fox Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Kommer helt an på kroppen din. Jo raskere du går ned, jo mer styrke vil du mange tilfeller miste. Spesielt hvis du ikke løfter tungt. Mhm, takk for svaret. Jeg får lide for det Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Deffer nå på 2700kcal og jeg sulter. Jeg er egentlig alltid sulten uansett, men poenget mitt er; skal jeg bare holde ut. Eller vil det påvirke musklemassen negativ? Kommer helt an på kroppen din. Jo raskere du går ned, jo mer styrke vil du mange tilfeller miste. Spesielt hvis du ikke løfter tungt. Å miste så mye styrke på deff er vel blitt møysommelig stemplet som broscience? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Deffer nå på 2700kcal og jeg sulter. Jeg er egentlig alltid sulten uansett, men poenget mitt er; skal jeg bare holde ut. Eller vil det påvirke musklemassen negativ?Kommer helt an på kroppen din. Jo raskere du går ned, jo mer styrke vil du mange tilfeller miste. Spesielt hvis du ikke løfter tungt. Å miste så mye styrke på deff er vel blitt møysommelig stemplet som broscience? Kommer helt an på utgangspunktet. Espen Aune mistet 100kg på baseløftene når han gikk ned 30(?)kg. Dette er selvsagt satt på spissen, men jeg vet jeg hadde mistet noe maksstyrke om jeg plutselig hadde droppet 10kg over 6uker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 #DenFølelsen når du har mista notatboka di, med en haug av notater ?Hvilken senter er dette? Så en notatbok med notater når jeg gikk fra senteret tidligere i dag Fresh Fitness Storhaug ? Aha nei ikke samme senter? Men likevel litt komisk at jeg så en notatbok med skriverier i på bordet ved utgangen når jeg forlot trening så skriver du at du glemte din, haha! 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Kan noen med litt fancy "book learnin'" (you know who) fortelle meg litt om sammenhengen mellom VO2Max og tHb-nivåer? Prøver å lese meg litt opp på VO2Max og datt over noe fra Olympiatoppen hvor de viser at en økning av tHb med 1 gr. øker VO2max med 3ml/min. Jeg er på ingen måte medisiner eller trener, men er interessert i å vite litt mer om det som faktisk har med meg å gjøre Jeg tror jeg fant den samme presentasjonen (http://www.olympiatoppen.no/om_olt/regioner/region_vest-norge/aktuelt/media3923.media ? ) og fant ut at tHb er totalhemoglobin. Veldig kort forklart gir en økning mer effektiv transport av oksygen til arbeidende muskler og transport av karbondioksid tilbake til lungene. Det har mye å si for surhetsgraden i blodet . Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 http://pluss.vg.no/2015/07/16/2088/2088_23489978#xtor=CS1-1-23489978%5BSannheten+om+lettbrus%5DOk artikkel, men her har FOR HELVETE Helene Drage klart å lure seg inn her og... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Les resten av artikkelen, og få tilgang til hele VG+ for 65,- per måned » 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 En øl koster mer... Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Deffer nå på 2700kcal og jeg sulter. Jeg er egentlig alltid sulten uansett, men poenget mitt er; skal jeg bare holde ut. Eller vil det påvirke musklemassen negativ? Kommer helt an på kroppen din. Jo raskere du går ned, jo mer styrke vil du mange tilfeller miste. Spesielt hvis du ikke løfter tungt. Du skal endre råvarene så du kan spise 50-10-150% mer i volum med samme kcal mener nå jeg. For rakst ned = over 1kg i uka Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Deffer nå på 2700kcal og jeg sulter. Jeg er egentlig alltid sulten uansett, men poenget mitt er; skal jeg bare holde ut. Eller vil det påvirke musklemassen negativ?Kommer helt an på kroppen din. Jo raskere du går ned, jo mer styrke vil du mange tilfeller miste. Spesielt hvis du ikke løfter tungt. Å miste så mye styrke på deff er vel blitt møysommelig stemplet som broscience? Espen bøs aune rippa seg jo i fjor? mistet vel 3sifferet på de hver av de 3 store. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Espen bøs aune rippa seg jo i fjor? mistet vel 3sifferet på de hver av de 3 store. Kommer helt an på utgangspunktet. Espen Aune mistet 100kg på baseløftene når han gikk ned 30(?)kg. Dette er selvsagt satt på spissen, men jeg vet jeg hadde mistet noe maksstyrke om jeg plutselig hadde droppet 10kg over 6uker. Bør jeg vite hvem denne Espen Aune er? Og mistet han totalt 100 kg i styrke eller falt han under 100 på samtlige? Either way synes jeg er ekstremt og faktisk vanskelig å tro på hvis jeg skal være dønn ærlig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Espen Aune er en hillbilly med tribals, kjettingsmykker og amstaffterrier... 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Espen Aune er en hillbilly med tribals, kjettingsmykker og amstaffterrier... Og en av norges sterkeste menn ... Han mistet rundt 100kg på hvert baseløft etter vektnedgang. Tror ikke han fokuserte på å opprettholde styrken dog. Endret 17. juli 2015 av Akse Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Det hjelper ikke... Relatert: https://youtu.be/_SV9Suw6gw8 Endret 17. juli 2015 av Doofen 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Nå snakker vi om folk på toppnivå folkens og det blir en helt annen greie enn det de fleste av oss driver med. Klart folk på høyt nivå taper krefter på å ligge i underskudd. Selv setter jeg perser i nedoverbakker - det sier litt om mitt nybeynnernivå, og man skal ikke se bort ifra at @Fox som stilte spørsmålet også går under dette nivået. Man mister absolutt ikke nødvendigvis styrke på et slikt nivå ved å gå ned noen kg. Forøvrig, @Fox spurte om muskelmasse. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Det hjelper ikke... Relatert: https://youtu.be/_SV9Suw6gw8 Det er ikke litt relevant en gang. Han er en rå atlet. Hvordan han er som person er vel heller uinteressant i den sammenheng. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Npr en gammel kompis tar kontakt og spør hvordan han kan bli sterkere. Du gir han sen korte versjonen, og finner et godt treningsprogram. Så ser du på snap at han er på vei til Bodypump 60 time. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Npr en gammel kompis tar kontakt og spør hvordan han kan bli sterkere. Du gir han sen korte versjonen, og finner et godt treningsprogram. Så ser du på snap at han er på vei til Bodypump 60 time. Hahaha, story of my life! Edit 2: en fyr jeg trener regelmessig med, som faktisk er eier av et større oljefirma i regionen, spurte meg:"jeg vil bli sterkere men ikke større". Jeg anbefalte low rep programmer... Uka etterpå har han begynt på hypertrofi program.... ? Edit: komt deg til stavva nå? Endret 18. juli 2015 av Corey Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Blir ikke større uansett, de kan jo nada om kosthold. Vil de ha resultater, så hadde de mast om maten, ikke programmet.. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Npr en gammel kompis tar kontakt og spør hvordan han kan bli sterkere. Du gir han sen korte versjonen, og finner et godt treningsprogram. Så ser du på snap at han er på vei til Bodypump 60 time. Hahaha, story of my life! Edit 2: en fyr jeg trener regelmessig med, som faktisk er eier av et større oljefirma i regionen, spurte meg:"jeg vil bli sterkere men ikke større". Jeg anbefalte low rep programmer... Uka etterpå har han begynt på hypertrofi program.... Edit: komt deg til stavva nå? Flytter 31. Begynner på Bjørns. Der du trener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå