Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bra der eller?

Det er 2 veldig forskjellige gym. Bjørns er den mest hardcore gymmen i stavanger, den har alt:buldrevegg, traktorhjul, markløft-plattformer, stretching area :p ... Dette tiltrekker seg jo også ymse klientell. Di 2 gangene jeg har vært der har jeg tatt knebøy (pga bur) og begge gangene har omtrent 10 bolere komt aggressive bort å spurt når jeg er ferdig. 

Der jeg trener har di alt som alle kjedegym har, pluss kanskje litt til (4 power racks blant annet). Det er en amerikansk inspirert gym med høyde under taket. Det er sjeldent fullt der og når det først er fullt så er det Curlbros United 4 liaf. For 199 kr pr mnd så er det perfekt for meg, samt det er 50 meter fra der jeg bor :D

Men jeg regner med vi har vidt forskjellige forutsetninger for hva vi foretrekker, men det koster deg nada nix å prøve begge på prøvetime... Just sayin!

Jeg trener også på Fresh. Eneste de mangler er belte for ekstra vekt på chins/dips egentlig. Kunne også hatt en 10kg stang, men det er for madammen som sliter med 20kg på OHP, og småprik. 

Tak høyden er generelt grei, men ene racket har en stor ventilasjons kanal over seg, så jeg klarer ikke å ta OHP der uten å bulke den. De pleier også å ha gode tilbud på proteinbarer inni mellom!

Lenke til kommentar

Jeg trener også på Fresh. Eneste de mangler er belte for ekstra vekt på chins/dips egentlig. Kunne også hatt en 10kg stang, men det er for madammen som sliter med 20kg på OHP, og småprik.

Tak høyden er generelt grei, men ene racket har en stor ventilasjons kanal over seg, så jeg klarer ikke å ta OHP der uten å bulke den. De pleier også å ha gode tilbud på proteinbarer inni mellom!

Vær så snill, ikke si at du trener med en t-skjorte det står "badass" på og har en blond mohawk!

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med slimposebetennelser? Har med jevne mellomrom hatt det i hoften de siste fire årene, og fikk det igjen for to uker siden. Gangen før, i mars, ble det så ille(det forsvant ikke) at jeg for første gang måtte få en kortisoninjeksjon. Det hjalp, men det tok lang tid og jeg hadde absolutt null fremgang når jeg trente bein den neste måneden. Faktisk, var det høyre låret, hvor jeg da fikk kortisonet i høyre hofte, en periode mindre enn venstre lår. Har ikke noe lyst til å få enda en dose kortison, men det er heller ikke så veldig motiverende å ikke kunne trene i det hele tatt.

Det har ikke noe med trening å gjøre, da jeg først fikk det i en periode hvor jeg ikke trente overhodet.

Lenke til kommentar

Har vært på harryhandel i danmark og har ca. 5 kg bacon, 3 kg indrefilet og 3 kg kjøttdeig! Noen som har noen legit gainz-oppskrifter på slike ting? :D

Tenkte steke all kjøttdeigen, fryse det ned i porsjoner for bruk på jobb osv.

Indrefileten og baconet har jeg tenkt å prøve lage burgere av i en kjøttkvern!

Give ur recipes to me :)

Lenke til kommentar

Har vært på harryhandel i danmark og har ca. 5 kg bacon, 3 kg indrefilet og 3 kg kjøttdeig! Noen som har noen legit gainz-oppskrifter på slike ting? :D

Tenkte steke all kjøttdeigen, fryse det ned i porsjoner for bruk på jobb osv.

Indrefileten og baconet har jeg tenkt å prøve lage burgere av i en kjøttkvern!

Give ur recipes to me :)

Rått. Lag gryterett, lasagne osv. Digg å varme opp på jobb.
Lenke til kommentar

Kjøttdeigen aka nøttfars er vel blanding av vanlig kjøttdeig og karbonadedeig. Så er vel bedre enn den man får kjøpt i Norge?

Pleier heller ta og porsjonere den ut i fryseposer, klemme de flate som pannekaker slik at prossesen og tine går på ett blunk dermed alltid ha "fersk" kjøttdeig klar til steikning..

Og kjøpte du ikke tacokrydder på melkekartong??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Var hos legen og tok en blodprøve. Fikk et brev fra legen, og der sto det at jeg hadde folatmangel. 

Hva er kan grunnen være til at jeg har det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...