Countryman Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Alderen er i ferd med å hente meg inn, grøsser på tanken hvordan Doffen må ha det. :O Klager allerede nå altså....hvordan tror du folk som meg føler seg da.. Eller det vil si - jeg føler det ikke slik du beskriver det selv om jeg er 5-10år eldre.. Det må være noe feil med kostholdet ditt Dukien Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 En uke deload og jeg blir ødelagt av første øktene...(y) Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det glemte jeg, War har også en god del vintre bak seg. Mitt kosthold Country har vært ræv. Har gått helt berserk de siste ukene med så utrolig mye dårlige sukkerrike matvarer at jeg rett og slett denne uken tok meg noen dager fri fra mat, har blitt litt frukt, brød og meieriprodukter. Du verden å hvor behagelig det føles. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Bare vent kroppen blir bare tyngere og tyngere etter som årene går blir mere følsom for mat, søvn og ikke minst oppvarming. som et eksempel. et godt sett på 100 i benk: Varme opp skuldre, 40x10 60x10 80x7 100x3 x2, og først da er kroppen nok igang til å kjøre 7-10 reps på |100 Hilsen 40 åring Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ja enten det eller så kan gjøre som meg i dag, sette den gamle 1rm i bøy som en ny 3rm 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ja enten det eller så kan gjøre som meg i dag, sette den gamle 1rm i bøy som en ny 3rm Ikke vær så hemmelighetsfull da Doofen..??? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hehe, det er ikke relevant hva det eksakte tallet er. Det som er relevant er at jeg er der! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Hehe, det er ikke relevant hva det eksakte tallet er. Det som er relevant er at jeg er der! Nei Doofen. Det som er mest relevant er at du er "her", ikke der - ellers er det vel ingen som kan føle seg trygge rundt i Norges gater. Bra jobba me bøyen da, personlig fremgang er det eneste som har noe å si. Endret 5. desember 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg er 31 bare Hadde en mistanke om at dere ikke var så mye eldre enn meg ja, selv om dere er litt gubbete innimellom..... ;D Jeg er 27. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Den perfekte alder for å starte med glute bridge på. 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er nok jeg som er den yngste jævelen her inne Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er nok jeg som er den yngste jævelen her inne Men ikke minst Hører du er en jekel til å dra Mark. Når skal du starte en treningslogg her inne da? vi har det ganske gøy der inne ser du 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Den perfekte alder for å starte med glute bridge på. Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Kreatin gått ut på dato, yey or ney? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Kreatin gått ut på dato, yey or ney? Yey Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er nok jeg som er den yngste jævelen her inne Men ikke minst Hører du er en jekel til å dra Mark. Når skal du starte en treningslogg her inne da? vi har det ganske gøy der inne ser du Haha, godt å se Akkurat nå er det bygging, og bulk som står på programmet. Så får vi se om det blir styrkeløft som blir første pri framover når jeg er ferdig bulka Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Kreatin gått ut på dato, yey or ney? Lagret tørt så det ikke har klumpet seg så bruk. Det regel som krever dato på, men det er like fint pulver. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Er nok jeg som er den yngste jævelen her inne Men ikke minst Hører du er en jekel til å dra Mark. Når skal du starte en treningslogg her inne da? vi har det ganske gøy der inne ser du Haha, godt å se Akkurat nå er det bygging, og bulk som står på programmet. Så får vi se om det blir styrkeløft som blir første pri framover når jeg er ferdig bulka Burde man ikke ligge i kcaloverskudd med styrkeløft også? Nysgjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå