Heinseberg Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hmm, ja. Mulig det. Virker jo som løftebanen er mindre i sumo værtfall. Lenke til kommentar
Dana Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Noen som vet om gymgrossisten hadde noen gode black Friday tilbud i fjor? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Har fått publisert en kommentar under tidsskrift for Den norske legeforening. Tematikken er lege Berit Nordstrand, hennes nylige neglisjering av ernæringvitenskapen og samtidig fremheving av andre alternative mindre kvalitetsikre retninger. Hun må selv holde orden i sitt eget skap før hun titter på andres. I disse dager har hun lansert flere matvare-produkter som er å finne i flere butikker nasjonalt. Jeg vil argumentere for at hun her I et ledd av å promotere disse utnytter sin autoritet som tidligere overlege-og seks-barns-mor. Siden målgruppen blant annet er leger blir ikke relevante begreper utdypet mer enn nødvendig.http://tidsskriftet.no/article/3388731 Endret 18. oktober 2015 av Dukien 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 My baby grows up so fast <3 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 0.25kg & 0.5kg skiver for progresjon på øvelser med stenger = check Noen som har en lur ide til hvordan man kan gjøre lignende på hantler? Der jeg trener mangler det et sett med hantler i ny og ned, og 4kg`s sprang er ofte for stort til å kunne gjennomføres. Man kan naturligvis knyte opp gassballonger i hantlene for å lette de litt, men de er vanskelig å få tak i utenom på 17.mai.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Beste idéen som surra oppi huet mitt var å på en eller annen måte få surra fast 0.25kg / 0.5kg-skivene fast til hånda med en strikk el. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Beste idéen som surra oppi huet mitt var å på en eller annen måte få surra fast 0.25kg / 0.5kg-skivene fast til hånda med en strikk el. Det der var langt ifra noen dum ide så enkelt Takker Edit: og for å ta det hele opp et nivå til - strikke de fast i selve hantlene. Endret 21. oktober 2015 av Countryman Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Beste idéen som surra oppi huet mitt var å på en eller annen måte få surra fast 0.25kg / 0.5kg-skivene fast til hånda med en strikk el. Det der var langt ifra noen dum ide så enkelt Takker Edit: og for å ta det hele opp et nivå til - strikke de fast i selve hantlene. Vet ikke om du har tenkt på det, men du kan jo også forlenge den eksentriske delen av hver repetisjon, f.eks 3 sek --> neste økt 6 sek --> neste økt 9 sek. Endret 21. oktober 2015 av Lærevillig 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Beste idéen som surra oppi huet mitt var å på en eller annen måte få surra fast 0.25kg / 0.5kg-skivene fast til hånda med en strikk el.Det der var langt ifra noen dum ide så enkelt Takker Edit: og for å ta det hele opp et nivå til - strikke de fast i selve hantlene. Vet ikke om du har tenkt på det, men du kan jo også forlenge den eksentriske delen av hver repetisjon, f.eks 3 sek --> neste økt 6 sek --> neste økt 9 sek. Takk @Lærevillig Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Var i banken,så fitnessnora Hvem vil ha autograf (min) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 War leser blogger :o Who would've thunk it? 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Måtte google, så tydeligvis ikke meg... 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Pump i korsryggen pga for mange og lette reps... Hva gjør man for å bli kvitt en pump FORT!???? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Frakter blodet til et annet lem Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor i all verden vil du bli kvitt pump? Det er jo verdens beste følelse! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tjaaaaa, med pump i korsryggen blir de fleste andre løft komplett umulige.... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tjaaaaa, med pump i korsryggen blir de fleste andre løft komplett umulige.... Nej Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Du har bare ikke klart å løfte på deg pump enda om du mener det Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Jeg har kapasitet til å ha pump flere steder samtidig. Skjønner egentlig ikke problemstillingen din ? Endret 22. oktober 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hva gjør man på dårlige dager? I dag skulle jeg f.eks. trene 50kg overhead press, noe som i utgangspunktet skal gå rimelig greit. Men så har jeg en dårlig dag, og greier ikke engang 47.5kg. Så da er spørsmålet, skal jeg drite i øvelsen, eller skal jeg trene med 45kg? Jeg vet jo at jeg vil greie 50kg igjen neste økt så lenge jeg ikke har en dårlig dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå