*F* Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Dette så virkelig ikke dumt ut https://www.youtube.com/watch?t=14&v=n9hebaNBRYY 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Det der så jo genialt ut. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Markedet er nok ikke stort for et sånt produkt. Antageligvis er den dyrere enn en vanlig benk av god kvalitet. Flere deler av benken som kan gå i stykker, og i verste fall feiler mekanismen under et løft hvilket kan føre til alvorlig skade på utøveren. Tanken er god, men jeg ser det kun som et produkt til kjedesentrene som har få eller ingen atleter. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Likte ideen veldig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Skjønner dog skepsisen. Du ligger der og har akuratt fått ett rimelig tungt løft opp og da skjer det noe med benken du ligger på og du smeller i bakken..det kan bli stygt. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Jeg har ingen å trene med, men jaggu... Hver gang jeg har behov for det er det bare å spørre hvem som helst til å spotte.Stemmer for at det er en god, men litt u-safe ide, kunne tenkt meg å testa den. Endret 15. juli 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Det eneste faremomentet jeg kan se er at han senker seg sakte ned av seg selv pga. tetninger på sylinderene går istykker over tid (laaaaaaang tid) men da vil han jo uansett mest sannsynlig ha krypt endel sammen før du legger deg ned på han og så vil du legge merke til at han synker når du setter ræva ned, er man overdrevent paranoid kan man jo bare se etter oljelekasje før hver treningsøkt. Men ja, ville ikke ha brukt en sånn som har stått ute i flere år som har hatt ørten tidligere eiere hvorav de siste tre etterfylte med motorolje pga. lekasje, på den andre siden så stoler folk blindt på maskinsveisede masseproduserte stativ/benker fra kina, sveiser som er tretthetskadet etter mange år med juling som gjerne inneholder litt porer her og de er i mine øyne både farligere og mye mindre forutsigbare. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Lol som dere overdriver. Så ikke løft uten spotter da. Selv kan jeg finne på å prøve tunge løft uten sikring. Har kun faila en gang, alene på gymmet. Slår litt når du raser 50kg på hver side, men man overlever jo.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Greia er vel at man løfter med en mye større trygghet og selvtillit om noen spotter, man føler seg helt trygg og kan ta større sjanser.Har selv failet ved ett tilfelle, med normalt greie vekter, det var i Bangkok. Ikke gøy. Man skal helst ikke tape ansikt der borte.Om dette apparatet fungerer er det hjertelig velkomment for min del.Om ikke hydraulisk så kanskje heller et "spark og løs ut/fall" system hvor man ikke faller så bløtt. Heller det enn et usikkert og glidende system som er avhengig av et system/deler som må fungere. Alt er bedre enn å få stanga på halsen. Endret 16. juli 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Noen som har erfaringer med å kjøpe styrkeutstyr selv, og etablere hjemmegym? Ett årsmedlemskap på Evo ser jo egentlig ut til å dekke 50% av utgiftene på ett ganske lett oppsett for SS programmer etc. Eneste jeg sliter litt med her er takhøyden, men får sitte på benk når jeg tar øvelser over hodet eller noe... Tenker da på merker, butikker, billig og bra utstyr etc. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Så lenge kjedene utfører service på apparatene sine skal det vel gå greit. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 #DenFølelsen når du har mista notatboka di, med en haug av notater ? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 #DenFølelsen når du har mista notatboka di, med en haug av notater http://www.trainingblog.com/index.php?action=home Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Har prøvd å loggføre via mobil før. Resultatet har alltid blitt at jeg bruker mer tid på mobil enn å trene. Analog loggføring for teh Win!! ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Kan noen med litt fancy "book learnin'" (you know who) fortelle meg litt om sammenhengen mellom VO2Max og tHb-nivåer? Prøver å lese meg litt opp på VO2Max og datt over noe fra Olympiatoppen hvor de viser at en økning av tHb med 1 gr. øker VO2max med 3ml/min. Jeg er på ingen måte medisiner eller trener, men er interessert i å vite litt mer om det som faktisk har med meg å gjøre Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Har prøvd å loggføre via mobil før. Resultatet har alltid blitt at jeg bruker mer tid på mobil enn å trene. Analog loggføring for teh Win!! Det er jo bare å smelle det inn via pc når man kommer hjem fra trening da - man oppretter maler og bruker ca. 4 sek på å legge inn tallene + 10sek ekstra om man skal legge ved kommentarer/notater for treningen. Synes det er helt genialt nå som jeg har logget en stund - sporer fremgang/rekorder osv innen alle øvelser, 1-2-5-10-1000RM med grafer og greier og greier - i tillegg er det jo litt gøy når folk kommenterer økta di, om man velger å logge de offentlig. Papirbøker har det med å forsvinne og det blir jo grusomt uoversiktlig over lengre tid(?) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 #DenFølelsen når du har mista notatboka di, med en haug av notater ? Hvilken senter er dette? Så en notatbok med notater når jeg gikk fra senteret tidligere i dag 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 #DenFølelsen når du har mista notatboka di, med en haug av notater ?Hvilken senter er dette? Så en notatbok med notater når jeg gikk fra senteret tidligere i dag Fresh Fitness Storhaug ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Deffer nå på 2700kcal og jeg sulter. Jeg er egentlig alltid sulten uansett, men poenget mitt er; skal jeg bare holde ut. Eller vil det påvirke musklemassen negativ? Endret 16. juli 2015 av Fox Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Deffer nå på 2700kcal og jeg sulter. Jeg er egentlig alltid sulten uansett, men poenget mitt er; skal jeg bare holde ut. Eller vil det påvirke musklemassen negativ? Kommer helt an på kroppen din. Jo raskere du går ned, jo mer styrke vil du mange tilfeller miste. Spesielt hvis du ikke løfter tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå