Dufen Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Ikke misforstå, jeg elsker kaffe! Det jeg mente var at sukker og melk ikke har noe å gjøre i en kaffekopp:pDet eneste man har lov å ha i kaffen er ren sprit ja Men PWO, snakker dere lovlig eller hva som helst? Har en astmamedisin som er ganske hårete... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg tror jeg konkluderer med at jeg er for lite trent til og ha godt synlig sixpack(!) gått ned mest ufrivillig da, nesten 4kg på 2mnd nå. Mens jeg har trent, men nederste delen av magen er fortsatt for mye fett på. Nå er det 75kg på 1.83 cm. Og det er jo aaltfor lett. Nei, får bestille meg punktvis fettforbrenner fra tv-sjåpp! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg tror jeg konkluderer med at jeg er for lite trent til og ha godt synlig sixpack(!) gått ned mest ufrivillig da, nesten 4kg på 2mnd nå. Mens jeg har trent, men nederste delen av magen er fortsatt for mye fett på. Nå er det 75kg på 1.83 cm. Og det er jo aaltfor lett. Nei, får bestille meg punktvis fettforbrenner fra tv-sjåpp! 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Mage er rett og slett noe man må trene ofte og ganske hardt om det skal bli noe særlig ruter. Selv så mangler jeg mest brunfarge og litt mindre pondus helt på bunn av magen for at det skal syntes godt:p Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 7-8 planker hver dag! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Se på bodybuildere fulle at dop, finn frem linjalen. Det er ikke store greiene i volum / dybde. Så trekker du fra bol, så trekker man fra konkurranseform( +4-5-6% fett) og vanntriksing, så trekker man fra det perfekte lyset og vasker av brunfargen. Hva trur man det er igjen da Rutene er genetisk plassert og det blir aldri mye masse der. At den er stabil og sterk derimot er 99,9% viktigere, så planke it is. 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Arnold et et relevant eksempel, han prøvde å trene mage for å få fram de siste to rutene. Uten hell. Dybde-intervjuer med andre i BB-miljøet beskrev han som nærmest besatt. Vondt ble verre når andre refererte til magen han som "Arnold-pack". Som en konsekvens valgte Arnold å skjule/manipulere dette ved poseringene sine ved konkurranser. Eksempel ved biceps-pose kunne han strekke den i "magehøyde" og rotere magen motsatt etc. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som bruker noe pwo? Som i det heletatt funker. Prøvd både NoXplode og Creatine Complete Extreme nå, men merker ikke en dritt. Ikke våger eg å overgå den anbefalte dosen heller for kanskje å kjenne noe på den måten. Kaster meg sent inn i debatten: Craze funker (ulovlig), effedrin funker (på resept), jack3d funker (ulovlig) og craze 2 funker (lovlig foreløpig). Bland alt dette med en liten red bull å der funler ballebra deagonball z rage! ? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Skrev du det på slutten der etter en sånn mix, Corey? Mitt tips er, mye vann, mye bra mat og nok søvn. Da vil man alltid ha energi nok til å trene! Endret 16. juni 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Haha, måtte le høyt der. Lurte på det samme når eg leste det Men som en annen her skrev, kaffe er god skit. Så da skal eg prøve det IDAG.. kommer tilbake med mer info om hvordan det gikk senere. Med mindre tenna setter seg HELT fast i tapeten. Endret 16. juni 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Skrev du det på slutten der etter en sånn mix, Corey? Mitt tips er, mye vann, mye bra mat og nok søvn. Da vil man alltid ha energi nok til å trene! Skrev på mobilen på en buss full av folk. Point still stands 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg tror jeg konkluderer med at jeg er for lite trent til og ha godt synlig sixpack(!) gått ned mest ufrivillig da, nesten 4kg på 2mnd nå. Mens jeg har trent, men nederste delen av magen er fortsatt for mye fett på. Nå er det 75kg på 1.83 cm. Og det er jo aaltfor lett. Nei, får bestille meg punktvis fettforbrenner fra tv-sjåpp!Kan ikke forvente stort med den vekten. Du må opp på 85kg i hvert fall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke si eg merket noe spesielt til den kaffekoppen, men kan godt hende eg er voldsomt dårlig til å kjenne etter. Persa vertfall i mark med 5kg til 130 nå. Om det var kaffen sin fortjeneste eller ei vites ikke Lenke til kommentar
Dana Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har et program som gjør at jeg treffer 2 muskelgrupper i uka, og tar rundt 1,5-2 t og gjennomføre pr dag? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke si eg merket noe spesielt til den kaffekoppen, men kan godt hende eg er voldsomt dårlig til å kjenne etter. Persa vertfall i mark med 5kg til 130 nå. Om det var kaffen sin fortjeneste eller ei vites ikke En enkelt kopp kaffe er ikke all verden selv om man sjeldent drikker kaffe. Koffein øker smertetoleranse og utholdenhet i mindre grad, men ikke nok til at man får signifikante resultater av det. Om du vil ha PWO må du til med sterkere lut, jeg anbefaler amfetamin... Not really Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke si eg merket noe spesielt til den kaffekoppen, men kan godt hende eg er voldsomt dårlig til å kjenne etter. Persa vertfall i mark med 5kg til 130 nå. Om det var kaffen sin fortjeneste eller ei vites ikke Lol :) Det sier litt om hvor labert det er med lovlige treningsstimuli her til lands Corey kom med et par gode tips over her men som nevnt er de ikke lovlige og fåes ikke kjøpt her. Svinesund! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke si eg merket noe spesielt til den kaffekoppen, men kan godt hende eg er voldsomt dårlig til å kjenne etter. Persa vertfall i mark med 5kg til 130 nå. Om det var kaffen sin fortjeneste eller ei vites ikke En enkelt kopp kaffe er ikke all verden selv om man sjeldent drikker kaffe.Koffein øker smertetoleranse og utholdenhet i mindre grad, men ikke nok til at man får signifikante resultater av det. Om du vil ha PWO må du til med sterkere lut, jeg anbefaler amfetamin... Not really Litt amfetamin har da aldri drept noen. Å trene i rus er nok ikke det lureste. Men, hadde jo vært gøy og skaffe noe skikkelig, bare for å prøve Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke si eg merket noe spesielt til den kaffekoppen, men kan godt hende eg er voldsomt dårlig til å kjenne etter. Persa vertfall i mark med 5kg til 130 nå. Om det var kaffen sin fortjeneste eller ei vites ikke Lol :) Det sier litt om hvor labert det er med lovlige treningsstimuli her til lands Corey kom med et par gode tips over her men som nevnt er de ikke lovlige og fåes ikke kjøpt her. Svinesund! Enig i LoLen. Men craze 2 får du tak i.. Predator-nutrition basert i UK! Go get it! ??? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Dette må da være et helt fantastisk produkt!? 3 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Lukta veldig placebo av det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå