IcedInsanity Skrevet 26. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2015 Lite variert og sunt kosthold? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2015 Burger av indrefilet? Snakker om å kaste bort godt kjøtt. Har snakket med en kokk som syntes det var en god ide. Legg til et egg så det holder seg, så er det null stress! Hva eventuelt ville du brukt det til, slik som faktisk var utgangspunktet i innlegget mitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2015 Lite variert og sunt kosthold? Virker sånn når jeg googler det, men jeg spiser omtrent alt mamma lager og det går stort sett i grønnsaker, ris og kjøtt/fisk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2015 Eg flirte av VG's ordvalg. Oh the irony. 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Å lede en organisasjon med så mye tyngde bak seg tar på. 4 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Han klager på billig smågodt , sykt irriterende. Skal jeg klage over billige balltrær for da må jeg bare kjøpe de og slå på folk 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Den offermentaliteten hans hører ikke hjemme hos en som skal lede en forening eller gruppe. Ingenting godt kan komme ut av at han skal lede en gruppe mennesker med lav viljestyrke og gjennomføringskraft. 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Kanskje en her inne fra burde ledet en slik gruppe - slik at andre som ham ikke så enkelt kan godta situasjonen de har havnet i Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Syns Foss er en meget irriterende type, han er veldig flink til å legge skylden på samfunnet når det kommer til folks overvekt. Greit nok at en talsmann skal ivareta organisasjonen, men selv om ting er billig betyr ikke at du må stappe i deg flere kilo godteri daglig, vitner heller om laber viljestyrke. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Aldri skjønt folk som sprenger kaloriinntaket med godteri. Det er så utrolig mye bedre med mat. Smågodt og annet slikkeri frister meg overhodet ikke. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Aldri skjønt folk som sprenger kaloriinntaket med godteri. Det er så utrolig mye bedre med mat. Smågodt og annet slikkeri frister meg overhodet ikke. Enkelt å si når man er på bulk. Det frister ikke meg heller, men det er nok fordi jeg stort sett er mett hele dagen. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Kanskje en her inne fra burde ledet en slik gruppe - slik at andre som ham ikke så enkelt kan godta situasjonen de har havnet i Tro om de her med best kompetanse hadde gått sammen og ledet gruppa? Og resten av oss til å trolle diskusjonsdeltakerne når de kun argumenterer utenfor saklighet? Hå hå hå hå Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg har da aldri sagt jeg er på bulk, Akse? Er generelt sett ikke glad i søtsaker. Is og kaker på bursdager osv sier jeg ikke nei til, men godteri finnes ikke digg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 http://www.side2.no/helse/--dropp-sukker-pasta-og-moderne-hvetemel/3422811933.html Har lest denne nå først og er lamslått... Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle vite mer enn en noe erfaren lege på dette området... Sukker byttes ut med naturlig sødme fra honning, rårørsukker, kokosblomstsukker og liknende WTF????????? Når fikk rårørsukker lavere GI enn raffinade? Moderne hvetemel byttes til urkorn som enkorn, emmer, økologisk spelt og landhvete HVAFAENNÅDA? Moderne hvetemel? Hva er nytt? WIFI som sier fra når det er ferdig grodd???????? Koksalt byttes til mineralsalt som havsalt, maldonsalt, Himalayasalt NEEEEEEI for satan.... NaCl er likt i alle salt omså det heter kuksalt eller hva pokker. Om Himalayasalt stiller ens egen dårlige samvete så er det ok. Nok internett for meg denne sommeren.... 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 På den annen side.... VG (hvem hadde trodd det?) kommer med litt riktig info: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse/advarer-mot-overdrevet-vanninntak-vi-er-mennesker-ikke-kameler/a/23494962/ Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Eller den "legen" som sa spis kandissukker, det er det ikke kalorier i Kjente til en gammel type 2-diabetiker som knaska det i god tro etter dette rådet , hun er dau nå forresten. ------------------ Lurer på hvor mye jeg drikker, bare shakes og annen leskende drikke er iallefall mer en kamelen. Endret 27. juli 2015 av War Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Å lede en organisasjon med så mye tyngde bak seg tar på. Oh oh, jeg har en til! Ehem; du må ha sterk rygg for å takle presset! *chirp chirp* Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 "En fyr" - slitt med prolaps nederst i ryggen tidligere og har mye hodepine/trykk i hodet den dag i dag. Velfungerende fysisk i jobb, til tider tungt, men ønsker å gjøre noe med skrotten, lei av å kjenne div. skavanker som ligger og murrer. Legen sier "Tren opp kjernemuskelaturen" for å få bukt med hodepina - rygg skuldre og mage må styrkes. Det er ikke slik at han ikke kan "løfte" og gjøre div. solide treningsøvelser men han er ikke ute etter det tradisjonelle styrke/volumopplegget naturligvis. En blanding, litt alternativt er hva han er ute etter. Tips til oppstartsopplegg? Et par dager/økter i uka kan jeg tenke meg han er klar for til å begynne med. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Burde vel strengt tatt kontaktet en fysioterapaut og ikke hobby-bros på et forum! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Hva skal han få der? en strikk og et ark med 19 øvelser? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå