Skosåle Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Vurderer å ikke gå ned mer vekt, men det mangler ikke mye før den nederste delen av magen blir bra. Hmm Endret 17. juni 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Dette må da være et helt fantastisk produkt!? Det funker, men gir ikke akkurat 100% styrkeøkning. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Kjetil90: syns du har fin fettprosent ut ifra bildet, du trenger ikke å gå noe mer ned for å se veldig bra ut . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Vurderer å ikke gå ned mer vekt, men det mangler ikke mye før den nederste delen av magen blir bra. Hmm Snapchat-1240165733521139474.jpg Norelco FTW Endret 17. juni 2015 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Alle med sommerform, og jeg blir bare feitere. Godt jobba kjetil! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Skal vi bli spennende å se hvordan magen min reagerer på 3 gigantiske burgere etter et halvt år på underskudd og 23 kg ned. EDIT: Gikk rimelig greit ned hvertfall. Får se når metthetsfølelsen kommer Endret 18. juni 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Skal vi bli spennende å se hvordan magen min reagerer på 3 gigantiske burgere etter et halvt år på underskudd og 23 kg ned. EDIT: Gikk rimelig greit ned hvertfall. Får se når metthetsfølelsen kommer Det her forstod jeg overhodet ingenting av haha 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Det va da lettforstått?Han spiste burger for første gang på et halvt år? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 På deff spiser man mye volum med lite kcal, så magen burde være som den er. Da blir burger ikke noe problem. Men som en digresjon vil jeg mene at jeg forstår tankegangen. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Det va da lettforstått? Han spiste burger for første gang på et halvt år? Spørs hvordan man leser det, det gjør alltid det. 3 gigantiske burgere når man endelig har nådd deffevekta, antar at det er en feiring ja (: Godt jobba å gå ned så mye på så kort tid, håper det smakte (: Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Ad deffing, Tanita påstår at jeg fra mandag i forrige uke har gått fra en fettprosent på 18.9% til en fettprosent i dag på 15.8% med samme muskelmasse! Feirer det med å løpe Midnight sun maraton i morgen 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Det hadde jeg nok feira på 1000 andre måter enn et maraton ? 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Haha, jeg er nok ikke i stand til å løpe et fullt maraton Det får bli med mila... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Er det tilfelle at (i mitt tilfelle styrketrening) hjelper/"kurerer" hodepine? Eller er det slik med "alle"? Har vært enkelte ganger eg har hatt voldsom hodepine og ikke akuratt vært keen på å trene de dagene, men har bitt i det sure eplet og gjennomført, og ALLTID ca halveis i økta så er hodepinen borte.. er det noen stoffer som blir frigitt i kroppen ved trening som har en innvirkning på hodepinen? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Kanskje det bare er forandringen. Kortisol spiker, men senkes under normalnivået i 2 døgn etterpå, så trening hjelper på depresjon og hva det måtte være. Listen er så lang at den ikke kan skrives i 64bit 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Fancy'e greier denne kroppen. Er bare å pælme de eventuelle paracetene som måtte ligge på badet. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Er det tilfelle at (i mitt tilfelle styrketrening) hjelper/"kurerer" hodepine? Eller er det slik med "alle"? Har vært enkelte ganger eg har hatt voldsom hodepine og ikke akuratt vært keen på å trene de dagene, men har bitt i det sure eplet og gjennomført, og ALLTID ca halveis i økta så er hodepinen borte.. er det noen stoffer som blir frigitt i kroppen ved trening som har en innvirkning på hodepinen? Oj som jeg skulle ønske det fungerte slik i mitt tilfelle... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Det va da lettforstått? Han spiste burger for første gang på et halvt år? Spørs hvordan man leser det, det gjør alltid det. 3 gigantiske burgere når man endelig har nådd deffevekta, antar at det er en feiring ja (: Godt jobba å gå ned så mye på så kort tid, håper det smakte (: Det var godt. Ikke så revolusjonerende godt som jeg hadde forventet. Men det smakte absolutt bedre enn kesam/tunfisk/egg and whatnot. --------------------------------------------------------------------------- Over til muskelbygging. Så jeg har tittet litt på disse BMR-kalkulatorene, for jeg ønsker jo å finne ut hvor mange kalorier jeg skal bruke som utgangspunkt for hvor mye jeg skal spise. Jeg ønsker sakte men sikkert å bygge muskler, for jeg vil jo ikke ha tilbake det fettet jeg allerede har tatt av. Alle disse BMR-kalkulatorene oppgir så mange forskjellige tall, er det det de kaller for "ditt basale kaloribehov" man skal ta utgangspunkt i og legge seg noen hundre kalorier over? 186cm,82kg,25år. Your estimated BMR is: 1,863 calories/day* Jeg tenkte kanskje å prøve meg fram med 2500kcal pr dag fremover, høres det fornuftig ut? Endret 19. juni 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Tung benk på plakaten i dag, og tung mark i morgen. Kjenner det passer meg ypperlig. Må få opp den 150en i benk snart... 1 Lenke til kommentar
Dana Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Slitt med forkjølelse og feber i en uke nå. Kostholdet har ikke vært noe bra, og jeg lengter tilbake til trening.. Ikke bra oppkjøring dette bare 1 uke før jeg ligger på stranden i Spania. Blir rikelig med trening der nede, så det skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå