Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det tilfelle at (i mitt tilfelle styrketrening) hjelper/"kurerer" hodepine? Eller er det slik med "alle"? Har vært enkelte ganger eg har hatt voldsom hodepine og ikke akuratt vært keen på å trene de dagene, men har bitt i det sure eplet og gjennomført, og ALLTID ca halveis i økta så er hodepinen borte.. er det noen stoffer som blir frigitt i kroppen ved trening som har en innvirkning på hodepinen?

Lenke til kommentar

Er det tilfelle at (i mitt tilfelle styrketrening) hjelper/"kurerer" hodepine? Eller er det slik med "alle"? Har vært enkelte ganger eg har hatt voldsom hodepine og ikke akuratt vært keen på å trene de dagene, men har bitt i det sure eplet og gjennomført, og ALLTID ca halveis i økta så er hodepinen borte.. er det noen stoffer som blir frigitt i kroppen ved trening som har en innvirkning på hodepinen?

Oj som jeg skulle ønske det fungerte slik i mitt tilfelle...

Lenke til kommentar

Det va da lettforstått?

Han spiste burger for første gang på et halvt år?

Spørs hvordan man leser det, det gjør alltid det.

3 gigantiske burgere når man endelig har nådd deffevekta, antar at det er en feiring ja (:

Godt jobba å gå ned så mye på så kort tid, håper det smakte (:

Det var godt. Ikke så revolusjonerende godt som jeg hadde forventet. Men det smakte absolutt bedre enn kesam/tunfisk/egg and whatnot. :)

---------------------------------------------------------------------------

Over til muskelbygging. Så jeg har tittet litt på disse BMR-kalkulatorene, for jeg ønsker jo å finne ut hvor mange kalorier jeg skal bruke som utgangspunkt for hvor mye jeg skal spise. Jeg ønsker sakte men sikkert å bygge muskler, for jeg vil jo ikke ha tilbake det fettet jeg allerede har tatt av. Alle disse BMR-kalkulatorene oppgir så mange forskjellige tall, er det det de kaller for "ditt basale kaloribehov" man skal ta utgangspunkt i og legge seg noen hundre kalorier over?

186cm,82kg,25år. 

Your estimated BMR is: 1,863 calories/day*

Jeg tenkte kanskje å prøve meg fram med 2500kcal pr dag fremover, høres det fornuftig ut?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Slitt med forkjølelse og feber i en uke nå. Kostholdet har ikke vært noe bra, og jeg lengter tilbake til trening.. Ikke bra oppkjøring dette bare 1 uke før jeg ligger på stranden i Spania. Blir rikelig med trening der nede, så det skal nok gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...