Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det va da lettforstått?

Han spiste burger for første gang på et halvt år?

Spørs hvordan man leser det, det gjør alltid det.

3 gigantiske burgere når man endelig har nådd deffevekta, antar at det er en feiring ja (:

Godt jobba å gå ned så mye på så kort tid, håper det smakte (:

Lenke til kommentar

Er det tilfelle at (i mitt tilfelle styrketrening) hjelper/"kurerer" hodepine? Eller er det slik med "alle"? Har vært enkelte ganger eg har hatt voldsom hodepine og ikke akuratt vært keen på å trene de dagene, men har bitt i det sure eplet og gjennomført, og ALLTID ca halveis i økta så er hodepinen borte.. er det noen stoffer som blir frigitt i kroppen ved trening som har en innvirkning på hodepinen?

Lenke til kommentar

Er det tilfelle at (i mitt tilfelle styrketrening) hjelper/"kurerer" hodepine? Eller er det slik med "alle"? Har vært enkelte ganger eg har hatt voldsom hodepine og ikke akuratt vært keen på å trene de dagene, men har bitt i det sure eplet og gjennomført, og ALLTID ca halveis i økta så er hodepinen borte.. er det noen stoffer som blir frigitt i kroppen ved trening som har en innvirkning på hodepinen?

Oj som jeg skulle ønske det fungerte slik i mitt tilfelle...

Lenke til kommentar

Det va da lettforstått?

Han spiste burger for første gang på et halvt år?

Spørs hvordan man leser det, det gjør alltid det.

3 gigantiske burgere når man endelig har nådd deffevekta, antar at det er en feiring ja (:

Godt jobba å gå ned så mye på så kort tid, håper det smakte (:

Det var godt. Ikke så revolusjonerende godt som jeg hadde forventet. Men det smakte absolutt bedre enn kesam/tunfisk/egg and whatnot. :)

---------------------------------------------------------------------------

Over til muskelbygging. Så jeg har tittet litt på disse BMR-kalkulatorene, for jeg ønsker jo å finne ut hvor mange kalorier jeg skal bruke som utgangspunkt for hvor mye jeg skal spise. Jeg ønsker sakte men sikkert å bygge muskler, for jeg vil jo ikke ha tilbake det fettet jeg allerede har tatt av. Alle disse BMR-kalkulatorene oppgir så mange forskjellige tall, er det det de kaller for "ditt basale kaloribehov" man skal ta utgangspunkt i og legge seg noen hundre kalorier over?

186cm,82kg,25år. 

Your estimated BMR is: 1,863 calories/day*

Jeg tenkte kanskje å prøve meg fram med 2500kcal pr dag fremover, høres det fornuftig ut?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Slitt med forkjølelse og feber i en uke nå. Kostholdet har ikke vært noe bra, og jeg lengter tilbake til trening.. Ikke bra oppkjøring dette bare 1 uke før jeg ligger på stranden i Spania. Blir rikelig med trening der nede, så det skal nok gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...