Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør man på dårlige dager? I dag skulle jeg f.eks. trene 50kg overhead press, noe som i utgangspunktet skal gå rimelig greit. Men så har jeg en dårlig dag, og greier ikke engang 47.5kg. Så da er spørsmålet, skal jeg drite i øvelsen, eller skal jeg trene med 45kg? Jeg vet jo at jeg vil greie 50kg igjen neste økt så lenge jeg ikke har en dårlig dag.

Drar hjem, åpner øl og sløver i skyggen :D

Lenke til kommentar

Jeg har for første gang på fem år veid 80kg. *skryte* Så jeg "lifter" som bare pokker. :D Samtidig har jeg gått ned fra 6 til 4 økter i uken, uten at dette har gått på bekostning av hverken styrke og masse. Om noe føler jeg meg bedre for restituerer meg bedre, gir mer tid til både tv-spilling og skole. Love the smilying duck btw.  :green:

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg har hatt elendige økter i 1 års tid nå.

 

 

Har selv gått drittlei alt som har med trening å gjøre og følger bare timer.

 

 

En lettere demotivert treningstråd vil jeg si :huh: :huh: :huh:

 

Hva er det som skal til for at dere får tilbake motivasjonen da?

Eller er det et mål i seg selv å trene uten mål og mening, annet enn å holde kroppen i fremgangsløs form?

 

Vedlikeholdstrening slik jeg ser for meg at dette er, ender som oftest i at man dropper ut totalt etter en stund :sick: DA er veien tilbake plutselig grusomt tung.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vedlikeholdstrening slik jeg ser for meg at dette er, ender som oftest i at man dropper ut totalt etter en stund :sick: DA er veien tilbake plutselig grusomt tung.

 

 

Tja tjo nei jau, har stort sett kun gjort "vedlikehold" hele det siste året (og året før det) og etter og ha "bestemt seg" og trent bra i ett par måneder i strekk for så og miste flyten igjen pga. man plutselig må jobbe 16-20timersskift og bo på brakkerigg gang på gang på gang er det vanskelig og ikke bli blasert og demotivert.

 

Har dog for min egen del investert i noe manualer jeg har stående midt på stuegolvet og det hjelper på.

flatbenk&1hroing&stående skulderpress&curlz, fordelt på roughly 10-12 arbeidssett to ganger iløpet av uka. Bein? kjerne? osv. bleh 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...