Dufen Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Yohimbine hever kølla ihvertfall... Har jeg hørt altså... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Meanwhile, på et psykiatrisk sykehus.... http://www.vgtv.no/#!/video/113734/panelet-20-sommerspesial-insta-heidi-49-de-nye-kjendisene-og-presten-i-tooji-videoen/1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Meanwhile, på et psykiatrisk sykehus.... http://www.vgtv.no/#!/video/113734/panelet-20-sommerspesial-insta-heidi-49-de-nye-kjendisene-og-presten-i-tooji-videoen/1Du har for lite å gjøre Doofen! Edit: (: Endret 12. juni 2015 av Countryman Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) DAFUQ?? http://www.vgtv.no/#!/video/113734/panelet-20-sommerspesial-insta-heidi-49-de-nye-kjendisene-og-presten-i-tooji-videoen/1 Linken er forøvrig 2ji fri sone. Endret 12. juni 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Mjoda, men var den utrolig digge dama i starten av innslaget som var meningen med innlegget. Eg mener... "digge" dama... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Registrerte også at programlederen sa at han fikk møte dama da over en privat PT time... hun er vel ikke PT også..? *Grøss* Lenke til kommentar
War Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Alle som vil er det. Like mye betydning som å si at man er en gamer 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Virker forøvrig som den sikreste måten på å ende opp som pt er å bli semikjent gjennom idol først Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Søndag er egentlig fridag/hviledag/whatever.. men tok gårsdagen fri siden eg våknet opp og følte meg helt ufattelig pjusk. Verk i alle fingerleddene og i beina, pleier å få det før en forkjølelse slår til. Men idag er eg jo helt oppegående igjen og har hatt en real økt.. neida kan ikke ha 2 dager fri på rad liksom...for all del. Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Når man tar bryst-dips, hvor langt frem skal man lene seg? Har sett mange forskjellige meninger på det store internettet. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 For meg så sier det seg selv, dvs lener meg fremmover så det stopper automatisk inni albuene. Det har ikke mye å si, lite frem = nedre del av bryst, overdrevent langt frem , øvre del osv. //samme som skråbenk i andre brystøvelser. Ville ha tatt noe som kjentes bra og ikke fokusert på x vinkel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Noen som bruker noe pwo? Som i det heletatt funker. Prøvd både NoXplode og Creatine Complete Extreme nå, men merker ikke en dritt. Ikke våger eg å overgå den anbefalte dosen heller for kanskje å kjenne noe på den måten. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Generelt tips - om det funker er det trolig forbudt. Om det ikke fungerer er det sannsynlig lovlig. Alle regler har unntak - her er det kreatin for de aller fleste. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kaffe... Men Koffein kontradikterer vel kreatin? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Det er jeg usikker på. I store doseringer kan disse fungere som antagonister, antar at dette kanskje er relatert til degraderingen. Finner pilot-studier som finner dette i store doseringer fra 80 & 90s. Kunnskapoppsummeringen som jeg tok en raskt titt på nevner ikke dette. http://www.karger.com/Article/FullText/322696Koffein har jo en dokumentert effekt for utholdenhet, for styrkeløftere er det noe konsistente resultater men det har nylig blitt publisert to nye studier. Den ene fant en effekt hos trente individer og på noen baseløft:http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26068323Den andre fant ikke en effekt på elbow flexors: http://journals.lww.com/nsca-jscr/pages/articleviewer.aspx?year=2015&issue=02000&article=00028&type=abstractDet må sies at jeg bare har tatt "captain abstract" på begge disse, forskjeller sees allerede i abstraktet. Førstnevnte har trente individer, den andre blir referert til som "aktive" uten at abstraktet beskriver disse ytterlige. I tillegg er det to forskjellige muskelgrupper som blir brukt. Forhåpentligvis kommer det en fremtidig meta-analyse gitt om det foreligger nok metodiske studier for denne tematikken. Må forhøre meg med noen av de bekjente som tar mastern sin på IoC idrettsernæring. Demmes fagfelt for ble nysgjerrig her.For øvrig drikker jeg kaffe + H-melk ish to kopper hver dag for velvære sin skyld. Smaker fantastisk. Endret 15. juni 2015 av Dukien Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kaffe klarer eg ikke. Har ikke testet allverdens med smaker og slikt men det smaker så beiskt og grusomt at eg klarer ikke skjønne hvordan noen liker det Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Kaffe klarer eg ikke. Har ikke testet allverdens med smaker og slikt men det smaker så beiskt og grusomt at eg klarer ikke skjønne hvordan noen liker det Virkelig? Lag deg en sterk kopp kaffe, rør i en god skje med sukker og la den bli lunken - bælm. Kan nesten garantere deg at du får et kick av det siden du ikke drikker kaffe fra før av. Enkelte ting må man svelge selv om det smaker dårlig. Selv kunne jeg fint ha drokke piss om det hadde hatt en positiv effekt for treningsøkta. ...men det trenger jeg heldigvis ikke, jeg har jo Lamb of God (: Endret 15. juni 2015 av Countryman 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Sort kaffe uten melk ser ut og smaker som flybensin. Kaffe med H-melk er sex for munnen. Fant en kaffe på Kiwi "Farmers Coffe" til 30 kr og er noe av det bedre jeg har smakt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå