Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

 

 

Lurer litt på dette selv, fulgte det som sto på boksen, 5g x3 på dager man ikke trener, og 5g x4 på dager man trener, har snart tømt boksen(500g).

En annen ting, vil alle merke noe forbedring ved bruk av kreatin? Er det noe måte å teste om kreatinen faktisk fungerer eller ikke?

5x4, woah! Det er altfor mye. Maks 2 per dag holder etter hva min kreatinboks sier og så og si alle andre nettsider, og som Kjetil over her sier.

Det er ulogisk å ta mer enn 20 gram om dagen for en uke max eller syv gram om dagen i flere måneder. Det er ingen bevis for at dette ville gjøre noe mer med mer kreatin. Bare bortkastet penger.

Folk som spiser kjøtt og fisk er mer sannsynlig å ikke merke forskjell (funker ikke) med inntak av ekstra kreatin, mot vegans. På trening vil du merke om du klarer en rep eller to ekstra og raskt opp i vekt på kort tid.

Dette er fra proteinfabrikken. Men nå som boksen er snart tom, så skal jeg holde meg unna kreatin en periode og se om jeg merker noe forskjell, tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som har opplevd å få skallebank av styrketrening her?

 

Har sjekka blodtrykket og det er strøkent.

Drikker mye vann hver dag og kostholdet er bra.

 

Nerve i klem kanskje?

Så denne på reddit nå nylig: http://www.reddit.com/r/Fitness/comments/383d2o/a_while_ago_i_made_a_post_about_horrible/

Takker, skader ikke å prøve, er rimelig lei'et nå.

"Jobbstress, ingenting vi kan gjøre " var beskjeden legen ga meg.

 

Har ikke vondt hverken før eller etter trening. Det dukker opp midt i et sett og bare enkelte øvelser. Så det er nok helt tydelig at det ikke er mer alvorlig enn en sene eller nerve.

 

Hadde betennelse for noen år siden og har tatt vare på non Voltaren. Slang innpå et par av de før trening idag og det hjalp faktisk veldig. Ikke noe jeg fortsetter med naturligvis men det bekreftet mistanken om at noe må roes ned baki der..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tips til enkle og kjappe fettkilder til frokost?

 

Lag egne knekkebrød eller brød med nøtter og frø, uten mel. Jeg lager selv knekkebrød. Ellers er  f.eks denne mye fett:

 

360 g mandler

200 g valnøtter

100 g paranøtter

60 g linfrø

200 g smør

12 egg

3 ts bakepulver

1 ½ ts fiberhusk (finmalt, glutenfri fiberblanding) blandet ut i vann

sesamfrø

 

Skru ovnen på 180°. Finmal mandlene og nøttene. Smelt smøret (husk å spare litt til smøring av stekebrettet). Bland alle ingrediensene i en bolle. Fordel røren jevnt på et smurt stekebrett og dryss sesamfrø over.

 

Stekes i ovnen i ca. 15 min, eller til det ikke henger noe igjen på en "prøvekniv". Avkjøles og deles opp i ruter.

 

Næringsinnhold

 

Per 100 gram

Kcal 414

Protein 13

Fett 82, hvorav mettet+trans* 22, *transfett 1*, hvorav enumettet 31, hvorav flerumettet 24 Karbohydrat tilgjengelig¹+fiber 5

Tilsatt sukker 0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...