med litt teknikkhjelp og holdningskorrigering løfter jeg nå helt smertefritt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Har selv strukket ryggmusklatur ved helt tilfeldige og lette løft. Det føles ofte mye verre enn det egentlig er. Det kan selvsagt være prolaps, men det er tvilsomt om det var moderate belastninger. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Dog det kan skje på 40kg. Var en nisse på forumet her som løftet mobil ac på 40kg med krum rygg , pang morfinsengeliggendesykemeldt 1 år. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Denne kanalen er litt gøy å følge med på, de konkurrerer mellom strongman/bodybuilder/Powerlifting etc 250kg mark for 10reps er litt å jobbe seg opp mot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå