mushi Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Gjett hvem som skal begynne å pumpe bein denne uken? Trenger litt eksplosivitet til sesongen starter. 7973550[/snapback] Lykke til. Håper du har heis på jobben Trapper kan være døden når man er støl. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nå vurderer jeg og ta forskjellige kurs innen ernæring å, må bare finne ut hvilke tilbud man kan finne i Tromsø på kveldstid. 7973143[/snapback] Hvis du finner dette, PM meg. Hvilke øvelser bruker du forresten på biceps og skuldre? Jeg sliter veldig med fremgang på biceps, har løftet det samme i over en måned nå (stangcurl 5x10 35kg). Skal teste med 40kg i morgen, og se om det går. Hvis ikke, så må jeg vel bytte øvelse... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå vurderer jeg og ta forskjellige kurs innen ernæring å, må bare finne ut hvilke tilbud man kan finne i Tromsø på kveldstid. 7973143[/snapback] Hvis du finner dette, PM meg. Hvilke øvelser bruker du forresten på biceps og skuldre? Jeg sliter veldig med fremgang på biceps, har løftet det samme i over en måned nå (stangcurl 5x10 35kg). Skal teste med 40kg i morgen, og se om det går. Hvis ikke, så må jeg vel bytte øvelse... 7974345[/snapback] Det skal jeg, var på kursene Stellander kjørte men ikke sett noe etter det. Jeg har veldig lett for og bygge skuldre. Har gått i sidehev og arnoldpress for det meste, men jeg trener dem veldig sjelden med tanke på symmetri og styrkeforhold i forhold til bryst. Men min erfaring er hvertfall at Militærpress eller vanlig skulderpress fungerer utmerket, med et par påfølgende godt utførte sidehev sett. På biceps hmm, prøv og bruk cabel øvelser litt, eventuelt scottcurls. Sliter selv med biceps, tror ikke så mye at det er øvelsene som teller. Men repantall og oppsett, har litt tro på et høyere rep antall med crunch på toppen. Samt enkle pyramider nå og da. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Høres ikke dumt ut med litt kabeløvelser. Har biceps- og ryggdag i morgen, så skal teste litt forskjellige ting. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det finnes flere gode grunner til hvorfor en person burde holde på med styrketrening Slik begynner en setning i min oppgave om egentrening/styrke. Jeg sitter litt fast nå, å jeg trenger deres hjelp med å finne gode grunner til å trene styrke! Tenkte å lage en tråd om dette, men fant ut at det ville vært bedre å bare lage en post i denne tråden. Så bare kom med forslag. Det eneste jeg kan huske å ha lest i noen gamle tråder her i forumet(som jeg ikke fant igjen etter å ha søkt) er: - Forebygger hjerte og kar sykdommer men det er ikke nok med bare en grunn egentlig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) - Du ser bedre ut - Forebygger depresjon - Mer selvtilitt - Du føler at du "gjør noe" - En hobby du kan bruke mye tid på, eller lite tid på, alt etter hva du gidder - Kan kombineres med mange ting i hverdagen, du kan få trent nesten overalt, man må bare være inspirert Er som trening generellt, men det meste gjelder vel styrke også Endret 19. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 takk, det er ikke så veldig mye mer jeg trenger! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Forebygger livsstilssykdommer Forebygger slitasjeskader Gjør det daglige arbeidet enklere Økt styrke Økt forbrenning ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Snublet over denne artikkelen i dag, som jeg synes var litt morsom, om støttemedlemmene til SATS som gir dem ca 70 millioner i inntekt årlig uten å sette foten på treningssenteret http://www.adressa.no/forbruker/helse/article807477.ece Helt legendarisk latterlig at SATS påstår de IKKE vil ha disse kundene, hva er vel bedre enn folk som betaler for en tjeneste de aldri får? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er det ikke lettere å gå fra litt lubben til pen kropp enn å gå fra å være tynn til en pen kropp? Innviklet setning, men dere skjønner poenget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er det ikke lettere å gå fra litt lubben til pen kropp enn å gå fra å være tynn til en pen kropp? Innviklet setning, men dere skjønner poenget. 7978328[/snapback] Jeg, som alltid har vært tynn selv, tror at det er bedre å starte som litt lubben enn å starte skinny. Om det er gjort forsøk eller liknende på det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det spørs litt. Jeg har alltid vært veldig glad i mat, så jeg er lei meg for at jeg ikke er "naturlig tynn" så jeg kan spise veldig mye uten fare for å legge på meg. De som er tynne og prøver å bygge en pen kropp gjør nesten alle samme feil, de spiser ikke nok og næringsrikt nok. For oss som har litt ekstra er det ikke så lett å vite hvor man skal kutte ned / bytte ut noe, siden det meste er så godt. Men det nok slik at den som har det på ett vis ville ha sett seg selv i motsatt situasjon, bare se på folk med og uten krøller/fall i håret. Gresset virker ofte grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Et av de 13.500 støttemedlemmene er Henrik Roshauw. Han mener å ha brukt 20.000 kroner på medlemskap i SATS i løpet av fem år. Samtidig anslår han å ha trent under 100 ganger i løpet av perioden. Ifølge SATS’ database trente han under 20 ganger i løpet av 2005 og 2006. – Regnestykket er vondt å se på, det blir i underkant av 400 kroner per trening for de to årene, sier Roshauw. Ouch. Jeg ser uansett ned på SATS som treningssenter, liker ikke systemet deres. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 20 000 på fem år, er jammen glad jeg har trening til 500 kroner året via NTNUI jeg. Man har ikke tilgang på profilerte trenere og all slags fancy oppfølging, massasje og denslags, men det fungerer til å trene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Et av de 13.500 støttemedlemmene er Henrik Roshauw. Han mener å ha brukt 20.000 kroner på medlemskap i SATS i løpet av fem år. Samtidig anslår han å ha trent under 100 ganger i løpet av perioden. Ifølge SATS’ database trente han under 20 ganger i løpet av 2005 og 2006. – Regnestykket er vondt å se på, det blir i underkant av 400 kroner per trening for de to årene, sier Roshauw. Ouch. Jeg ser uansett ned på SATS som treningssenter, liker ikke systemet deres. 7978598[/snapback] Hvorfor? SATS er hvertfall det beste stedet jeg har trent, best garderobefasiliteter, apparater, squashmuligheter og andre tilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 SATS er fint på den måten at de har masse saltimer, mange sentre og gode åpningstider. Trente der kun i en kort periode (byttet til studentidrett så fort jeg ble student, selvsagt) men hadde egentlig ikke noe å utsette på dem. De har vel hatt rykte på seg for å foretrekke den type kunder som kjøper kort 2.januar og kommer 3., 4. og gir seg den 5. jan enn de som trener seriøst og sliter på apparatene der og kommer ofte (ikke mitt inntrykk, men jeg har sett det bli kommentert mange ganger), også er de dyre da. SiB har et temmelig godt tilbud de også, som koster litt over 700 kroner i semesteret, fungerer helt greit. De har PT for de som skulle ønske det, treningsveiledning, greie fasiliteter, squashhaller, klatrevegger, mye saltimer og spinningtimer og da ble ikke SATS verd de ekstra pengene for meg i hvertfall, forskjellen ble for liten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Trente på sats i 1 år, var der hver ukedag. Det som gikk igjen var fjortiser og gubber som leste avisen mens de satt på apperater. Og musikk fra helvete. I tillegg gikk bare hantlene til 40kg, noe som sugde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Der jeg går er 32.5 maks faktisk. Men jeg kommer ikke til å trenge mer med det første hvertfall. Når den tid kommer blir det kanskje Kaliber Gym. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er det ikke lettere å gå fra litt lubben til pen kropp enn å gå fra å være tynn til en pen kropp? Innviklet setning, men dere skjønner poenget. 7978328[/snapback] Vanskelig å si. Men folk med lav forbrenning har gjerne lettere for å øke i styrke og muskelmasse enn folk med høy forbrenning. Men hvis man har høy forbrenning slipper man å kaste bort tid på å deffe, så mulig at det går litt opp i opp. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Trente på sats i 1 år, var der hver ukedag. Det som gikk igjen var fjortiser og gubber som leste avisen mens de satt på apperater. Og musikk fra helvete. I tillegg gikk bare hantlene til 40kg, noe som sugde. 7979540[/snapback] Nettopp. Stedet er ikke beregnet alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå