Akse Skrevet 26. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2015 Man kan fint telle sånn ca. i hodet. Det sagt, ikke spesielt lurt om man må treffe på 100kcal. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2015 Noen som har opplevd å få skallebank av styrketrening her? Har sjekka blodtrykket og det er strøkent. Drikker mye vann hver dag og kostholdet er bra. Nerve i klem kanskje? Så denne på reddit nå nylig: http://www.reddit.com/r/Fitness/comments/383d2o/a_while_ago_i_made_a_post_about_horrible/ Dette har funka, takk skal du ha. Værre var det altså ikke. Øvelsene (enkle tøyinger av nakke og skuldre) gjorde at jeg fikk pin-pointa nøyaktig hvilken sene/muskel som var stram, kjente det ganske fort - Det var "Levator" et eller annet som har feste ganske langt opp i bakhue. Første trening idag på maaaange uker uten å kjenne noe som helst - er heller ikke stiv. Øvelsene er blitt en del av "det daglige" nå, i oppvarmingen og uttøyingen inkludert en strekk eller to innimellom øvelser. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2015 I går gikk jeg 3,2 mil over Dovre, deltok i Dovremarsjen. Det var hardt på slutten, men jeg klarte å få merke! Vi gikk i ca 7,5 time totalt over fjellet. Hadde fantastisk vær, nå er jeg rød som en gris. 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Skal tommelen også være over stangen når det er overhåndsgrep? EDIT: Ser forskjellige Videoer på militærpress. Skal albuene presses frem og opp når den hviler ved kragebeinet, eller skal albuene være 90 grader?? Låse på toppen eller ikke?? Endret 1. juli 2015 av Lami Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Det var mange spm på en lusen mobilskjerm. Helt opp, ja normen i alle øvelser som er styrkebaserte / ikke volumpreget. Dvs om du ikke har svakt kjøtt som lar deg strekke armene lenger en normalt så de kan gå mer en 180 grader , med slik jalla kropp må man passe på at det ikke får belasting på grader over 180 så de knekker rett av. Kan skje med armer, og ben i benpress Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Takk for svar! 1. Hva med grepet, skal tommelen være over eller under? 2. Albuen, presse frem og opp eller 90 grader? Føler at håndleddet blir belastet en del når jeg presser de opp og fram siden da "knekkes" leddene når jeg har stangen på kragebeinet. Har en video av militærpresset, kan noen se, send meg pm, takk på forhånd!! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Overhåndsgrep er med tommelen under og fingrene over stanga. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Noen som har noe bro-tip på hvordan en shake kan smake bedre med fryste bringebær, blåbær og druer? Hive alt i en blender å chugge? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 JA.... 3dl lettmelk bær bær bær 1dl mager kesam 1 banan 2 scoops herbalife f1 tropisk frukt 2 isbiter mos dette i en blender og... omnomnom 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2015 Det blir ikke så tykt da, om man vil bruke helmelk må man ha en ekstra dl. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2015 Du kan bruke lett kokosmelk eller gresk yoghurt/naturell skyr for smakens skyld også, hvis du er helt vill og gal . Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg har gått ned en god del i vekt og styrke i det siste, og har bedre tid til å trene nå. Vil komme tilbake der jeg var på styrke så fort som mulig, har dere noen anbefaling til program? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 http://www.kalibergym.no/bygg-grunnstyrke-med-riptoes-starting-strength/ Denne slår aldri feil på et slik tidspunkt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg lurer på om SS blir for mye, for jeg har noen løpe- og nærkamp økter i uka i tillegg. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 5 rep , 3 sett som begynner på 30ish% under 5rm. Mindre trebing får man ikke nesten. kan jo evt senke startvektene til 40% under Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg lurer på om SS blir for mye, for jeg har noen løpe- og nærkamp økter i uka i tillegg.Først så spør du om et program som gir deg styrken tilbake asap, får et godt svar, så har du plutselig ikke tid for du skal løpe? Folk... 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 NO PAIN, NO GAINzzzz!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg lurer på om SS blir for mye, for jeg har noen løpe- og nærkamp økter i uka i tillegg.Først så spør du om et program som gir deg styrken tilbake asap, får et godt svar, så har du plutselig ikke tid for du skal løpe? Folk... Har såklart tid, men spesielt knebøy-settene på stronglifts ble heftig tunge på slutten da jeg var nesten på 5rm hver trening , og da vet jeg ikke om jeg får restituert nok med løping og nærkamp i tillegg. men jeg kan gi det et forsøk. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Du må spise nok med et slikt regime, overskudd pluss kcal ekstra-løping ol vil kreve. Ikke se bort ifra at det blir 46ish kcal pr kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå