Prizefighter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vet jeg skal drikke mye vann hver dag, men jeg hater å drikke vann om morgenen. Må jo på do 3 ganger i løpet av en dobbeltime. Har drukket snart litt over 1,2 l, har allerede vært på do ca. 4 ganger. Orker bare ikke stormdrikke masse vann på 3T bare fordi jeg ikke har fått i meg tidligere. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Drikk vann i timene, så du må på do i friminuttene. Nå skal jeg ut å jogge i -2 grader. JOY! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 the_real_Sp33D, høres ut som du har satt igang rimelig bra! Fortsett i den stilen der og du vil få de resultatene du ønsker. Bare husk at alt tar tid, man må bare bite tenna sammen og kjøre på Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 the_real_Sp33D: Hvor mye ga du for benken din, og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fant i dag ut at bryst og triceps blir feil å ha på samme dag. Kommer til å skifte til bryst + rygg, triceps + biceps, bein, skuldre - en split i 4 deler. Hva tror dere? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Fant i dag ut at bryst og triceps blir feil å ha på samme dag.Hvorfor det ? Ved benkpress og armhevinger bruker man begge muskelgruppene, så jeg ser ikke hva som er negativt med å trene begge på samme dag. edit: uansett, hva er en split ? Endret 24. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fant i dag ut at bryst og triceps blir feil å ha på samme dag. Kommer til å skifte til bryst + rygg, triceps + biceps, bein, skuldre - en split i 4 deler. Hva tror dere? Syns det virker som en fornuftig ide. Pass bare på at du får godt med hvile mellom bryst/rygg og armer. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kjøpte benken på MX sport, kosta 1999,- men jeg ga 1400 Vekter er kjøpt må xxl sport. stang og hansker på chr. mobech (www.mobech.no) målebånd på bodybuilding.com Blir bra detta, skal ta hundre i benken til neste uke, må bare kjøpe noen flere vektskiver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fant i dag ut at bryst og triceps blir feil å ha på samme dag. Kommer til å skifte til bryst + rygg, triceps + biceps, bein, skuldre - en split i 4 deler. Hva tror dere? Syns det virker som en fornuftig ide. Pass bare på at du får godt med hvile mellom bryst/rygg og armer. Noen spesiell grunn til dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Forresten var Tommi Thorvildsen veldig interessert i HST-programmet, etter at treneren til Chris Cormier hadde hatt han på et lignende program en stund nå med veldig bra resultater. Han ville forsøke det i oppbyggingsfasen fram mot Arnold Classic til neste år, så det skal bli interessant å se om han kan bli noe større enn de 132kg han allerede er nå. RYP er bygget på HST ,bare forbedret etter raporter fra nyere forskning. hst(Hypertrophy-Specific-Training): En treningsmetode basert på fysologiske prinsipper hva angår muskelvekst, hypertrofi. For øvrig grunnlagt og utviklet av Bryan Haycock. RYP(Release-Your-Potential): Et integrert trenings-, kostholds- og motivasjonsopplegg utviklet av Tech Nutrition. Sammenhengen mellom RYP og hst er at førstnevnte baserer vekttreningsdelen på hst prinsipper. Release Your Potential er både en videreutvikling av hst, samt en del små kompromisser for at det skal være enklere å følge. Så lenge du følger grunnprinsippene vil programmet fungere for å bygge muskelmasse, for å optimalisere det gjør du individuelle tilpasninger i forhold til øvelsesvalg, treningsmengde og -frekvens. Da dette fungerer på store kjemper på over 130kg ser jeg ingen grunnmur i uttaleser som "det fungerer for nybegynnere bare" osv. " HuzZzla- WORD. Det RYP passer sikkert bra for nybegynnere! Men etter en stund så funker det ikke! " Endret 25. januar 2005 av War Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvis du ser dagen Bb trene så ser du aldri dem trener hele kroppen hver gang de trener! Har treningsvideon til Rc, og han kjører bryst\tricep på samme dag, skuldre på en dag, rygg\biceps på en dag og bein på en annen dag. Og hvis detta RYP hadde vært så sinnsykt bra, offor er det ingen av de mest kjente BB som bruker det? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hvis du ser dagen Bb trene så ser du aldri dem trener hele kroppen hver gang de trener!Har treningsvideon til Rc, og han kjører bryst\tricep på samme dag, skuldre på en dag, rygg\biceps på en dag og bein på en annen dag. Og hvis detta RYP hadde vært så sinnsykt bra, offor er det ingen av de mest kjente BB som bruker det? For di dem bruker ulovelige stoffer som gjør at kroppen bygger muskler lengre enn de 24-48 timene som vi bygger på. + at med BB som eneste tidsfordriv kan man ikke sitte hjemme 4 dager i uka. Flere som kjører splitt pga de vil trene oftere. Men uten dop er 3 ganger i uka på hver muskelgruppe det optimale Få splitt prog som klarer det om man ikke vil trene 7 dager i uken. Og når vektene begynner å bli så store at man tar 300 i benk, 1 tonn i benpress osv skjønner jeg godt at BB vil trene litt om gangen. Men små spiker som oss her inne vil ha en bedre hormonfordel ved å trene hele kroppen pr trening 3 ganger i uka. På gymmet er det mange som printer ut BB program , fine splitter med 15 isolasjonsøvelser for hver muskel,men sannheten er at de som trener alle musklene på samme trening vokser mer og fortere. Så ender det opp med at splitt-gruppen kommer med dop beskyldninger isteden. Jeg har enda til gode å se en som legger på seg 15kg på 19/(4uker SN )ukers trening Med splitt program som ikke overstiger 42 timer på 5 mnd men tanke på at men har brukt 42 timer i gymmet.totalt på ryp Endret 25. januar 2005 av War Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 benken min: dårlig bilde Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 kreatinen jeg bruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har treningsvideon til Rc, og han kjører bryst\tricep på samme dag, skuldre på en dag, rygg\biceps på en dag og bein på en annen dag. Akkurat samme som meg jo! Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 For di dem bruker ulovelige stoffer som gjør at kroppen bygger muskler lengre enn de 24-48 timene som vi bygger på. :!: Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 War: Du vet, når man trener hele kroppen, de fleste musklegruppen, da vil alle gruppene suge til seg opp energien og proteinene som du får i deg. Og hvis du da har trent alle muskelgruppen betyr det at hver musklegruppe får mindre en hva de hadde fått hvis du bare hadde trent en elr 2 muskler, get my point? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg er frelst, kjørte bare frivekter i dag og lærte meg markløft og delvis knebøy, konge øvelser. "kjørt".. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg synes også frivekter er digg.. Leser dere denne tråden, se innlegget til Børge.. Det er bedre med frivekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå