Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å finne anmeldelser på smak blir som å finne anmeldelser på farger. Smakssans varierer - mange av oss scorer lavt her. "Ost er ost" lyder en reklame. Slik som musikk, filmer etc så er det veldig individuelt for hvordan smaken oppleves. Inkludert proteinpulver og kanskje derfor du ikke har funnet anmeldelser for dette Lami. For still deg selv spørsmålet - hvilke kriterier går i tilfelle smak-anmeldelsen etter?

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å ikke snakke om at noe man bruker hver dag ikke kan smake godt da man hadde gått lei.

Råvaren smaker sement, så skal man smakstilsette dette + gi det en fin drikkbar form med minst mulig fett og karb + ikke la den smake direkte godt

Lenke til kommentar

Å finne anmeldelser på smak blir som å finne anmeldelser på farger. Smakssans varierer - mange av oss scorer lavt her. "Ost er ost" lyder en reklame. Slik som musikk, filmer etc så er det veldig individuelt for hvordan smaken oppleves. Inkludert proteinpulver og kanskje derfor du ikke har funnet anmeldelser for dette Lami. For still deg selv spørsmålet - hvilke kriterier går i tilfelle smak-anmeldelsen etter?

Vel. Nå tenkte jeg vurdering generelt og ikke akkurat SMAK - noe jeg trodde du skjønte.

MEN det er smaksvurdering jeg er ute etter. Jeg gir faen i om den ikke blandes godt eller skummer osv osv. Men har den 50 negative vurderinger der folk skriver den smaker dritt, så sier det vel deg også at dette produktet ikke smaker godt, selv om smakssansen varierer fra pers til pers. Sjangsen er knøta om jeg er en av de 50 som liker denne, er du ikke enig.

Skjønner ikke hvorfor du sammenligner dette med filmer og musikk? Går virkelig ikke an å sammenligne.

Lenke til kommentar

Jurassic park var en av de beste filmene jeg har sett. Den fikk karakter 1 av DB. Metallica Valle var fantastisk konsert og fikk terningkast 3. Et proteinpulver jeg smakte hos en kompis kilte smaksløkene mine. Vennegjengen hatet aprikos smaken og sto alene her. Sammenligningen er relevant for smak kan variere brutalt fra person til person. Derfor det kan mangle anmeldelser på smak. Hverken mer eller mindre.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt den som smakte aller værst og kjøpt MYE av den slik at jeg etterhvert ble vant med smaken og begynte å like den :w00t:

-Øl smakte grusomt de 10 første gangene og hvor god er ikke en skive som høres skuffende ut de første gangene man hører den men som vokser og vokser i øret over tid?

Jeg likte sammenligningen :)

Men alvorlig talt Lami, jeg tror ikke du finner noen smaksvurdering el.l. på dette - Ev. lete inne på salgssidene etter "terningkast eller stjernevurderinger".

Lenke til kommentar

Lite, jeg drikker en øl nesten hver dag og opplever heller det motsatte. 

Men merk at det bare er en, tre og fire hadde nok vært heller negativt.

Men om du tenker at du skal drikke det du beskriver på en fest så har det ingenting å si, med mindre du er av typen som blir dårlig i flere dager etter å ha drukket alkohol :p

Lenke til kommentar

:w00t: Lustig!

Problemet med Lustig er at han enda hevder "sukker metaboliseres på lik linje med alkohol." :p Samtidig er det ingen som betviler at et overdrevent inntak av raffinert sukker å er anse som ugunstig.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Uten å tenke på hva raffinert sukker er, så sier kroppen min at det er bare til å unngå. 

Søtt, klissete, knasende drit jeg ikke ville ha spist om jeg så det for første gang i dag og ikke visste noe om det. 

Det er farlig når folk mener noe, så forsker de. 

Da vil de hele tiden se fra en jeg mener det-vinkel i resultatene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sprang Trolljegerprøver i Stavanger denne helgen. Sammen med noen fra jobben til min fru (Scandic). Holdt følge med de, så ikke noe representativ tid. Men en ok treningsøkt om ikke annet :) 

Skal også delta i Bergen i september :D

Lenke til kommentar

Fra adressa.no

"Barn som har en spiseatfe­rd som kjennetegne­s av at de blir særlig trigget av mat, det vil si at matinntaket styres av synet, lukten og tilgange­n på mat, og i mindre grad utfra en indre opplevelse av sult, øker mer i BMI enn andre.

Forskerne har ikke undersøkt hvorfor det er slik,

"

wtf, det virker nesten som forskere er overasket over at de som spiser mest, blir større... Hva skjer med verden.

Selv om de gir 2 like store barn lik mat, så klarer de ikke beregne aktivitet ol.

Og de feite matvraka som slikker seg rundt munn om de lukter mat spiser vel ting de finner ute også :/ eller beveger seg mindre pga de stopper opp og tenker på mat

http://www.adressa.no/forbruker/article11240417.ece

Endret av War
Lenke til kommentar

Fra adressa.no

"Barn som har en spiseatfe­rd som kjennetegne­s av at de blir særlig trigget av mat, det vil si at matinntaket styres av synet, lukten og tilgange­n på mat, og i mindre grad utfra en indre opplevelse av sult, øker mer i BMI enn andre.

Forskerne har ikke undersøkt hvorfor det er slik,

"

wtf, det virker nesten som forskere er overasket over at de som spiser mest, blir større... Hva skjer med verden.

Selv om de gir 2 like store barn lik mat, så klarer de ikke beregne aktivitet ol.

Og de feite matvraka som slikker seg rundt munn om de lukter mat spiser vel ting de finner ute også :/ eller beveger seg mindre pga de stopper opp og tenker på mat

http://www.adressa.no/forbruker/article11240417.ece

Er han her relatert til dette? :lol:

hEdPUiMW.jpeg

Lenke til kommentar

I sommer (de neste 2 månedene) tenkte jeg å spise mat. Dvs. jeg kommer til å passe på å få i meg proteiner og slikt, men jeg orker rett og slett ikke fly rundt og telle kalorier mtp at jeg ofte kommer til å spise hos andre, på restaurant, grille osv. Og vi vet jo alle hvilket helvete det er å telle kalorier da. Spørsmålet mitt er da; kan det være fordelaktig for meg å bytte til et bygge-program framfor stronglifts 5x5 som jeg kjører nå? For å utnytte kaloriene jeg spiser? For stronglifts er vel mer et styrkeprogram enn et byggeprogram? Samtidig så er det vel sunt med litt variasjon? Vad tycks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...